هداياي تبليغاتي
انواع هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي محبوب در صنعت هديه تبليغاتي

بازاريابان بايد از آخرين تغييرات و تحولات صنعت هداياي تبليغاتي آگاه باشند و بدانند در داخل و خارج از كشور چه محصولاتي به عنوان هداياي تبليغاتي انتخاب مي‌شوند و كدام يك از هداياي تبليغاتي محبوب، نتايج بهتري در دستيابي به اهداف بازاريابي كسب‌وكارها به همراه دارند.

مهم نيست كه چه ميزان بودجه براي اهداف بازاريابي كسب‌وكار خود در نظر گرفته‌ايد، مهم اين است از ميزان هزينه درنظرگرفته‌شده بيشترين سود را به دست بياوريد. حتي با هزينه كم ولي با استراتژي بازاريابي مناسب مي‌توان مشتريان زيادي را جذب كرد.

بايد انتظارات مشتريان از هداياي تبليغاتي را شناخت. آيا مشتريان بيشتر به هداياي تبليغاتي كاربردي علاقه دارند يا تحت تاثير زيبايي و خلاقانه بودن هدايا قرار مي‌گيرند؟ نكته ديگري كه بايد مورد توجه قرار بگيرد سازگاري هداياي تبليغاتي با محيط زيست است. ممكن است در غير اين صورت به نام تجاري شما لطمه وارد شود.

از شركت در نمايشگاه‌هاي تجاري غافل نشويد

وقتي صحبت از بازاريابي چهره به چهره مي‌شود تعداد كمي از رويدادها مي‌توانند با پتانسيل نرخ بازگشت سرمايه (ROI) يك نمايشگاه تجاري رقابت كنند. يك نمايشگاه تجاري باكيفيت با داشتن استراتژي‌هاي مناسب بازاريابي و برنامه‌ريزي دقيق مي‌تواند نام تجاري شما را در مقابل مخاطب مشخصي قرار دهد كه در جست‌وجوي محصول يا خدماتي دقيقا مانند محصول يا خدمات شماست.

با حضور در نمايشگاه‌هاي تجاري به منافع زيادي نظير گسترش نام تجاري، تحليل شبكه فروش، توسعه مذاكرات فروش و افزايش فروش و سود بيشتر دست پيدا مي‌كنيد.

هداياي تبليغاتي محبوب در سال 2019

ليوان قهوه قابل بازيافت: با توجه به اينكه فروشگاه‌ها و بعضي كافه‌ها براي سرو قهوه از ليوان يك‌بارمصرف استفاده مي‌كنند كسب‌وكار شما مي‌تواند با سرمايه‌گذاري روي ليوان‌هاي قهوه قابل بازيافت با چاپ لوگو و نام تجاري خود ارتباط مثبت و موثري را با مخاطبان خود برقرار كند.

يكي از مهم‌ترين مزاياي ليوان قهوه قابل بازيافت قيمت مناسب آن است. بنابراين با ميزان بودجه مناسب مي‌توان تعداد زيادي از اين ليوان‌ها را تهيه كرد و در اختيار مشتريان و مخاطبان قرار داد. اين ليوان‌ها با جلوگيري از استفاده بيش از حد از ليوان‌هاي يك‌بارمصرف در شركت‌ها و سازمان‌ها به حفظ محيط زيست كمك مي‌كنند.

لوازم جانبي تلفن همراه: در حال حاضر كه اكثر مردم داراي تلفن هوشمند هستند و در زندگي روزانه براي انجام كارها مدام به آن نياز دارند انتخاب لوازم جانبي گوشي همراه به عنوان هديه تبليغاتي براي مخاطبان ايجاد ارزش مي‌كند.

لوازم جانبي تلفن همراه مانند شارژر، قاب، پاوربانك و يا اسپيكر بلوتوثي و هدفون را با چاپ نام و لوگوي برند سفارشي‌سازي كنيد و به مخاطبان خود هديه دهيد. اين وسايل كاربردي و پراستفاده هر روز در معرض ديد مخاطبان قرار مي‌گيرد و نام برند شما را به آنها يادآوري مي‌كند.

محصولات سلامت: تنوع محصولات سلامت بسيار زياد است. شما مي‌توانيد از ميان محصولاتي نظير دستگاه تست قند، تب‌سنج، فشارسنج ديجيتالي، ترازو ديجيتال، جعبه كمك‌هاي اوليه، ماساژور برقي و دستي، گجت‌هاي هوشمند، قمقمه ورزشي و حتي بليت استفاده از باشگاه‌هاي ورزشي يا استخر محصولي را انتخاب كنيد و به مشتريان خود هديه بدهيد.

محصولات طبيعي: محصولات تبليغاتي كه در ساخت آنها از مواد طبيعي مانند چوب، مس، سنگ و چوب‌پنبه به كار رفته باشد بسيار مورد توجه مخاطبان قرار مي‌گيرد. كيفيت اين محصولات حرف اول را مي‌زند و به مخاطبان نشان مي‌دهد كه برايشان ارزش قائل هستيد. سازگار بودن مواد سازنده اين محصولات با محيط زيست به رشد ديد مثبت نسبت به برندتان كمك خواهد كرد.

فلش مموري تبليغاتي: فلش مموري محصولي ارزان‌ قيمت، كاربردي و داراي طول عمر مفيد و طولاني است و مي‌تواند به عنوان هديه تبليغاتي موثر به كار برده شود. شما به عنوان صاحب كسب‌وكار مي‌توانيد اطلاعات ضروري، مفيد و كاربردي درباره محصولات خود را به صورت فايل PDF در فلش مموري قرار دهيد و آن را با مخاطبان خود به اشتراك بگذاريد. نام و لوگوي برند شما روي فلش مموري در طول زمان برندتان را به مخاطبان يادآوري مي‌كند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۰۶:۴۳ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی