هداياي تبليغاتي انواع هداياي تبليغاتي
|
اگر در بازاريابي يك كسب و كار جديد هستيد و يا كسب و كار خود را شروع كردهايد، سرمايهگذاري در هداياي تبليغاتي ممكن است يك ماجراجويي غير ضروري و پر هزينه به نظر برسد. ممكن است براي شما يك سورپرايز باشد، اما استفاده از هداياي تبليغاتي خاص موثرترين راه براي ايجاد و شكل دادن به برند شما است. اين بهترين راه براي افزايش آگاهي و تعامل مشتريان احتمالي شما است. اين نكات اساسي را دنبال كنيد تا بيشترين ميزان سود را از هداياي تبليغاتي به دست آوريد. ببينيد كه مخاطب هدف شما چه كسي استيك تحقيق كامل از بازار انجام دهيد و بفهميد كه مشتريان احتمالي شما چه كساني هستند. اگر اين كار را انجام دهيد، وقتي تصميم بگيريد كه دقيقا چه نوع هديه تبليغاتي را انتخاب كنيد، كمك بزرگي خواهد بود، چون شما بايد چيزي را پيدا كنيد كه براي مخاطب هدف شما نه تنها جالب باشد، بلكه مفيد نيز باشد. تحقيقات خوب و مفصل، اطلاعات ارزشمندي در زمينه تهيه يك خريد هوشمند به شما خواهند داد. راهي براي رسيدن به مخاطب هدف خود پيدا كنيدبسيار خوب، پس معلوم شد كه مشتريان احتمالي شما چه كساني هستند. حالا چه كار ميكنيد؟ تا جايي كه ميتوانيد سعي كنيد بفهميد كه كدام يك از هداياي تبليغاتي بهترين راه براي رسيدن به مخاطب هدف شماست. اگر راه درست را پيدا كنيد، تاثير زيادي بر روي آنها ميگذارد. مكان و نحوه توزيع محصول شما فوقالعاده مهم هستند. پيدا كردن يك راه براي گرفتن تبليغ شما در دستان مشتريان، ميتواند به سادگي برگزاري يك رويداد يا شركت در نمايشگاه باشد. هداياي تبليغاتي خود را به دقت انتخاب كنيداگر يك هديه تبليغاتي خوب، سرگرمكننده، به ياد ماندني و مفيد داشته باشيد، ناديده گرفتن آن غير ممكن خواهد بود. دقت كنيد كه اطلاعات تماس و آدرس وب سايت بر روي هداياي تبليغاتي قابل مشاهده باشند، چون اين محصول تا زماني كه كاركرد داشته باشد شركت شما را تبليغ ميكند. به مشتري چيزي بدهيد كه نه تنها كاركرد روزانه داشته باشد، بلكه داراي دوام بالايي هم باشد. اگر اين يك هديه كوچك است، اما به طور مرتب استفاده ميشود و به نوعي نماينده كسب و كار شما خواهد بود. اين آيتم تبليغاتي مصرف هر روزه داشته و به مدت خيلي طولاني دوام خواهد آورد، در اين مدت بجز فردي كه اين هديه را دريافت كرده اطرافيان آن شخص هم با برند شما آشنا خواهند شد.
اگر لوگو و برند شركت بر روي هداياي تبليغاتي شما به طور واضح چاپ شوند، آنها تا زماني كه مورد استفاده قرار ميگيرند براي برند شما تبليغ خواهند كرد. علاوه بر اين، اگر اين پتانسيل را داشته باشد كه به شخص ديگري هم واگذار شود تعداد بيشتري از مردم با شركت شما آشنا خواهند شد، اين يك حركت بازاريابي است كه هيچ رسانه ديگري نميتواند با آن تطبيق داشته باشد. به ياد داشته باشيد از هداياي تبليغاتي ارزان قيمت و بي كيفيت در كمپين بازاريابي خود استفاده نكنيد، اين كار تاثير معكوس بر روي افراد خواهد گذاشت. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
۳.) هداياي تبليغاتي را به درستي طراحي كنيد!مانند يك وب سايت خوب، برند و اطلاعات شما در مورد هداياي تبليغاتي پديده جاويد بايد سازمانيافته و قابل استفاده باشد. شما احتمالا نميتوانيد كل آدرس خود را روي يك خودكار قرار دهيد. بعضي اوقات حتي نميتوانيد لوگوي خود را روي آنها قرار دهيد. دقت كنيد كه نام تجاري و يا لوگو به طور واضح روي آنها چاپ شده باشد و حتي بيشتر مطمئن شويد كه وب سايت شما نيز در آنجا قرار دارد. اگر نياز داريد لوگو را كوچك كنيد، اما سعي كنيد يك علامت تجاري متمايز و آدرس وب سايتتان را حتي با كوچكترين محصول تبليغ كنيد. بر روي دفترچههاي يادداشت، اطلاعات و لوگو بايد در هر صفحه باشد، اما هنوز بايد اجازه استفاده از محصول را بدهد و فضاي زيادي را اشغال نكند. يك روش موثر براي انجام آن، قرار دادن لوگو بصورت كم رنگ در وسط هر صفحه و وب سايت و شماره موبايل در پايين هر صفحه است. لوگو بايد حدود ۸۰ درصد شفاف باشد و متن در حدود ۶۰ درصد باشد. بايد كاملا مطمئن باشيد كه اطلاعات شما بسيار واضح و حرفهاي باشد. از لوگو مبتني بر بردار براي چاپ استفاده كنيد. ديگر تصاوير بر پايه پيكسل براي وب و كامپيوتر هستند و هرگز نبايد براي چاپ به كار روند. اگر نياز داريد، يك طراح گرافيكي را استخدام كنيد تا لوگو را به فرمت برداري تبديل كند. دقت كنيد كه قلمهاي خوانا را انتخاب كنيد كه به راحتي قابل خواندن باشند. 4.) هدف قرار دادن كيفيت مهمتر از تعداد است!دو گروه وجود دارند كه بايد به آنها هداياي تبليغاتي نفيس بدهيد. اولي، مشتريان فعلي شماست كه به احتمال زياد بازديدهاي مكرر را انجام ميدهند. دومي آنان كه مشتريان شما نيستند، اين افراد ممكن است در آينده از شما خريد كنند. هر كسي نميخواهد از شما خريد كند، شما بايد پتانسيل خود را به حداكثر برسانيد و اين هداياي تبليغاتي را براي افراد نادرست ارسال نكنيد. تنها در صورتي كه برند شما قوي باشد، براي گسترش نام برند از هداياي تبليغاتي براي تمام افراد استفاده كنيد، در غير اينصورت تنها پول خود را از دست خواهيد داد. در واقع، تشخيص اينكه چه كساني افراد هدف شما هستند، ميتواند مشكل باشد. براي تشخيص مشتريان، شما ميتوانيد از برنامههاي تجزيه و تحليل وب براي پيدا كردن هويت مشتريان خود استفاده كنيد. شما ميتوانيد ميزان جستجوي افراد را براي هداياي تبليغاتي خريداريشده، مكان جستجو و غيره را پيدا كنيد. ميتوانيد هداياي تبليغاتي خاص خود را به مشترياني ارسال كنيد كه خريدهاي مشابه را انجام ميدهند، و به موضوع كسب و كار شما علاقهمند هستند. همچنين از عقل سليم استفاده كنيد. اگر كسي يك محصولي را خريداري كند كه نياز به نگهداري و يا لوازم اضافي دارد و شما اين خدمات پس از فروش و يا لوازم اضافه را ارائه ميدهيد، دقت كنيد كه هداياي تبليغاتي شما بدست اين افراد برسد. اگر كسي حتي يكبار خريد داشته باشد، حتما آنها را نيز در نظر بگيريد. اگر آنها سفارش دوم را انجام دهند، احتمال دارد كه سفارش سومي هم داشته باشند. در نمايشگاههاي تجاري انجام تبليغات به اين دليل دشوار است كه خدمات و محصولات مشابه شما زياد است و برجسته كردن محصول شما و هدف قرار دادن آنها توسط افراد تقريبا غير ممكن خواهد بود. در اين حالت، بايد تنها نشان تجاري انتخابي را هدف قرار دهيد و هداياي تبليغاتي كاربردي را ارائه دهيد. چيزي كه بسياري از صاحبين كسبوكار به آن توجه نميكنند، اندازه نمايشگاه تجاري است. هر چه اين رويداد بزرگتر باشد، احتمال كمتري وجود دارد كه كسي شما را اگر يك شركت كوچك باشيد به ياد داشته باشد. نمايشهاي تجاري كوچك ميتوانند به طور قابلتوجهي با ارزشتر براي شركتهاي كوچك باشند. مهمترين چيزي كه بايد به ياد داشته باشيد اين است كه عرضه هداياي تبليغاتي به هر فرد، باعث از دست رفتن پول شما ميشود. اما ارائه دادن اين هداياي تبليغاتي به افراد درست، فروش شما را افزايش خواهد داد و خيلي بيشتر از آنچه هزينه كردهايد سود خواهد داشت. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
هداياي تبليغاتي پديده جاويد چيزهايي هستند كه بسياري از كسب و كارها از آنها استفاده ميكنند، اما تعداد كمي از آنها به طور موثر از اين موارد بازاريابي استفاده ميكنند. من يك كيف پر از خودكار در هنگام رفتن به كنفرانس دارم، اما به ندرت اين كار را انجام ميدهم و آنرا با خود ميبرم، معمولا از يك يا دو خودكار تبليغاتي مرغوب براي يادداشت برداري استفاده ميكنم. به احتمال زياد شما هم با نتايج مشابه سر و كار داشته باشيد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
قلمهاي رنگي يك هديه تبليغاتي جالب
قلمهاي رنگي موارد كاربردي، كمهزينه و خلاقانه
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
هداياي تبليغاتي ميتوانند شامل هر محصولي از خودكار و لوازم اداري تا دسته كليدهاي فلش مموري دار و بطريهاي آب باشند كه حاوي لوگو و نام شركت شما هستند. در اينجا 9 روشي كه در آن عرضه اين محصولات تبليغاتي به عنوان هديه شركتي ميتواند براي كسب و كار شما مفيد باشد، آورده شده است. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
اگر به دنبال خودكار تبليغاتي و نوشت افزار سفارشي براي دفتركار، شركت، رويدادها و نمايشگاههاي تجاري خود هستيد، ما طيف وسيعي از خودكارهاي جوهري و نوشت افزارهاي مختلف را براي نيازهاي شما داريم. ما مي توانيم همه نيازهاي شما را از خودكارهاي پلاستيكي و يا خودكارهاي سفارشي فلزي گرفته تا كيت مداد و هايلايت را به شما عرضه كنيم. ما سبك، رنگ و طراحي را متناسب با بودجه شما ارائه ميدهيم بنابراين سفارش شما مطمئنا منحصر به فرد و خاص خواهد بود! شما مطمئنا طراحي مورد نظر براي خودكار را براي كسب و كار كوچك يا بزرگ خود در فروشگاه هداياي تبليغاتي آنلاين پديده جاويد پيدا خواهيد كرد. محصولات ما به گونهاي ساخته شدهاند تا شركت و يا سازمان شما را توسعه دهند و شما را در معرض ديد افرادي كه به دنبال جلب توجه آنها هستيد قرار ميدهند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
خودكار تبليغاتي اگرچه توسط بسياري از شركتها براي سالها مورد استفاده قرار ميگيرد، آنها يكي از موفقترين ابزارهاي بازاريابي هستند كه يك كسب و كار ميتواند از اين هداياي تبليغاتي بهره ببرد. خودكارهاي تبليغاتي عالي هستند، و تا پايان زمان كاركرد عالي خواهند ماند ، چون همه با خودكارها مي نويسند و تنها چيزي هستند كه مردم تا زمان خالي شدن از آنها استفاده ميكنند. شما اغلب خودكار تبليغاتي را در فروشگاهها و يا بر روي ميز متخصصان كسبوكار ميبينيد. اين خودكارها توسط مشتريان يا مراجعه كنندگان براي امضاء چك يا رسيدها استفاده ميشوند و با آنها مدارك مورد نياز را پر ميكنند. اگر مقدار زيادي از خودكارهاي تبليغاتي موجود داريد، ميتوانيد به مشتريان فعلي و يا افراد هدف خود اجازه دهيد تا اين خودكارها را با خود به خانه ببرند و بدين ترتيب ميزان ديده شدن لوگوي برند و يا نام كسبوكار شما را افزايش دهند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
در اينجا چند نمونه از شركتهايي كه با موفقيت با استفاده از هداياي تبليغاتي ، توانستهاند پيام خود را به مخاطبان هدف برسانند مثال ميزنيم: ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
هداياي تبليغاتي مردم را تشويق و ترغيب به انجام عمل ميكنند.انگيزه مناسب آنها را تشويق ميكند كه با نماينده فروش ملاقات كنند، يك محصول جديد را امتحان كنند يا در نمايشگاه محصولات يا خدمات شما شركت كنند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
محصولات تبليغاتي، قديميترين نوع تبليغات هستند. طبق گفتهي جري مك لافلين (Jerry McLaughlin)، رئيس شركت برندرز (Branders)، يكي از بزرگترين فروشندگان آنلاين محصولات تبليغاتي، كسب و كارهاي آمريكايي سالانه ۲۰ ميليارد دلار صرف محصولات تبليغاتي ميكنند. كه به خوبي ثابت ميكند كه محصولات تبليغاتي نتيجه مي دهند. آقاي مك لافلين اثربخشي محصولات تبليغاتي را به هنجارهاي فرهنگي قرنهاي گذشته و به معامله به مثل (يا همان بده بستان) ارتباط ميدهد. او ميگويد: «اگر شما چيزي به كسي بدهيد، گيرنده نيز تمايل پيدا ميكند در مقابل چيزي به شما بدهد. در هر زبان و فرهنگي، تحقيقات نشان داده است كه از واژههاي تحقيرآميزي براي توصيف افرادي كه چيزي دريافت ميكنند ولي در مقابل چيزي نميدهند استفاده ميشود. سرشت طبيعي ما انسانها طوري است كه اگر چيزي دريافت كنيم، بايد به آن پاسخ دهيم». ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |