هداياي تبليغاتي انواع هداياي تبليغاتي
|
ايجاد نام برند به عنوان ترويج يك محصول يا شركت به وسيله تبليغات و طراحي متمايز تعريف ميشود. اين راهي مهم براي ايجاد هويت كسبوكار شما و تعيين هويت خود در رقابت با ساير رقبا است. ما در دنيايي از تبليغات زندگي ميكنيم. شركتهاي بزرگ هم از تبليغات استفاده ميكنند، بيلبوردهاي اطراف هر بزرگراه را تزئين ميكنند و شما نميتوانيد گوگل را بدون ديدن دستهاي از تبليغات جستجو كنيد. تبليغات در تاروپود زندگي روزمره ما بافته شده است. به عنوان يك كسبوكار شما بايد به نحوي از موانع عبور كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه در مقابل هر رقيب ديگري در صنعت خود ميايستيد. راز مربوط به اين موضوع يك مارك تجاري با كيفيت و تبليغاتي هوشمند با استفاده از هداياي تبليغاتي است. در حالي كه ممكن است راهي خوب براي تحت تاثير قرار دادن افراد باشد، اما گسترش نام تجاري نيز زماني كه شركت شما قصد ورود به بازار را داشته باشد، بسيار ارزشمند است. حالا وقت آن است كه رازهايي در مورد اين كه چطور ميتوانيد برند خود را بسازيد و موفقيت كسب كنيد را به اشتراك ميگذاريم! نماد و لوگوي برخي از انواع برند چگونه هستند؟شركتهاي تاثير گذار زيادي وجود دارند كه آنها را درست زماني كه به برندهاي معروف فكر ميكنيم به خاطر ميآوريم. در اينجا نگاهي به ۱۰ برند معروف در اين روزها خواهيم پرداخت. ديزني تمام چيزي كه در لوگوي خود دارد اين است كه خط پيوسته نمادي براي حرف D و يك قلعه سر به فلك كشيده شده كه به معناي واقعي كلمه حس گرم و زيبايي را ارائه ميدهد. ديزني با ساختن جادو در اطراف همه چيز، مانند فيلمها و انيميشنها و حتي پاركهاي تفريحي خود موفقيت كسب كرد. كوكاكولا مردم به خاطر اين كه نوشيدنيها را دوست دارند، علاقه به جمع كردن يادگاريهاي كوكاكولا دارند. استفاده از رنگ قرمز قوي و نوشتن نام برند با قلم شكسته بيش از 100 سال است كه كوكاكولا را پيش برده است. اپلاستيو جابز با معرفي لوگوي براق اپل به جهان در سال ۱۹۷۶ وارد دنياي شركتهاي فعال در تكنولوژي شد. ممكن است اين شركت در ميانههاي مسير خود قرار داشته باشد، اما اين شركت بالغ بر ۱۷۰ ميليارد دلار تخمين زده ميشود. نايكاز نايك الهام بگيريد و "فقط اين كار را انجامش بده" (Just Do It) وقتي كه در حال ساخت برند خود هستيد. اين رهبر ورزشي موفق به كسب موفقيت از طريق شعار به ياد ماندني، لوگوي ساده و توليدات زيادي از محصولات باكيفيت شد. گوگل
شما كار ساخت برند را به انجام رساندهايد وقتي نام برند شما به مدت بيش از ۲۰ سال تبديل به يك واژه (به معني جستجو كردن) ميشود، اين موتور جستجو از رنگهاي روشن و يك رابط كاربر پسند استفاده كرده است تا اينترنت را سادهتر كند.
فوردهنري فورد با معرفي مدل T در ۱۹۰۸، رفت و آمد را تغيير داد. از آن زمان، لوگوي بزرگ آبي به اندازه پاي سيب خانگي تبديل به يكي از معروفترين برندها در دنيا شده است. FedExاين كمپاني پست، بستهها را مهر و موم كرده و در سريعترين زمان تحويل ميدهد و از سال 1973 فعاليت خود را شروع كرده است. اين برند هميشه با خدمات سريع و قابل اعتماد همراه بوده است، كه توسط يك تير پنهان بين "E" و "X" در logo نشان داده شده است. مكدونالدمكدونالد در سراسر دنيا يك رستوران زنجيرهاي غذايي سريع، مورد علاقه مردم است. ديدن كمانهاي طلايي در لوگو آسان است و براي رونالد مكدونالد احساسات دلتنگي دوران كودكي را تداعي ميكند. تارگتشركت تارگت (به معني هدف) در سال ۱۹۶۲ هنگامي كه آنها لوگوي قرمز روشن خود را طراحي كردند هدف خود را اعلام كرد. تارگت يك شركت خرده فروشي است و امروزه، اين طراحي ميتواند بدون نام فروشگاه پيام برند را برساند و هنوز توسط مصرف كنندگان شناخته شود. استارباكسعلاقه مندان به قهوه و كافئين به خوبي با لوگوي سبز رنگ دايرهاي اين كمپاني فروش قهوه و ملزومات آن آشنا هستند به آن جذب ميشوند. اين شركت در سال ۱۹۷۱ تاسيس شد و به رشد خود ادامه داد و لوگوي سبز خود را به محصولات و ليوانهاي خود اضافه كردد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
موسسات آموزشي با انتخاب محصولات تبليغاتي كاربردي و ارائه خدمات آموزشي با كيفيت بالا يك تصوير مطلوب از برند را ايجاد ميكنند. اما موسسات به استراتژيهاي بازاريابي نيز بايد اهميت دهند تا توجه مشتريان بالقوهاي مانند دانش آموزان، دانشجويان، اساتيد كالج را در رويدادهاي ورزشي، سمينارها و ديگر محيطها را به خود جلب كنند. اهميت محصولات تبليغاتي اكنون به خوبي توسط دنياي كسبوكار شناخته شده است. بسياري از آمار نشان دادهاند كه چگونه صاحبان تجارت در طول ساليان از هداياي تبليغاتي سود بردهاند. در سال ۲۰۱۱، تبليغ كنندگان هزينه زيادي را صرف خريد انواع محصولات تبليغاتي كردهاند. تاثيرات آيتمهاي تبليغاتياخيرا، انجمن محصولات تبليغاتي بينالمللي PPAI، يك بررسي انجام داد و با برخي از آمار با ارزش شروع شد كه اهميت محصولات تبليغاتي براي شناسايي برند مراكز آموزشي را به طرز خوبي برقرار كرد. طبق اين مطالعه، بيشتر دريافت كنندگان محصولات تبليغاتي، نام شركت را به خاطر ميآورند، در حالي كه تنها نيمي از پاسخ دهندگان ميتوانند نام برندي را كه در يك نشريه تبليغات چاپ شده بود را به ياد آورند. ارزش كاربردي بودن يك تبليغ براي موفقيت يك كسبوكار بسيار اهميت دارد. اين نظرسنجي نشان داد كه افراد زيادي بعد از دريافت يك هديه تبليغاتي از يك مركز آموزشي به كسبوكار تبليغ كننده مراجعه كردهاند. برقراري ارتباط كلامي با مشتري در زمان ارائه محصولات تبليغاتي در يك نمايشگاه يا رويداد باعث ايجاد احساس بهتري در مشتري خواهد شد و احتمال مراجعه افراد را به مراكز آموزشي بيشتر خواهد كرد. اينها و بسياري از آمار ديگر نيز براي بخشهاي مختلف آموزش و پرورش نيز قابل استفاده هستند. طبق آمار، شهروندان ۱۵ تا ۲۹ درصد از زندگي خود را در مدارس و موسسات آموزش عالي سپري ميكنند. با اين حال، از ارائه و توزيع آيتمهاي تبليغاتي ساده و بي كيفيت اجتناب كنيد چون مردم ديگر هيچ هيجاني را براي دريافت اين هدايا نشان نميدهند و ممكن است باعث شود مردم تصور كنند، خدمات شما هم مانند هديه تبليغاتي شما بيكيفيت هستند و به شما مراجعه نخواهند كرد. در عوض، موسسه آموزشي شما بايد به دقت مواردي كه مفيد، منحصربفرد و تاثيرگذار هستند را انتخاب كند. در اينجا فهرستي از محصولات تبليغاتي مناسب براي موسسات آموزشي آورده شده است۱. كاغذهاي يادداشت چسبان رنگيكاغذهاي يادداشت رنگي طرحدار با امكان چسباندن، كالاهاي فريبندهاي هستند كه براي دانش آموزان مدارس بسيار كاربردي هستند. دانش آموزان ميتوانند مطالبي را كه با عجله يادداشت ميكنند را بر روي آنها بنويسند و آنها را بر روي ميز خود بچسبانند. براي سازماندهي يادداشتها، يكي از ابزار مفيد و كاربردي، كاغذ يادداشتهاي چسبان هستند و اگر نام برند شما بر روي آن باشد، بسيار مورد توجه قرار ميگيرد. ۲. مداد پاكن با نام برند و طرح لوگوشما ميتوانيد براي جلب توجه افراد به كسبوكار خود، به موسسات و مراكز دانش آموزي، مداد پاككن را به عنوان محصولات تبليغاتي خلاق ارائه دهيد. شما ميتوانيد اين محصولات تبليغاتي را حتي به اعضاي هيات علمي هم توزيع كنيد. دقت كنيد كه رنگهاي مداد پاككنها جذاب باشند. فراموش نكنيد كه لوگو و نام برند خود را روي اين آيتمهاي هديه قرار دهيد.
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
در اين روزها كسب و كارهاي بيشتر و بيشتري به ارائه محصولات تبليغاتي روي آوردهاند تا به تقويت فعاليتهاي بازاريابي خود كمك كنند. تلاشهاي درست در ارتباط با تبليغات ميتواند منجر به افزايش عمده ترافيك وبسايت ، شناسايي برند و ارتباط با مخاطبان هدف شود. هداياي تبليغاتي و تبليغ در رسانههاي اجتماعي، روشهاي موثري براي رسيدن به مشتريان جديد و آينده فراهم ميكنند و برند شما را به مخاطبان جديد و گستردهتر معرفي كرده و باعث رونق كسب و كار شما خواهند شد. از طرف ديگر، زماني كه آنها براي كار با يكديگر ساخته ميشوند، ميتوانيد به موفقيت بالايي دست پيدا كنيد. در اينجا برخي از روشهايي كه محصولات تبليغاتي ميتوانند گسترش نام برند شما را افزايش دهند، آورده شده است. تشويق به اشتراك گذاري در فضاي مجازي و افزايش دنبال كنندگانزماني كه اطلاعات جديدي را در وب سايتها پست ميكنيد، هدف اصلي شما جلب توجه و ترغيب كاربران به اشتراك گذاشتن اطلاعات شما با ديگران است. برخي از كسب و كارها ميدانند كه كمي اين كار سخت است، به خصوص اگر صنعت خاص آنها دقيقا يك كار هيجان انگيز نباشد. اين جايي است كه محصولات تبليغاتي ميتوانند به تغيير بازي شما كمك كنند. به اشتراك گذاشتن يك پست، علاقه به يك صفحه و يا حتي ارائه يك نام و نشاني پست الكترونيكي به معناي يك تبليغ بسيار كوچك براي خريد در ازاي يك هديه مجاني است، و كاربران آن را انجام خواهند داد. علاوه بر اين، آنها ديگران را تشويق خواهند كرد كه اين كار را انجام دهند. اگر يك كاربر بتواند يك تيشرت مجاني را براي اشتراك گذاشتن يك صفحه و يا پر كردن فرم يك خبرنامه ايميل به دست آورد، احتمال اين وجود دارد كه او دوستان خود را هم تشويق كند تا از اين معامله شيرين بهرهمند شوند. محصولات تبليغاتي براي قدرداني از مشتريان وفادار شما ممكن است از محصولات تبليغاتي به عنوان پاداش براي مشتريان فعال و وفادار استفاده كنيد، اما ميتوانيد از طريق وبسايت خود براي انجام اين كار در محيطي استفاده كنيد كه براي آنها راحتتر باشد و تجربه لذت بخشي را كه اين اقدام ايجاد ميكند را به اشتراك بگذارند. ارائه محصولات تبليغاتي به مشتريان، به احتمال زياد باعث ميشود كه آنها بيشتر از برند شما حمايت كنند، به خصوص در رسانههاي اجتماعي. از محصولات تبليغاتي به عنوان تشكر براي دنبال كنندههاي جديد و فعال استفاده كنيد و به خصوص براي كساني كه بازخورد مثبتي در مورد كسبوكار شما به اشتراك ميگذارند. به آنها نشان دهيد كه واقعا از كار و پشتيباني آنها خوشحال هستيد و آنها هم تلافي خواهند كرد. بازاريابي دهان به دهان شما از مشتريان خود ميخواهيد درباره برند شما صحبت كنند و گاهي اوقات كمي بيشتر از محصولات يا خدمات برتر شما خواهد گفت. يك فكر خوب استفاده از محصولات تبليغاتي مفيد است در صورت نزديك بودن به علاقه عموم مردم، ميتواند به شما كمك كند مكالماتي را در مورد برند شما آغاز كنند و باعث خواهد شد نام كسبوكار شما گسترش پيدا كند. آيا شما براي شروع فعاليت تبليغاتي براي كسبوكار خود آماده هستيد؟ در اينجا چند روش ساده وجود دارد كه شما ميتوانيد با انجام آنها و انتخاب محصولات تبليغاتي مفيد و پر كاربرد، به كسبوكار خود رونق دهيد. به مشتريان خود محصولات تبليغاتي هديه دهيد تا از خريد آنها قدرداني كرده باشيد. همچنين شما ميتوانيد در نمايشگاههاي تجاري شركت كنيد و با ارائه محصولات تبليغاتي مفيد و پر كاربرد به افراد، آنها را ترغيب به استفاده از خدمات و يا خريد محصولات خود كنيد. افراد را تشويق كنيد كه عكسهايي را كه با استفاده از محصولات تبليغاتي شما گرفتهاند، به وبسايت شما ارسال كنند تا بتوانيد آنها را به اشتراك بگذاريد. اين كار افراد را تشويق به مشاركت خواهد كرد و همچنين اعتبار برند شما را بيشتر خواهد كرد. محصولات خود را با كد QR، آدرس وبسايت و يا شبكههاي اجتماعي چاپ كنيد تا به ايجاد ارتباط كاربران به وب سايتتان و يا شبكههاي اجتماعي مختلف شركت كمك كنيد. در زمان ارائه نمونههايي از محصولات تبليغاتي سفارشي، داشتن نام برند و لوگوي چاپي كه مستقيما روي آن اطلاعات شركت نوشته شده، براي كاربران آسان خواهد بود تا در زمان نياز با شركت شما ارتباط برقرار كنند. از محصولات تبليغاتي كم هزينه براي كمپينهاي بازاريابي خود استفاده كرده و در مورد انتخاب برخي از آيتمهاي پركاربرد و بادوام براي بازاريابي شركت خود با كارشناسان با تجربه مشورت كنيد. اين كار به ادامه فعاليتهاي جديد كمك خواهد كرد. محصولات تبليغاتي داراي توانايي ايجاد فرصت جذب مشتريان جديد و چشم اندازهاي متفاوت هستند.
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
رسيدن به استراتژيهاي بازاريابي موثر براي كسب و كار شما هرگز آسان ترين كار براي انجام دادن نيست. با ظهور اينترنت و بازاريابي ديجيتال، برخي افراد سعي خواهند كرد شما را متقاعد كنند كه هر روش تبليغاتي ديگري اتلاف وقت است. هنوز هم روشهاي تبليغاتي آفلاين بسياري وجود دارند كه آزمون زمان را تحمل كردهاند و هنوز هم تا به امروز موثر هستند. چه شما شركت خود را در يك روزنامه محلي، مجله و يا در يك ورزشگاه تبليغ كنيد، يا اين كه هداياي مفيدي مانند خودكار تبليغاتي را پخش كنيد كه هم مشتري از آن بتواند استفاده كند و هم شما بازگشت سرمايه خوبي در كسب و كار خود داشته باشيد. قدرت محصولات تبليغاتي در اثر روانشناسي كه بر گيرنده دارد، قرار دارد. زماني كه فرد يك هديه مجاني دريافت ميكند، او تمايل خواهد داشت كه در عوض چيزي بدهد. بنابراين، زماني كه مشتريان احتمالي شما هديهاي از طرف شما دريافت ميكنند، مطمئن باشيد كه آنها ميخواهند تلافي كنند. خودكار تبليغاتي چگونه بر گسترش كسب و كار شما تاثير ميگذارد؟ به آنها به عنوان يك جايگزين كارت ويزيت فكر كنيد، اما با يك روش جالبتر و خلاقانه براي نشان دادن اطلاعات تماس شما. به علاوه، زماني كه شما ميخواهيد به يك موفقيت كاري دست پيدا كنيد، خودكار تبليغاتي با قيمتي نسبتا ارزان گزينه مناسبي خواهد بود. مشتريان كسب و كار شما هميشه از يك سخاوت كوچك قدرداني ميكنند. با تمركز بر استفاده از خودكار تبليغاتي براي بالا بردن آگاهي در مورد برند تجاري شما، ما سه روش براي كسب منافع عالي از طريق ارائه اين محصولات ارزشمند را تجربه خواهيم كرد. همه هديه را دوست دارند، درست است؟آخرين باري كه به دنبال خودكار روي ميزتان بوديد را به ياد داريد؟ به احتمال زياد، تا به امروز چندين بار براي شما اتفاق افتاده است! بنابراين داشتن تعداد زيادي از آنها هميشه يك ايده خوب بوده و مردم دوست دارند تعداد بيشتري خودكار داشته باشند. داشتن خودكار تبليغاتي با يك لوگوي چاپ شده بر روي آن يك ايده عالي است، زيرا به نظر ميرسد كه همه هميشه به دلايلي دوست دارند آنها را داشته باشند. اگر آنها به طور منظم از خودكار تبليغاتي شما استفاده كنند، شركت شما در صف مقدم ذهن آنها قرار خواهد گرفت. به علاوه، وقتي كه در نهايت به قرض گرفته ميشوند، شخص بعدي اطلاعات شركت شما را خواهد ديد، درباره كسب و كار شما ياد ميگيرد و در صورت نياز به خدمات و محصولات، به شركت شما مراجعه خواهد كرد. كسي چه ميداند؟ آنها ممكن است به مشتري بعدي شما تبديل شوند. يك فرصت تبليغاتي مقرون به صرفه و موثر با خودكار تبليغاتيراههاي زيادي براي تبليغ كسب و كار وجود دارند و هر كدام هزينه مخصوص به خود را دارند. استفاده از خودكار تبليغاتي يكي از موارد تبليغاتي كم هزينه خواهد بود. شما ميتوانيد صدها يا حتي هزاران عدد از آنها را با قيمت پايين بخريد و آنها را به همه برسانيد، اين موارد در بين افراد مختلف كاربرد زيادي دارند و مورد توجه قرار ميگيرند. هرگز نميدانيد كه چه كسي ممكن است به محصولات و يا خدمات شما نياز داشته باشد. آيا شما ميتوانيد تمام روز را در خيابان بايستيد و اين خودكار تبليغاتي را به افرادي كه در خيابان راه ميروند، بدهيد؟ نه، اين كار هدر دادن وقت است. به دنبال گردهماييهاي اجتماعي بگرديد. به عنوان مثال، اگر شما يك رستوران محلي داشته باشيد و به دنبال آن هستيد كه افراد از كسب و كار شما مطلع شوند، اگر رويدادي بزرگ مثل يك نمايشگاه محلي يا چيزي مشابه در شرف وقوع است، خودكار تبليغاتي خود را در بين جمعيت شركت كننده در نمايشگاه پخش كنيد. همه ما از موارد رايگان قدرداني ميكنيم و اين روشي عالي براي معرفي رستوران شما به آنها است. شما ميتوانيد با روشهاي خلاقانه ديگري براي ايجاد تبليغات موثر محلي اقدام كنيد. هدف اصلي اين است كه خودكار تبليغاتي خود را به دستان مخاطب هدف خود برسانيد. از گستره وسيعي از سبكهاي خودكار تبليغاتي استفاده كنيدچيز بزرگي كه در مورد خودكار تبليغاتي وجود دارد اين است كه آنها در انواع مختلفي از سبكها و مدلها در دسترس هستند. بنابراين ميتوانيد گزينههاي متعددي را انتخاب كنيد و از آنجا كه بسيار مقرون به صرفه هستند، ميتوانيد سبكهاي مختلف را بخريد و انواع مختلفي را در كمپين خود عرضه كنيد. طولي نميكشد كه بسياري از اين هداياي مفيد را تحويل خواهيد داد كه قطعا به ترويج كسب و كار شما كمك خواهد كرد. به رسميت شناختن برند و آگاهي از آن و ماندگار كردن كسب و كار خود در ذهن مشتريان با استفاده از يك هديه نسبتا ارزان ميسر خواهد بود. نتيجه گيري خودكارهاي تبليغاتي سبكهاي زيادي دارند، بنابراين مورد توجه طيف وسيعي از مردم قرار ميگيرند. آنها به عنوان تبليغاتي عالي، براي همه كسب و كارها عمل ميكنند. به علاوه، آنها را ميتوانيد با هزينه كم تهيه كنيد و از طرف ديگر مردم هديههاي رايگان را دوست دارند و از گرفتن آن خوشحال خواهند شد. تركيبي از اين مزايا خودكار تبليغاتي را به يك فرصت تبليغاتي قدرتمند تبديل ميكند.
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
هداياي تبليغاتي براي مدتي طولاني در خانهها و ادارات يا ماشينها باقي ميمانند و آنها را به ياد كسب و كار و شركت شما مياندازد. در واقع، مصرف كنندگان به طور متوسط ۶ ماه از محصولات تبليغاتي استفاده ميكنند. مدت زمان نمايش بيشتر نام كسب و كار شمايك تبليغ در تلويزيون يا بيلبورد به سرعت در عرض چند ثانيه از جلوي چشم شما رد ميشود. اما، محصولات تبليغاتي براي اغلب اوقات مورد استفاده قرار ميگيرند و جلوي چشم افراد قرار دارند. به عنوان مثال، مصرف كنندگان براي بسياري از روزها، از آيتمهاي تبليغاتي شما استفاده كرده و نام برند شما را خواهند ديد و يا بيشتر اوقات با ليوان شما چاي و يا قهوه خود را مينوشند. چنين آيتمهاي تبليغاتي روشي عالي براي افزايش قرار گرفتن كسب و كار شما در معرض ديد مخاطبان است. بسياري از افراد ميتوانند نام برند آيتمهاي تبليغاتي را كه در عرض ۱۲ ماه گذشته دريافت كردهاند را به خاطر آورند. در مقايسه، تعداد كمتري از افراد ميتوانستند نام برندي را به خاطر بياورند كه آن را در يك مجله يا روزنامه در هفته گذشته ديده بودند. محصولات تبليغاتي به عنوان معرف كسب و كار شماكارتهاي ويزيت، شركت و محصولات شما را به مشتريان معرفي ميكنند. محصولات تبليغاتي شما هم به همان شكل ولي با نتايج بهتر عمل ميكنند. زماني كه آيتمهاي هديه مربوط به كسب و كار و صنعت خود را توزيع ميكنيد، در واقع كسب و كار خود را به مشتريان احتمالي معرفي ميكنيد. بر طبق آمار بيش از نيمي از افرادي كه محصول تبليغاتي دريافت كردند، نام شركتي را به خاطر آوردند كه محصول را به آنها داده است. به ياد داشته باشيد كه محصولات تبليغاتي نيز اطلاعات تماس و موضوع فعاليت شركت شما را به همان اندازه كه كارتهاي كسب و كار ارائه ميدهند، به افراد عرضه ميكنند. آيتمهاي تبليغاتي شركت شما، لوگو، تصاوير و شعار مربوط به پيام كسب و كار شما را با خود بايد داشته باشند. بنابراين، محصول مارك دار به عنوان يك كارت كاري مفيد عمل ميكند كه مصرف كنندگان ميتوانند روزانه از آن استفاده كنند. محصولات تبليغاتي نيز به عنوان بخشي از كمپين رسانههاي اجتماعي شما عمل ميكنند. شما ميتوانيد از محصولات تبليغاتي به عنوان بخشي از كمپين رسانههاي اجتماعي خود استفاده كنيد. براي مثال، بايد كد QR خود را روي يك بطري تبليغاتي چاپ كنيد. همچنين ميتوانيد آدرس وبسايت خود را روي تيشرت و ديگر اقلام تبليغاتي قرار دهيد. ايجاد وفاداري مشتريمشتريان شما بايد اغلب در صورت نياز، محصولات شركت شما را خريداري كنند. بازاريابان منابع بيشتري را صرف ايجاد يك پايه محكم از مشتريان وفادار ميكنند. آنها از محصولات تبليغاتي براي هدايت وفاداري مشتري در يك دوره تبليغات استفاده ميكنند. با اين حال، اطمينان حاصل كنيد كه آيتمهاي تبليغاتي شما داراي استانداردهاي كيفيت بالا و ترجيحا مارك دار هستند. افراد كيفيت آيتمهاي تبليغاتي را با كيفيت كسب و كار شما مرتبط ميدانند. اين كار براي نگه داشتن خريداراني كه اولين بار از محصولات شما استفاده كردهاند، براي هميشه كمك خواهد كرد. مشترياني كه محصولات تبليغاتي با كيفيت دريافت ميكنند، احتمال بيشتري وجود دارد كه با كسب و كار شما وارد معامله شوند. بنابراين، راه خود را براي استفاده از آيتمهاي تبليغاتي براي هدايت مشتري پيدا كنيد. بسيار عالي خواهد بود اگر شما محصولات تبليغاتي را در تركيب بازاريابي خود بگنجانيد. آيتمهاي تبليغاتي با كيفيت تاثيرگذاري بيشتر و بازگشت سرمايه بهتري هم خواهند داشت. دقت كنيد كه محصولات تبليغاتي مبتكرانه باشند و خوب برنامهريزي شده باشند. يك طرح تبليغاتي ماهرانه با استفاده از اين موارد، انواع ديگري از بازاريابي مانند تبليغات تلويزيوني و راديويي شما را تكميل خواهد كرد. اين روش، كمپين بازاريابي شما تاثير بيشتري بر روي مخاطبان هدف خواهد داشت و به بالا بردن اعتبار برند شما كمك خواهد كرد. در حالي كه اقلام تبليغاتي توجه مشتريان را به برند، لوگو، كارتهاي كسب و كار، وب سايت شما و غيره جلب ميكنند. طراحي گرافيكي نيز بايد قادر به هدايت مشتريان باشد. نتيجهگيري محصولات تبليغاتي ميتوانند مصرف كنندگان را به روشي مقرون به صرفه به كسب و كار شما هدايت كنند. اين محصولات تبليغاتي شناسايي فوري برند را به ارمغان ميآورند. شما ميتوانيد دسترسي به محصولات و يا خدمات خود را در ميان يك جمعيت بزرگتر گسترش دهيد. اين موارد همچنين براي ايجاد و هدايت وفاداري مشتري بسيار عالي هستند.
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
كسب و كارها نياز به هداياي تبليغاتي به عنوان يك ابزار مقرون به صرفه براي رسيدن به مشتريان بالقوه بيشتر دارند. اين يك روش بازاريابي كمهزينه براي هدايت مشتريان است. حتي شركتهاي جهاني با موقعيت تثبيت شده نيز به اين استراتژي بازاريابي متوسل ميشوند. محصولات تبليغاتي به عنوان يك تاكتيك بازاريابي مقرونبهصرفه براي سالها استفاده ميشوند. از مشاغل جديد گرفته تا شركتهاي بزرگ، اين هداياي تبليغاتي مورد علاقه بازاريابان آنها هستند. اهميت محصولات تبليغاتي براي تبليغات تجاري را مي توان از آمار سنجيد. طبق تحقيقي كه توسط PPAI صورت گرفته، ۹۴ % از مردم به خاطر دارند كه آنها يك محصول تبليغاتي دريافت كردهاند. ساير مواردي كه توسط اين مطالعه نشان داده شد اين است كه ۸۹ درصد از مصرف كنندگان گفتند كه آنها ميتوانند فعاليت و يا نام شركت را براي ۲۴ ماه پس از گرفتن اين آيتمها به ياد بياورند. علاوه بر اين، محصولات تبليغاتي بازخورد بسيار بالايي را از مشترياني دريافت ميكنند كه از اقلام هديه راضي هستند. اين آمار مهم تاكيد بر اهميت محصولات تبليغاتي بازاريابي و شناسايي برند است. شركتهاي كوچك و بزرگتر اهميت محصولات تبليغاتي را براي رسيدن به افزايش تعداد افراد در يك بازار رقابتي تشخيص ميدهند. آيتمهاي هديه با بستهبندي با كيفيت بالا، گيرندگان را ميفريبند و توجه آنها را به كسبوكار شركت شما جلب ميكنند. براي نتايج بهتر، بازاريابان از محصولات تبليغاتي مارك دار استفاده ميكنند كه دريافت كنندگان ميتوانند چندين ماه از آنها استفاده كنند. چنين محصولات با كيفيت به حفظ مشتريان و احساس بهتر نسبت به برند، كمك ميكنند. قانوني كه بيشتر بازارياباني كه به دنبال تبليغات با محصولات تبليغاتي هستند رعايت ميكنند، اين است كه آيتمهاي مورد استفاده روزانه را در مرحله اول ارائه دهند. اين هدايا ممكن است خودكارها، تقويمها، پدهاي موس، چتر، بطري آب و غيره باشند. در اينجا دلايلي وجود دارد كه چرا محصولات تبليغاتي براي هر كسبوكار مفيد خواهد بودبا هزينه پايين داراي تاثير موثر بالابسياري از شركتهاي كوچك تنها ميتوانند آرزو كنند كه تبليغات گسترده در مقياس بزرگ در تلويزيون و يا بيلبوردها داشته باشند و همه رسانههاي متفاوت را تحت پوشش قرار دهند. اما آنها هنوز ميتوانند به اهداف بازاريابي خود با تبليغات محصولات تبليغاتي كمهزينه دست يابند. طرحهاي تبليغاتي بسياري براي شركتهاي نوپا وجود دارد.اكثر توليدكنندگان محصولات تبليغاتي قيمتها را بسيار پايين نگه ميدارند. قيمت اقلامي كه ميتوانيد هديه دهيد پايين است اما تاثير آنها بر گيرنده بالا است. به طور خاص، ليوانها تبليغاتي موثر هستند، زيرا ۵۷ درصد از مردم ميتوانند نام برند چاپ شده بر روي يك ليوان را به ياد بياورند. اين محصولات به اين ترتيب مقدار زيادي براي سرمايهگذاري احتياج ندارند. شما با يك بخشش ساده به مشتريان خود، بازگشت سرمايه خوبي خواهيد داشت. گسترش و شناسايي نام برندشناسايي برند اشاره بر اين دارد كه مشتريان ميتوانند شركت شما و محصولات و يا خدمات شما را بلافاصله هنگامي كه نام و يا لوگوي شما را ميبينند تشخيص دهند و شناسايي كنند. براي مثال، افراد ميتوانند به سرعت با ديدن لوگو و يا نام برندهاي بزرگ آنها را تشخيص داده و زمينه فعاليت هر كدام را به خاطر آورند.هديه دادن به مشتريان به آنها در به ياد آوردن و شناخت كسبوكار شما كمك ميكند. اين يكي از دلايل اصلي توزيع آيتمهاي تبليغاتي است. طبق آمار گرفته شده، ۸۹ درصد از مصرف كنندگان ميتوانند نام و زمينه فعاليت برندي را كه در دو سال گذشته از آن محصولات تبليغاتي دريافت كرده بودند را به ياد آورند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
هيچ مورد تبليغاتي محبوب ديگري مانند خودكار تبليغاتي وجود ندارد. البته موارد و محصولات مختلفي براي شما وجود دارند كه بتوانيد بر روي آنها لوگو و نام برند خود را چاپ كنيد و در بين افراد هدف خود توزيع كنيد، اما هيچ كدام به اندازه خودكار تبليغاتي موثر و مفيد نيستند. با توجه به اين موضوع تنها دليل اين است كه قرار دادن نام تجاري و لوگو در اين موارد ميتواند به تبليغ كسب و كار شما كمك كند. چه مشتريان شما آنها را به خانه ببرند و از آنها در ميز كامپيوتر خود استفاده كنند، يا آنها را با خود به محل كار ببرند، يا به سادگي آنها را در جيب خود نگه دارند و زماني كه نياز به يادداشت داشته باشند و يا بخواهند يك چك بنويسند، خودكار تبليغاتي شما به كمك آنها خواهد آمد و در عين حال محصولات و خدمات شما را تبليغ ميكنند. كمك به يادآوري برند با خودكار تبليغاتيهر كسي كه خودكار تبليغاتي با چاپ سفارشي شما را ببيند، كسب و كار شما را به ياد خواهد آورد و اين هديه تبليغاتي خدمات و محصولات شما را به آنها يادآوري ميكند و اگر از خودكار تبليغاتي شما در زمان طولاني استفاده كنند، احساس بهتري به كسب و كار شما پيدا خواهند كرد. البته، كليدي كه اغلب باعث موفقيت اين نوع تبليغات ميشود، طراحي منحصر به فرد خودكار تبليغاتي شما و اينكه به طور عالي بنويسد. اگر خودكار تبليغاتي شما از مواد نامرغوب ساخته شده باشد و زيبايي نداشته باشد، به كسب و كار شما كمك چنداني نخواهد كرد. افراد از خودكاري كه ظاهر زيبايي نداشته باشد و خوب ننويسد استفاده نميكنند و نام شركت شما فراموش خواهد شد. چيزهاي شگفت انگيزي در مورد خودكار تبليغاتي وجود دارد، چه اين خودكارها پلاستيكي چاپي يا فلزي حكاكي شده يا انواع مختلف ديگر باشند، يكي از بهترين چيزها اين است كه آنها چقدر ارزان هستند.
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
خودكار تبليغاتي يكي از محبوبترين هداياي تبليغاتي پديده جاويد است كه در اكثر كسب و كارها از آن استفاده ميشود. خودكارها يكي از چيزهايي هستند كه اكثر بازاريابان به اندازه كافي آن را مورد توجه قرار ميدهند. در ابتدا ممكن است متوجه نشويد كه خودكار تبليغاتي ارزش بازاريابي بالايي براي كسب و كار با ارزش شما را دارند، اما اگر واقعا به طور عميق در كاربرد خودكار تبليغاتي ارزان كاوش كنيد، خواهيد ديد كه بيشتر از آن چيزي كه انتظار داريد بازگشت سرمايه خواهيد داشت. از مواردي كه بايد به آن توجه كنيد، احساس زمان در دست داشتن و اين كه چگونه جوهر به طور يكپارچه باعث نوشتن مطلوب خواهد شد، دو عامل مهمي هستند كه در انتخاب يك خودكار براي نوشتن مورد توجه قرار ميگيرند. هميشه از محصول تبليغاتي با كيفيت استفاده كنيد، با اين كار جلوه خوبي از برند خود را به نمايش خواهيد گذاشت و مشتريان احساس بهتري نسبت به برند شما خواهند داشت. نكاتي در مورد انتخاب خودكار تبليغاتيزماني كه يك خريد خودكار تبليغاتي را مد نظر قرار ميدهيد بايد در انتخاب خود خلاق و نوآور باشيد، به معناي واقعي دهها هزار انتخاب در انواع مختلف قيمت وجود دارد. مزاياي استفاده از خودكار تبليغاتي با لوگوي چاپ شده بر روي آن، براي بازاريابي برند شما بيپايان است. تحقيقات نشان دادهاند هر خودكار تبليغاتي در طول عمر خود ممكن است تا هفت كاربر مختلف داشته باشد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
هداياي تبليغاتي پديده جاويد يكي از پر فايدهترين موارد بازاريابي هستند كه بطور موثر برند شما را تبليغ خواهند كرد. با انتخاب صحيح اين آيتمها بازده سرمايه باور نكردني خواهيد داشت. نمايش چندگانه محصولات تبليغاتي براي پيام تبليغاتيفركانس موثر يك عبارت تبليغاتي است كه به ميزان نمايشهاي تبليغاتي اشاره ميكند كه براي رسيدن به ارتباط موثر مورد نياز هستند. ايده اين است كه پيام تبليغاتي به همان اندازه كه بيشتر ديده شود، قويتر ميشود. يادآوري شركت با محصولات تبليغاتييك مورد ديگر در رابطه با محصولات تبليغاتي سفارشي چاپ نام شركت، تلفن، فكس، و آدرس وب سايت خواهد بود. اينها چهار عنصر مهم هستند كه يك محصول تبليغاتي كه ميخواهيد ارائه دهيد، بايد آنها را داشته باشد. تبليغات هدفمنديكي از دلايل اصلي استفاده از محصولات تبليغاتي لوگودار اين است كه براي تبليغ كننده توانايي هدف قرار دادن بخش خاصي از بازار را فراهم ميكند. تصوير سازي برندتشخيص و درك يك برند به شدت تحتتاثير ارائه تصويري آن قرار دارد. هويت برند موثر با استفاده مداوم از عناصر بصري خاص به دست ميآيد. حفظ مشتريان قديميبدست آوردن مشتريان جديد در اين اقتصاد دشوار و نگهداري از مشتريهاي قديمي سختتر است. استفاده از محصولات تبليغاتي با لوگوي شركت عامل مهمي در انجام كسب و كار است. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
استفاده از محصولات تبليغاتي سفارشي با محبوبيت بالايي به رشد خود ادامه ميدهد. در واقع، هداياي تبليغاتي مختلفي در همه جا وجود دارند. محصولات تبليغاتي براي هر كمپين بازاريابي مثل كارتهاي كسب و كار شدهاند. خبر خوب اين است كه محصولاتي كه لوگو و نام برند بر روي آنها چاپ شده به عنوان ابزار تبليغاتي عمل ميكنند. اما اين به شرطي است كه اين محصولات تبليغاتي را به درستي انتخاب كنيد. به عبارت ساده، داشتن لوگو و يا نام كسب و كار بر روي يك خودكار برچسب دار، ليوان، توپ، تيشرت و يا حتي در يك ابزار فني، اگر به درستي مورد استفاده قرار نگيرد، شگفتي نخواهد كرد. اگر ميخواهيد هداياي تبليغاتي سفارشي را بخريد، ۴ نكته زير به شما كمك خواهد كرد تا محصول مناسب را انتخاب كنيد.
۱. انتخاب محصول تبليغاتي كه به طور مرتب مورد استفاده قرار خواهد گرفتيكي از اسرار براي به حداكثر رساندن بازده از محصولات تبليغاتي سفارشي، استفاده كردن مخاطبين از آنها به طور منظم است. اين كار تضمين ميكند كه گيرنده در هر زمان با محصول تماس پيدا ميكند. افرادي كه تعامل يا كار با گيرنده دارند، به طور مداوم در معرض لوگو يا نام تجاري شما قرار ميگيرند و ممكن است در نهايت به مشتريان شما تبديل شوند، اگر آنها به اندازه كافي برند شما را ببينند. براي رسيدن به اين هدف، بايد يك محصول تبليغاتي جذاب ، از مواد بادوام را انتخاب كنيد. محصول نه تنها بايد جذاب باشد بلكه بايد دوام زيادي هم داشته باشد.
2. مخاطبان هدف را در نظر بگيريدجدا از فاكتورهاي معمول از قبيل سن، جنسيت و وضعيت اجتماعي؛ شما بايد تصميم بگيريد كه آيا يك محصول تبليغاتي خاص براي يك مشتري فعلي و يا يك مشتري احتمالي در نظر گرفته شده است. دادن هدايا براي هدف قرار دادن يك مشتري موجود بايد به طور متفاوت از هدايا و ساير وسايل تبليغاتي كه مشتريان بالقوه را هدف قرار ميدهند، مورد توجه قرار گيرد. به بيان ساده، به اين دليل است كه بايد به گروهي گفته شود كه چرا بايد از محصول استفاده كنند در حالي كه گروه ديگر بايد منافع استفاده از محصولات شما را بداند. همچنين ممكن است مفيد باشد كه محصولات تبليغاتي خاصي داشته باشيد، به خصوص اگر بخش بازار شما محلي باشد.
۳. موارد بايد منحصر به فرد باشنداين يك چالش است كه شما بايد با آن روبرو شويد، به خصوص در تصميمگيري براي استفاده از آن براي مخاطب. قاعده كلي استفاده از هداياي تبليغاتي نفيس و كاربردي به هنگام هدف قرار دادن مشتريان جديد است، اما محصولات تبليغاتي كه بر عملكرد و كيفيت تاكيد دارند در هنگام برخورد با مشتريان موجود مورد استفاده قرار ميگيرند. هر دو گزينه به نفع شما عمل خواهند كرد و بهتر است بدانيد كدام گزينه را در يك سناريوي مشخص انتخاب كنيد.
۴. استفاده از محصولات تبليغاتي متنوعشما بايد انواع مختلف محصولات تبليغاتي را در اختيار داشته باشيد تا به افراد مختلف هديه دهيد. هيچكس را مستثني نكنيد و حتما يك روش تبليغاتي نبايد مكمل ديگري باشد. نتيجه نهايي يك تركيب قوي از محصولات تبليغاتي مناسب در اختيار شما خواهد بود كه از آن ميتوانيد به عنوان شناسايي برند استفاده كنيد.
استفاده موثر از محصولات سفارشي ارتباط نزديكي با انتخاب درست در طول فرآيند خريد دارد. شما بايد عواملي مانند استفاده، طول عمر و منحصر به فرد بودن را براي محصول تبليغاتي در نظر بگيريد. زماني كه اين كار درست انجام شود، شما به فروش بيشتر در كسب و كار خود، افزايش آگاهي از برند و نيز ماندن در صدر صنعت خود خواهيد رسيد. اما همانند ديگر روشهاي تبليغاتي، هداياي تبليغاتي نبايد به تنهايي مورد استفاده قرار گيرند بلكه در تركيب با ديگر روشهاي بازاريابي استفاده شوند تا بهترين نتيجه را دريافت كنيد.
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |