هداياي تبليغاتي انواع هداياي تبليغاتي
|
هداياي تبليغاتي تنوع زيادي دارد. هر كسبوكاري با توجه با اهداف بازاريابي خود و با توجه به ميزان بودجهاي كه براي تبليغات در نظر گرفته محصولي را با نام برند خود سفارشيسازي ميكند و به مخاطبان هديه ميدهد. يكي از محصولاتي كه در ميان تمام برندها محبوبيت دارد خودكار تبليغاتي است. اما اگر شما به عنوان صاحب برند قصد تهيه هداياي تبليغاتي را داريد اينبار متنوعتر عمل كنيد و ماژيك تبليغاتي را انتخاب كنيد. ماژيكها انواع مختلفي دارند كه هر كدام براي كاربري خاصي طراحي شدهاند. در اين ميان ماژيكهاي مخصوص رنگآميزي، ماژيكهاي هايلايتر يا علامتگذار و ماژيكهاي وايتبرد بسيار مورد استفاده كودكان، دانشآموزان و دانشجويان قرار ميگيرند. ماژيكها معمولا بدنهاي پلاستيكي دارند. نوك آنها معمولا از جنس نمد و فيبر تهيه ميشود. ماژيكها داراي منبع جوهر سر خود هستند كه پس از استفاده جوهر آن تمام ميشود و ديگر قابل استفاده نيستند. البته ماژيكهايي هم با مخزن جوهر قابل تعويض توليد ميشوند. ماژيكهاي رنگي مخصوص رنگآميزي در بستههاي ششتايي، دوازده تايي، بيستوچهارتايي و... عرضه ميشوند و كودكان را به نقاشي و رنگآميزي تشويق ميكنند. اين ماژيكها با بدنههايي متنوع و گاه فانتزي در بستهبندي مختلف مقوايي، پلاستيكي و... در بازار وجود دارند. جوهر ماژيكهاي مخصوص كودكان قابليت شستوشو دارند و به راحتي با آب و صابون از روي لباس آنها پاك ميشود. معمولا اين ماژيكها فاقد مواد سمي هستند و به كودك آسيبي نميرسانند. شما ميتوانيد ماژيك تبليغاتي را با نام برند خود سفارشيسازي كنيد و به مخاطبان كودك و نوجوان خود هديه دهيد. اگر در كنار ماژيكهاي رنگآميزي كودكان، يك دفتر نقاشي نيز در نظر بگيريد و لوگوي برند خود را روي آن چاپ كنيد تاثيرگذاري نام برند شما بر مخاطبان بيشتر خواهد بود. كودكان در مدرسه، منزل يا حتي منزل اقوام با ماژيكها در دفتر نقاشي ميكنند و برند شما در معرض ديد افراد زيادي قرار ميگيرد. ماژيك هايلايتر يا علامتگذار گزينه مناسبي براي عرضه به مخاطبان دانشآموز يا دانشجويان براي معرفي برند شماست. اين ماژيكها معمولا در رنگهاي زرد، نارنجي، سبز و سرخابي در بازار عرضه ميشوند. جوهر فلورسنت درخشاني كه در اين ماژيكها به كار رفته به سرعت خشك ميشود. جوهر بعضي از انواع اين ماژيكها آبپايه هستند و به راحتي با شستوشو تميز ميشوند. ماژيكهاي هايلايتر به دانشآموزان كمك ميكنند تا بخشهاي مهم كتابهاي درسي را مشخص كنند تا اين بخشها را با تاكيد بيشتري مطالعه كنند. گيرهاي كه روي در اين ماژيكها وجود دارد قرار گرفتن آنها را در لبه كتاب يا جيب افراد آسان كرده و به راحتي در دسترس قرار ميگيرد. نام برند و لوگوي كسبوكار خود را به زيبايي روي ماژيك تبليغاتي چاپ كنيد تا نظر افراد را به خود جلب كند و نام برند شما را در ذهنشان تثبيت كند. ماژيك وايتبرد نوعي ديگر از ماژيك است كه در مدارس، دانشگاهها، موسسات آموزشي، شركتها و... بسيار كاربرد دارد. ماژيك وايتبرد مگنتي يكي از جذابترين انواع آن است كه با داشتن مگنت و پاككن به راحتي براي تختههاي وايتبرد فلزي قابل استفاده است. خيلي از خانمها ليست خريد يا يادداشتهايي براي يادآوري را روي يخچال قرار ميدهند. ماژيكهاي وايتبرد مگنتي ميتوانند به راحتي در كنار استيكرهاي كاغذي روي يخچال قرار بگيرند. اين ماژيكها با بدنههايي در رنگهاي مختلف توليد ميشوند و علاوه بر داشتن كارآيي، به تخته وايتبرد و يخچال زيبايي ميبخشند. بعضي برندهاي لوازمالتحرير خودكارهاي ماژيكدار توليد ميكنند. اين خودكارها با طراحيها و كيفيتهاي مختلفي در بازار وجود دارند اما به طور معمول با بدنهاي پلاستيكي به صورت دو سر طراحي شدهاند. يك سر آن خودكار و سر انتهايي آن ماژيك نوك نمدي قرار گرفته است. خودكارهاي ماژيكدار با رنگهاي مختلف و در طرحهاي زيبا و فانتزي در بازار لوازمالتحرير عرضه ميشوند. شما ميتوانيد با چاپ تامپو و ليزر نام و لوگوي برند خود روي آنها، اين محصول را براي كسبوكار خود سفارشيسازي كنيد. ماژيكها هداياي تبليغاتي مقرونبهصرفه و در عين حال بسيار كاربردي هستند و تاثير خوبي بر توسعه برند دارند. اين نكته را بهخاطر داشته باشيد محصولي كه براي هداياي تبليغاتي انتخاب ميكنيد از كيفيت مناسبي برخوردار باشد تا به برند شما اعتبار ببخشد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
استفاده از هداياي تبليغاتي يكي از موثرترين ابزارهاي بازاريابي براي كسبوكارها محسوب ميشود. با هداياي تبليغاتي ميتوانيد كسبوكار خود را به ديگران معرفي كنيد و يا نام برند خود را در ذهن آنها تثبيت كنيد. بسياري از كسبوكارها هداياي ويژهاي را براي مخاطبان كودك و دانشآموز خود در نظر ميگيرند. خودكار تبليغاتي ، دفتر يادداشت تبليغاتي، پازل و مداد رنگي تبليغاتي هدايايي از اين دست هستند. مداد رنگي تبليغاتي ابزار بازاريابي مطلوبي براي كودكان و دانشآموزان است. كسبوكارهايي كه توليدكننده مواد غذايي، لوازم بهداشتي، محصولات مربوط به كودكان و... هستند يا موسسات و بانكها از مداد رنگي به عنوان هداياي تبليغاتي استفاده ميكنند. معمولا با شروع سال تحصيلي دانشآموزان نياز به تهيه لوازمالتحرير دارند. در كنار جامدادي پر از مداد، خودكار، پاككن، تراش و... يك بسته مداد رنگي باكيفيت نيز در كيف و كولهپشتي هر كودكي وجود دارد. كلاس نقاشي در مقاطع مختلف تحصيل دانشآموزان برگزار ميشود و مداد رنگي از متداولترين ابزار نقاشي براي آنهاست. مداد رنگي در بستهبنديهاي مختلف مقوايي و فلزي و در تعداد شش، دوازده، بيستوچهار و... در بازار لوازمالتحرير عرضه ميشود. شما ميتوانيد با توجه به بودجه مورد نظرتان محصولي را انتخاب و آن را با نام و لوگوي برند خود سفارشيسازي كنيد. لوگو و شعار برند خود را با استفاده از تكنولوژي افست بر روي جعبه مداد رنگي چاپ كنيد. مداد رنگي محصولي بادوام است كه در طول سال تحصيلي توسط دانشآموزان مورد استفاده قرار ميگيرد. بنابراين هر بار استفاده از آن نام برند شما را به دانشآموزان يادآوري ميكند و كسبوكار شما را در ذهنشان تثبيت ميكند. انواع مدادهاي رنگيبرندهاي مختلفي در دنيا مداد رنگي توليد ميكنند. بعضي مدادهاي رنگي مغزي نرم دارند و بعضي از مغزي سفت برخوردارند. انواع مداد رنگي نرم و سخت، كنته، زغال فشرده رنگي، مداد آبرنگي و... امكانات زيادي را به هنرمندان طراحي و نقاشي ميبخشند تا آثار بديعي خلق كنند. مدادهاي رنگي پاستلي با مغز پاستل توليد ميشوند و از مدادهاي رنگي ديگر چربتر هستند. اين مداد رنگيها بافتهاي كمنظيري روي كاغذ ايجاد ميكنند. مداد رنگيهاي آبرنگي رنگدانههاي قوي و طبيعي دارند كه با تركيب با آب، رنگهاي زيبايي را ايجاد ميكنند. براي استفاده از اين مدادها يا مداد يا كاغذ را كمي خيس ميكنند و سپس با مداد نقاشي ميكنند. مداد نوكي هم يكي از پركاربردترين لوازمالتحريرها براي دانشآموزان است. به طور معمول مغزي مداد نوكي به رنگ مشكي است اما بعضي برندهاي لوازمالتحرير مغزي مداد نوكي با ضخامتهاي مختلف و به صورت رنگي هم توليد ميكنند تا بتوان براي ايجاد خطوط ظريف رنگي از آنها استفاده كرد. البته فراموش نكنيد با استقبال از نقاشي بزرگسالان، مداد رنگي حتي ميتواند براي مخاطبان بزرگسال برند شما در نظر گرفته شود. نقاشي و رنگآميزي استرس و ناراحتيهاي تنشزا را در افراد از بين ميبرد و آرامش ذهني به آنها ميبخشد. يكي از راههاي هنردرماني كه در سالهاي اخير مورد توجه روانشناسان قرار گرفته استفاده از كتابهاي رنگآميزي بزرگسالان است. شما با هديه مداد رنگي به مخاطبان برند خود نشان ميدهيد كه كسبوكار شما براي سلامت روان افراد اهميت قائل است. نقاشي و رنگآميزي با مداد رنگي در يك بازه زماني استرس افراد را كاهش ميدهد و باعث ميشود حال روحي بهتري داشته باشند. مداد رنگي محصولي بسيار مقرونبهصرفه است ولي سهمي زيادي در شناساندن برند كسبوكار شما به مخاطبان دارد. شما ميتوانيد نام برند و لوگوي كسبوكارتان را روي جعبه مداد رنگي درج كنيد و آنها را به مخاطبان هديه دهيد. آنها با هر بار استفاده از مداد رنگي نام برند شما را ميبينند و برندتان برايشان تداعي ميشود. به خاطر داشته باشيد مداد رنگي تبليغاتي به دليل پركاربرد بودن، گزينه مطلوبي براي تبليغات برند كسبوكار شما در ميان مشتريان است. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
استفاده از هداياي تبليغاتي يكي از موثرترين ابزارهاي بازاريابي براي كسبوكارها محسوب ميشود. با هداياي تبليغاتي ميتوانيد كسبوكار خود را به ديگران معرفي كنيد و يا نام برند خود را در ذهن آنها تثبيت كنيد. بسياري از كسبوكارها هداياي ويژهاي را براي مخاطبان كودك و دانشآموز خود در نظر ميگيرند. خودكار تبليغاتي ، دفتر يادداشت تبليغاتي، پازل و مداد رنگي تبليغاتي هدايايي از اين دست هستند. مداد رنگي تبليغاتي ابزار بازاريابي مطلوبي براي كودكان و دانشآموزان است. كسبوكارهايي كه توليدكننده مواد غذايي، لوازم بهداشتي، محصولات مربوط به كودكان و... هستند يا موسسات و بانكها از مداد رنگي به عنوان هداياي تبليغاتي استفاده ميكنند. معمولا با شروع سال تحصيلي دانشآموزان نياز به تهيه لوازمالتحرير دارند. در كنار جامدادي پر از مداد، خودكار، پاككن، تراش و... يك بسته مداد رنگي باكيفيت نيز در كيف و كولهپشتي هر كودكي وجود دارد. كلاس نقاشي در مقاطع مختلف تحصيل دانشآموزان برگزار ميشود و مداد رنگي از متداولترين ابزار نقاشي براي آنهاست. مداد رنگي در بستهبنديهاي مختلف مقوايي و فلزي و در تعداد شش، دوازده، بيستوچهار و... در بازار لوازمالتحرير عرضه ميشود. شما ميتوانيد با توجه به بودجه مورد نظرتان محصولي را انتخاب و آن را با نام و لوگوي برند خود سفارشيسازي كنيد. لوگو و شعار برند خود را با استفاده از تكنولوژي افست بر روي جعبه مداد رنگي چاپ كنيد. مداد رنگي محصولي بادوام است كه در طول سال تحصيلي توسط دانشآموزان مورد استفاده قرار ميگيرد. بنابراين هر بار استفاده از آن نام برند شما را به دانشآموزان يادآوري ميكند و كسبوكار شما را در ذهنشان تثبيت ميكند. انواع مدادهاي رنگيبرندهاي مختلفي در دنيا مداد رنگي توليد ميكنند. بعضي مدادهاي رنگي مغزي نرم دارند و بعضي از مغزي سفت برخوردارند. انواع مداد رنگي نرم و سخت، كنته، زغال فشرده رنگي، مداد آبرنگي و... امكانات زيادي را به هنرمندان طراحي و نقاشي ميبخشند تا آثار بديعي خلق كنند. مدادهاي رنگي پاستلي با مغز پاستل توليد ميشوند و از مدادهاي رنگي ديگر چربتر هستند. اين مداد رنگيها بافتهاي كمنظيري روي كاغذ ايجاد ميكنند. مداد رنگيهاي آبرنگي رنگدانههاي قوي و طبيعي دارند كه با تركيب با آب، رنگهاي زيبايي را ايجاد ميكنند. براي استفاده از اين مدادها يا مداد يا كاغذ را كمي خيس ميكنند و سپس با مداد نقاشي ميكنند. مداد نوكي هم يكي از پركاربردترين لوازمالتحريرها براي دانشآموزان است. به طور معمول مغزي مداد نوكي به رنگ مشكي است اما بعضي برندهاي لوازمالتحرير مغزي مداد نوكي با ضخامتهاي مختلف و به صورت رنگي هم توليد ميكنند تا بتوان براي ايجاد خطوط ظريف رنگي از آنها استفاده كرد. البته فراموش نكنيد با استقبال از نقاشي بزرگسالان، مداد رنگي حتي ميتواند براي مخاطبان بزرگسال برند شما در نظر گرفته شود. نقاشي و رنگآميزي استرس و ناراحتيهاي تنشزا را در افراد از بين ميبرد و آرامش ذهني به آنها ميبخشد. يكي از راههاي هنردرماني كه در سالهاي اخير مورد توجه روانشناسان قرار گرفته استفاده از كتابهاي رنگآميزي بزرگسالان است. شما با هديه مداد رنگي به مخاطبان برند خود نشان ميدهيد كه كسبوكار شما براي سلامت روان افراد اهميت قائل است. نقاشي و رنگآميزي با مداد رنگي در يك بازه زماني استرس افراد را كاهش ميدهد و باعث ميشود حال روحي بهتري داشته باشند. مداد رنگي محصولي بسيار مقرونبهصرفه است ولي سهمي زيادي در شناساندن برند كسبوكار شما به مخاطبان دارد. شما ميتوانيد نام برند و لوگوي كسبوكارتان را روي جعبه مداد رنگي درج كنيد و آنها را به مخاطبان هديه دهيد. آنها با هر بار استفاده از مداد رنگي نام برند شما را ميبينند و برندتان برايشان تداعي ميشود. به خاطر داشته باشيد مداد رنگي تبليغاتي به دليل پركاربرد بودن، گزينه مطلوبي براي تبليغات برند كسبوكار شما در ميان مشتريان است. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
اگر به عنوان صاحب كسبوكار در حال تصميمگيري براي انتخاب هداياي تبليغاتي براي گسترش نام برند خود هستيد هداياي تبليغاتي چرمي را در نظر داشته باشيد. اكثر افراد چرم را دوست دارند و با استفاده از محصولات چرمي حس خوبي پيدا ميكنند. به ويژه اگر قصد داريد به مشتريان خاص يا شركاي تجاري خود هديهاي درخور تقديم كنيد محصولات چرمي را در اولويت قرار دهيد. هداياي چرمي بسيار تنوع دارند و براي هر دو گروه هدف آقايان و خانمها قابل سفارش هستند. جاكليدي، كيف دستي، كيف پاسپورتي، كيف پول، كمربند، كتاب نفيس با جلد و قاب چرم و انواع ستهاي تبليغاتي چرم را با نام برند و لوگوي خود سفارشيسازي كنيد و به مخاطبان هديه دهيد. كيف اداري چرمي انتخاب مناسبي براي هديه به مديران است. اين كيفها در طرحهاي مختلف و در رنگهاي عسلي، قهوهاي و مشكي توليد ميشوند. مرغوبترين نوع كيفهاي چرمي اداري با چرم گاوي تهيه ميشوند و از باكيفيتترين يراقها و لولاها براي آنها استفاده ميشود. نام برند و لوگو معمولا در بخش داخلي كيف حك ميشود تا هميشه مخاطبان را به ياد برند شما بيندازد. اگر براي مخاطبان خانم قصد داريد كيف چرم تهيه كنيد، كيفهاي رودوشي انتخاب شايستهاي هستند و قطعا با استقبال آنها مواجه ميشوند. كيفهاي رودوشي با طرحها و رنگهاي مختلف توليد ميشوند و شما ميتوانيد با توجه به اهداف برند خود و با در نظر گرفتن بودجه قابل تامين، اين كيفها را انتخاب كنيد و با چاپ لوگوي برند خود آنها را سفارشيسازي كنيد. كيف پول يكي ديگر از هداياي تبليغاتي چرمي است كه بسيار مورد استقبال مخاطبان قرار ميگيرد. از آنجاييكه چرم بسيار بادوام است محصولات چرمي تا مدتها قابل استفاده هستند و با هر بار استفاده نام برند را به مخاطبان يادآوري كرده و خاطره برند را در ذهن آنها تثبيت ميكنند. كيف پول مردانه انواع مختلفي دارد. كيف پول كتي كه نسبت به كيفهاي ديگر بلندتر است و در جيب كت يا باراني و پالتو قرار داده ميشود. كيف پول دو لت يا سه لت با ابعاد مناسب معمولا در جيب شلوار قرار ميگيرد. لوگوي برند معمولا در گوشه پايين كيف حك ميشود تا به راحتي در معرض ديد افراد قرار بگيرد. اگر مخاطبان شما كساني هستند كه به سفرهاي خارجي ميروند ميتوانيد كيف پاسپورتي را به عنوان هديه تبليغاتي برايشان در نظر بگيريد. كيف پاسپورتي در طرحها و رنگهاي مختلف توليد ميشوند و نظر همه افراد را جلب ميكنند. يكي ديگر از محصولات چرمي كاربردي براي آقايان كمربند چرم است. كمربندهاي چرم در رنگهاي مختلف توليد ميشوند و همواره مورد نياز آقايان هستند. سگك كمربند را ميتوانيد با توجه به روحيات مخاطبان از نوع كلاسيك يا اسپرت انتخاب كنيد و لوگوي برند خود را روي آن حك كنيد. بسياري از اوقات هداياي چرمي به صورت ست انتخاب ميشوند. اجزاي ست بر اساس سليقه و ميزان بودجه سفارشدهنده ميتواند تغيير كند. براي مثال ست هداياي چرمي ميتواند متشكل از كيف پول، كمربند و جاكليدي باشد. كتابهاي نفيس با جلد و قاب چرم يكي ديگر از هداياي تبليغاتي چرمي است كه ميتواند براي مخاطبان خاص در نظر گرفته شود. كتابهاي نفيس با چرم بسيار مرغوب و كاغذهاي باكيفيت تدوين و منتشر ميشوند و در قاب چرمي با طراحي ويژه قرار ميگيرند. اگر در كسبوكارتان با افراد خارجي در ارتباط هستيد اهداي كتابهاي نفيس ديوان حافظ و رباعيات خيام كه معمولا به صورت چندزبانه چاپ ميشوند ميتواند بسيار تاثيرگذار باشد. اگر بودجه شما محدود است ولي علاقهمند به تهيه هداياي چرمي هستيد نگران نباشيد. جاكليدي چرمي در طرحهاي مختلف نظر مخاطبان را به خود جلب ميكند. جاكليدي چرمي به صورت جاكليدي كيفي يا ساده توليد ميشوند. جاكليديهاي كيفي با چند گيره امكان قرار دادن تعداد بيشتري كليد را به صورت يكجا فراهم ميكند. جاكليديهاي چرم ساده هم با طرحهاي مختلف نظير اشكال هندسي، گل، قلب، سر حيوانات و... در بازار ارائه شدهاند و قابل سفارش هستند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
استفاده از هداياي تبليغاتي يكي از موثرترين ابزار بازاريابي براي صاحبان كسبوكارها محسوب ميشود. با هداياي تبليغاتي ميتوان نام برند را توسعه داد و به هدف نهايي كسبوكار كه فروش بيشتر است دست پيدا كرد. انتخاب خلاقانه هديه تبليغاتي بسيار داراي اهميت است. پازل تبليغاتي يكي از اين انتخابهاست كه ضمن سرگرم كردن مخاطبان نام برند شما را به آنها يادآوري ميكند. پازل ابزار سرگرمي براي افراد در سنين مختلف است. اين بازي فكري در افراد حس غرور و خودباوري را برميانگيزد. وقتي آخرين قطعه پازل را در جاي خودش قرار ميدهيد حسي به شما دست ميدهد كه انگار در يك نبرد بزرگ پيروز شدهايد. پازلها از قطعههاي كوچكي تشكيل ميشوند كه با در كنار هم قرار گرفتن تصوير بزرگ و اصلي را پديد ميآورند. اين قطعهها در اطراف خود برآمدگي يا فرورفتگي دارند كه باعث ميشود قطعهها كنار هم قرار بگيرند و در نهايت استحكامي بين آنها به وجود بيايد. توليدكنندگان پازل طرح مورد نظر را كه معمولا از مناظر طبيعي، ساختمانهاي مشهور جهان، حيات وحش، شخصيتهاي معروف انيميشنها و... انتخاب ميشود روي مقوا و كاغذ مخصوص چاپ ميكنند. كپي تابلوهاي نقاشي معروف جهان مانند موناليزا اثر داوينچي، شب پرستاره اثر ونگوگ و... نيز از طرحهاي پرطرفدار پازل در ميان افراد است. حتي بعضي از توليدكنندگان پازل به صورت سفارشي تصاوير دلخواه مشتري را روي پازل چاپ ميكنند كه البته هزينه بيشتري خواهد داشت. در سالهاي اخير علاوه بر پازلهاي دوبعدي، پازل سهبعدي نيز در بازار عرضه شده است كه عموما به شكل كره يا هرم طراحي شده است. جنس اين پازلها پلاستيكي است و كمتر از مقوا در ساخت آن استفاده ميشود. هر قطعه از پازل شمارهگذاري ميشود تا درست كردن آن آسان باشد. يكي از طرحهاي پازل سهبعدي كه در ايران هم ارائه شده، كره زمين در شكلهاي مختلف است كه پس از درست كردن براي تزئين ميز به كار برده ميشود. قيمت پازلهاي سهبعدي معمولا گران است. پازل تبليغاتي در انواع مقوايي مسطح، فوم، مقوايي برجسته و بدون قاب در اندازهها و تعداد تكههاي متفاوت توليد ميشوند. پازل چرمي و پازل مغناطيسي نيز از ديگر انواع پازل است كه در بازار ارائه شده است. پازلهاي تبليغاتي پديده جاويد در اندازهها و تعداد تكههاي مختلف توليد ميشوند. معمولا پازل 12 تكه در سايز 9×12 سانتيمتر، پازل 24 تكه در سايز 12× 18 سانتيمتر، پازل 48 تكه در سايز 18×25 سانتيمتر و پازل 70 تكه در سايز 19×28 سانتيمتر در بازار وجود دارند. شما ميتوانيد با چاپ نام برند و لوگوي كسبوكارتان روي پازل آن را سفارشيسازي كنيد. اگر كودكان در گروه هدف شما قرار دارند ميتوانيد به آنها پازل هديه بدهيد. پازل تبليغاتي را ميتوانيد با طرحهاي انميشني كه براي كودكان جذابيت دارد تهيه كنيد و به كودكان در مهد كودك يا مدارس هديه بدهيد. اين پازلها ميتوانند با هدف آموزشي و به صورت ابزار كمك آموزشي در اختيار دانشآموزان قرار بگيرند. براي مثال ميتوان نقشه جهان و نقشه ايران را به صورت پازل تهيه كرد و آن را براي آموزش جغرافيا در اختيار دانشآموزان قرار داد. همچنين از پازل براي آموزش حروف و جملهسازي به كودكان زبانآموز نيز استفاده ميشود. پازل براي بزرگسالان هم كاربرد دارد و يك سرگرمي ايده آل براي گذراندن اوقات فراغت آنهاست. شبهاي طولاني زمستان با درست كردن پازل به زودي ميگذرد. حتي پازل براي درمان افسردگي به كار برده ميشود. به افراد سالمند توصيه ميشود براي فعاليت مغزي و پيشگيري از آلزايمر درست كردن پازل يا انجام بازيهاي فكري را در برنامه روزانه خود قرار دهند. پازل تبليغاتي هديهاي خاص و تاثيرگذار براي مخاطبان شماست. با توجه به گروه هدف و نوع كسبوكار خود پازل مناسب را انتخاب و نام برند خود را روي آن چاپ كنيد. با اين كار برندتان را در ذهن مشتريان تثبيت ميكنيد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
صاحبان كسبوكارها و مديران بازاريابي هميشه در جستوجوي بهترين روشهاي تبليغاتي براي معرفي محصولات و پيشبرد اهداف برند خود هستند. استفاده از هداياي تبليغاتي روشي موثر و پربازده براي كسبوكارهاست. استفاده از هداياي تبليغاتي كاربردي و خلاقانه باعث ايجاد تعاملي سازنده و تاثيرگذار با مشتريان ميشود. در نظر داشته باشيد براي تهيه هديه تبليغاتي حتما لازم نيست هزينه زيادي در نظر بگيريد مهم اين است در انتخاب و طراحي آن خلاقيت به خرج دهيد. نشانگر كتاب هديه تبليغاتي خاصي است كه نظر مشتريان شما را به خود جلب خواهد كرد. مطالعه هميشه مفيد است و ضمن افزايش سطح اطلاعات افراد مهارتهاي تفكر انتقادي را در آنها تقويت ميكند. اين درست همان ويژگيهايي است كه كارفرماها در جستوجوي آن هستند. تحقيقات بارها نشان داده است كه انگيزه خواندن با افزايش سن كاهش مييابد. اگر كودكان و نوجوانان در سن پايين از خواندن كتاب لذت نميبرند بعيد به نظر ميرسد در سن بزرگسالي به مطالعه علاقهمند شوند. اكثر افراد براي مطالعه به انگيزه نياز دارند و چيزي به سادگي يك نشانگر كتاب با طرح زيبا و خلاقانه ميتواند اين انگيزه را به افراد ببخشد و آنها را به ادامه مطالعه تشويق كند. انواع نشانگر كتابوقتي در حال خواندن كتابي هستيم و كاري پيش ميآيد دنبال خودكار، مداد، يك تكه كاغذ يا... هستيم تا صفحه كتاب را گم نكنيم. اما استفاده از نشانگرهاي كتاب راحتتر است و جذابيت بيشتري برايمان دارد. نشانگرهاي كتاب در طرحهاي خلاقانهاي توليد ميشوند و گاهي اثر هنري منحصربهفردي به شمار ميآيند. طراحي نشانگرهاي كتاب به شكل چراغ مطالعه، پيامهاي تشويقي، حيوانات فانتزي، نشانههاي گياهي، فنجان قهوه، نوار كاست، گلهاي بافتهشده و بسياري طرحهاي خلاقانه ديگر نظر مخاطبان را به خود جلب ميكند. نشانگرهاي چندمنظوره هم بسيار براي مخاطبان به ويژه دانشآموزان و دانشجويان كاربردي است. اين نشانگرها شبيه خطكش هستند و علاوه بر اندازهگيري، كاربرد شابلون براي اشكالي نظير دايره، مربع، مثلث و... دارند. نشانگرهاي چوبي با تنوع در طرح بسيار مورد استقبال قرار گرفته است. رنگ طبيعي چوب چه روشن باشد چه تيره، زيبايي دوچنداني به اين نشانگرها ميبخشد. نشانگرهاي چاپي يكي از مقرونبهصرفهترين هداياي تبليغاتي در دسترس محسوب ميشود. تقريبا افراد بدون در نظر گرفتن طرح، شكل و رنگ نشانگر كتاب از آن براي علامت گذاشتن صفحات كتاب استفاده ميكنند. با چاپ نام و لوگوي برند خود روي نشانگرهاي كتاب و هديه آن به مشتريان و مخاطبان نگرش مثبتي در آنها نسبت به برندتان ايجاد ميكنيد. نشانگرهاي كتاب سبك و به راحتي قابل حمل هستند و اين يكي از دلايل محبوبيت اين ابزار بازاريابي محسوب ميشود. اگر شما صاحب كسبوكاري هستيد كه مشترياني در شهرهاي ديگر داريد ارسال هديه براي آنها معمولا پرهزينه است. انتخاب نشانگر كتاب راهي ساده و مقرونبهصرفه براي قدرداني از مشتريان وفادار شماست. نشانگرهاي نمدي يكي از سبكترين گزينهها در ميان نشانگرهاي كتاب است كه در طرحها و رنگهاي مختلف در بازار ارائه ميشوند. مزيت بزرگ اين نشانگرها نسبت به نشانگرهاي كاغذي دوام و عدم پارهشدن آنهاست. نشانگرهاي نمدي تبليغاتي ارزش بينظيري دارند و محصول تبليغاتي واقعا حرفهاي به شمار ميآيند. اگر كسبوكار شما با كودكان سروكار دارد و ميخواهيد آنها را تشويق به مطالعه كنيد از نشانگرهاي كتاب رنگارنگ با طرحهاي انيميشنهاي محبوب و حيوانات فانتزي استفاده كنيد. طرح خرس پاندا، سگ باوفا، قورباغه، زنبور عسل و... يك باغ وحش فوقالعاده را براي آنها به وجود ميآورد. ميتوانيد اين نشانگرها را به صورت طرح برجسته سفارش دهيد. رنگهاي بسيار متنوعي براي اين نشانگرها وجود دارد كه جذابيت آنها را بيشتر ميكند. اگر برند شما رنگ خاصي دارد ميتوانيد از آن استفاده كنيد. اگر قرار است اين هداياي تبليغاتي را به دانشآموزان بدهيد روي آنها عبارتهاي انگيزشي يا نقلقولهاي الهامبخش درباره فوايد مطالعه چاپ كنيد. حتما لوگو و نام برند خود را در بهترين جاي نشانگرهاي كتاب حك كنيد تا در معرض ديد مخاطبان باشد و برند شما را برايشان تداعي كند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
خودكار اينقدر در دسترس است كه شايد كمتر به اهميت آن فكر كنيم. اما در بسياري از فرهنگها خودكار تنها ابزاري براي نوشتن نيست بلكه نشاندهنده شخصيت افراد است. امضايي كه هويت شما را نشان ميدهد با خودكار روي كاغذ نقش ميبندد. خودكار شخصي حضور موثري در زندگي روزمره افراد دارد. پس اگر قصد داريد از خودكار تبليغاتي به عنوان ابزار بازاريابي براي توسعه برند خود استفاده كنيد با اين مقاله همراه ما باشيد تا با بهترين برندهاي خودكار مناسب براي هداياي تبليغاتي آشنا شويد. حتما اين سوال برايتان پيش آمده كه چگونه بهترين خودكار تبليغاتي را براي كسبوكار خود انتخاب كنيم؟ بهترين انتخاب، ايجاد تعادل ميان بودجه درنظرگرفتهشده با نيازهاي شما از يك خودكار تبليغاتي است. قيمت خودكار و طراحي گرافيكي آن دو مولفه مهم از منظر بازاريابي محسوب ميشوند. رنگ خودكار در جذب مخاطبان و تاثيرگذاري روي آنها بسيار اهميت دارد اما شكل و فرم خودكار بايد متناسب با لوگوي كسبوكار شما انتخاب شود. اگر نياز به فضاي بيشتر براي لوگو و نام برند خود داريد از خودكارهايي با بدنه گرد و بزرگ استفاده كنيد. اما اگر لوگو كوچك است خودكارهاي ظريفتر انتخاب بهتري هستند. برندهاي مختلف خودكار مدلهاي متنوعي را ارائه ميكنند. اما اگر به كسب نتيجه بهتر در بازاريابي فكر ميكنيد خودكار تبليغاتي خود را از ميان برندهايي نظير پاركر، كراس، سلو، يوروپن، لوكسور و... انتخاب كنيد. اين خودكارها ميتوانند هديهاي خوشحالكننده براي اعضاي خانواده، دوستان، مدير، همكاران و شركاي تجاري شما باشند. پاركرآمارها نشان ميدهد برند پاركر محبوبترين برند خودكار در سراسر جهان است. شخصيتهاي مهم سياسي، هنري، فرهنگي و اكثر نويسندههاي سرشناس براي نوشتن و امضا كردن از خودكارهاي پاركر استفاده ميكنند. با اينكه خودكار از اواسط دهه چهل ميلادي به صورت گسترده در بازار عرضه شد اما پاركر در سال 1954 مدل پاركر ژوتر كه خودكاري بسيار باكيفيت و ويژه بود را به كلكسيون خود اضافه كرد. اين خودكار پرفروشترين خودكار پاركر در پنجاه سال گذشته است. خودكارهاي بادوام پاركر با طراحي منحصربهفرد و كيفيت كمنظير رضايت علاقهمندان خود را تامين ميكند. گيره پيكانشكل معروف پاركر به راحتي به جيب لباس يا لبه دفتر يادداشت متصل ميشود و همراه هميشگي افراد است. كراسكراس يكي از برندهاي آمريكايي محبوب نوشتافزار است كه با محصولات باكيفيت و خوشدست جايگاه خوبي در ميان مخاطبان پيدا كرده است. محصولات اين شركت به صورت ست خودنويس و خودكار، رواننويس و خودكار و يا خودكار تك عرضه ميشود. زيبايي، دوام و راحتي در دست گرفتن خودكارهاي كراس آن را به هديهاي ماندگار براي مشتريان و مخاطبان برند شما تبديل ميكند. نام برند و لوگوي كسبوكار خود را روي بدنه خودكار حك كنيد تا مخاطبان هر بار كه خودكار را در دست ميگيرند برند شما برايشان تداعي شود. خودكارهاي لوكس كراس را ميتوانيد به شركاي تجاري خود هديه دهيد. اين خودكارها با ظاهري زيبا و شكيل در بستهبندي نفيس عرضه ميشوند و استفاده از آنها به منظور هداياي تبليغاتي ويژه مديران بسيار مطلوب است. سلويكي از شناختهشدهترين برندهاي خودكار در سراسر دنيا برند سلو است. علاوه بر كيفيت بسيار مطلوب، راحتي نوشتن، ظاهر زيبا و... تبليغات تلويزيوني گسترده اين برند شهرت خوبي برايش فراهم كرده است. نوشتن طولاني با خودكارهاي سلو دست را خسته نميكند. شكل ظاهري اين خودكارها زيبايي دوچنداني به جيب پيراهن افراد ميبخشد. دوام زياد خودكارهاي سلو باعث ميشود مخاطبان شما مدت زيادي از آنها استفاده كنند بنابراين نام برند شما در معرض ديدشان قرار ميگيرد. يوروپنيوروپن يكي ديگر از برندهاي محبوب خودكار است كه با طراحي و توليد خودكارهاي نفيس، بخشي از بازار نوشتافزار را به خود اختصاص داده است. اگر علاقهمند به اسطورههاي ايراني هستيد ميتوانيد خودكارهاي يوروپن با طرح كورش، حافظ، خيام و مولانا را انتخاب كنيد. با هديه خودكارهاي ارزشمند و بينظير يوروپن به مشتريان خاص يا شركاي تجاري خود برند خود را براي هميشه در ذهنشان ماندگار كنيد. لوكسوربرند هندي لوكسور با سابقهاي درخشان نوشتافزارهاي متنوعي توليد ميكند. كيفيت محصولات لوكسور به قدري مطلوب است كه براي برندهاي ديگر به صورت سفارشي اقدام به توليد انحصاري ميكند. اگر به عنوان صاحب كسبوكار ميزان محدودي از بودجه را در نظر گرفتهايد خودكارهاي لوكسور با قيمت مناسب انتخاب مطلوبي براي شماست. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
در طول روز خودكارها زياد مورد استفاده قرار ميگيرند اما همين در دسترس بودن باعث شده به آنها توجه نشود. به ميز كارتان نگاه كنيد. حتما چند خودكار تبليغاتي روي آن قرار دارد. شايد فكر كنيد چه چيز جالبي درباره خودكار وجود دارد؟ پس با ما همراه باشيد تا با 15 واقعيت جالب درباره خودكار آشنا شويد. 1. يك خودكار معمولي قبل از تمام شدن جوهر، قابليت نوشتن 45 هزار كلمه را دارد. 2. بزرگترين خودكار دنيا را « Acharya Makunuri Srinivasa» در هندوستان ساخته است. طول اين خودكار پنج متر و نيم و وزن آن 37 كيلوگرم است. تصاويري از اساطير هندي روي بدنه فلزي اين خودكار حكاكي شده است. اين خودكار در ركورد گينس ثبت شده و كاملا كاربردي است. 3. گرانقيمتترين خودكار دنيا در ايتاليا ساخته شده است. اين خودكار با 945 الماس سياه و 123 ياقوت تزيين شده و قيمت آن حدود هشت ميليون دلار تخمين زده شده است. 4. قديميترين قلم در جهان را مصريان باستان در سه هزار سال پيش از ميلاد براي نوشتن روي پاپيروس اختراع كردند. آنها از چوب و نيهاي بامبو قلم را ايجاد كردند. جوهر مورد استفاده را از تركيب دوده و موم به دست ميآوردند. 5. از سال 700 تا 1700 پس از ميلاد، پر اصليترين ابزار نوشتن بود. پرهاي قو براي نوشتن عالي به شمار ميآمدند اما هم گران بودند و هم پيدا كردن آنها بسيار سخت بود. بنابراين مردم ترجيح ميدادند از پرهاي غاز استفاده كنند. پرهاي كلاغ هم براي نوشتن خط ريز استفاده ميشد. 6. ايده ساخت قلمي كه مخزن جوهر داشته باشد در سال 973 ميلادي توسط يك خليفه آفريقايي مطرح شد. او كه از ريختن جوهر روي دست و لباسش كلافه بود به شخصي سفارش كرد برايش قلمي بسازد كه مخزن جوهر داشته باشد. اين طراحي براي قلم تقريبا شبيه به آن چيزي شد كه در حال حاضر از آن به عنوان خودكار استفاده ميكنيم. درخواست عجيب و غريب خليفه شيوه ساخت قلم را براي هميشه تغيير داد. 7. قلم بيرو (Biro) يا همان خودكار ساچمهاي را لازلو بيرو روزنامهنگار اهل مجارستان اختراع كرد. او به كمك برادرش كه شيميدان بود خودكاري ساده و ظريف ساخت و موفق شد در سال 1938 آن را به ثبت برساند. «Marcel Bich» فرانسوي امتياز ثبت اختراع را در سال 1950 از بيرو خريداري كرد و شركت بيك فرانسه توليد اولين مارك خودكار جهان را در دستور كار خودش قرار داد. خودكارهاي محبوب بيك هنوز هم در تمام جهان به همان شكل اوليه توليد و توزيع ميشوند. 8. نوك ساچمهاي خودكار باعث ميشود جوهر به طور مساوي روي كاغذ توزيع و سريع خشك شود. در جنگ جهاني دوم نيروهاي نظامي از اين خودكارها استفاده ميكردند زيرا در ارتفاعات زياد جوهر آنها نشت نميكرد. 9. از آنجا كه جوهر خودكارهاي ساچمهاي به سرعت خشك ميشوند استفاده از اين خودكارها گزينه اول براي افراد دستچپ محسوب ميشوند. 10. با يك خودكار بيك ميتوان خطي به طول دو كيلومتر ترسيم كرد. طول اين خط شش برابر ارتفاع برج ايفل است! 11. آمريكا در سال بيش از دو ميليارد خودكار مختلف توليد ميكند. 12. پل سي فيشر در سال 1965 قلم فضايي را براي پروژه آپولو ثبت كرد. نوشتن با اين قلم در شرايط بيوزني، در زير آب، روي كاغذ روغني و كاغذ خيس و در دماي منفي 40 سانتيگراد تا 120 درجه سانتيگراد امكانپذير است. قلم فضايي از كاربيد تنگستن ساخته شده و طوري مونتاژ شده كه نشتي نداشته باشد. عمر مفيد اين خودكار حدود صد سال برآورد شده است. 13. وقتي يك خودكار در اختيار افراد قرار ميدهيد حداقل 95 درصد از آنها اولين چيزي كه يادداشت ميكنند نام خودشان است. 14. در سال بيش از صد نفر در اثر بلعيدن در خودكار جان خود را از دست ميدهند. اين اتفاق زماني رخ ميدهد كه فرد در خودكار را در دهان خود ميگذارد يا آن را گاز ميگيرد. به همين دليل در خودكار بيك داراي سوراخ ريزي است كه در صورت بروز چنين اتفاقي از بروز خفگي جلوگيري كند. 15. تحقيقات نشان داده در ميان تمام هداياي تبليغاتي در سراسر جهان رايجترين انتخاب صاحبان كسبوكارها خودكار تبليغاتي است. با 15 واقعيت جالب درباره خودكار آشنا شديم. اگر به عنوان صاحب كسبوكار قصد داريد هديه تبليغاتي براي توسعه برندتان انتخاب كنيد خودكار تبليغاتي را فراموش نكنيد! ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
هداياي تبليغاتي يكي از ابزارهاي موثر بازاريابي براي صاحبان كسبوكارهاست كه به كمك آن برند خود را توسعه دهند. كاربردي بودن هداياي تبليغاتي باعث ميشود اين محصولات بيشتر در معرض ديد مخاطبان و مشتريان باشد و ارتباطي موثر ميان آنها با برند مورد نظر ايجاد شود. محصولاتي نظير خودكار تبليغاتي، جاكليدي تبليغاتي، ماگ، فلش مموري، دفتر يادداشت و... هدايايي كاربردي و تاثيرگذار هستند.
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
هداياي تبليغاتي تاثير بسياري در توسعه نام يك كسبوكار و شناساندن آن به گروه مخاطبان دارد. بسياري از بازاريابان به اهميت استفاده از هداياي تبليغاتي براي رونق تجاري پي بردهاند و آن را در برنامههاي استراتژي بازاريابي خود قرار دادهاند. قدم بعد انتخاب كالا به عنوان هديه تبليغاتي است. بودجه شما براي انتخاب كالا مولفه مهمي است. اما با بودجه كم هم ميتوان هداياي پركاربردي نظير دفتر يادداشت تبليغاتي و خودكار تبليغاتي تهيه كرد.
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |