هداياي تبليغاتي
انواع هداياي تبليغاتي

به عنوان كسي كه در زمينه هداياي تبليغاتي فعاليت دارد، بايد بگويم گاهي اوقات تبليغات خيلي خوب عمل مي كنند و گاهي اوقات كاملا برعكس. و اغلب اوقات افراد آنقدر مشغول سود بردن و رضايت مشتريان مي شوند كه حتي يك لحظه هم وقت نمي گذارند تا بررسي كنند چرا تبليغات شان هميشه موفق نيست. در اين مقاله فهرستي از هشت اشتباه مرگبار در تبليغات ("قاتل تبليغات") آورده ام كه شركت ها هنگام برنامه ريزي و اجرا تبليغات مرتكب مي شوند.

 

1. توزيع ناكارآمد

اغلب اوقات برنامه هاي توزيع به طور كامل پيگيري يا انجام نمي شوند. براي مثال، شما سالانه 200 تقويم براي هديه دادن به مشتري هاي خوب خود سفارش مي دهيد، اما اين تقويم ها به هر دليلي هرگز موفق به دست مشتري ها نمي رسند.

ممكن است تيم پشتيباني تان همه آن تقويم ها را كه الان در انبار خاك مي خورند را به كل فراموش كنند. يا شايد، فروشندگان تان فراموش كنند آنها را براي توزيع همراه خود ببرند. و در نهايت يك جعبه پر از تقويم روي دست تان مي ماند. و اين يعني اتلاف وقت، پول و منابع. در حالي كه اين مشكل را مي توان به راحتي با برنامه ريزي به خوبي پيشبرد و از اين موضوع اجتناب كرد. فراموش نكنيد كه سطل بازيافت پشت ساختمان قطعا يكي از مشتريان شما نيست.

2. در نظر نگرفتن زمان فراوري كافي

اين روزها شركت هاي تبليغاتي خوب مي توانند خيلي سريع سفارشات را تحويل مي دهند - معمولا ظرف دو هفته و يا حتي گاهي چند روز. با اين حال، اصلا و ابدا بر روي اين موضوع تكيه نكنيد! بهترين و كم خطر ترين كار اين است كه 90 الي 120 روز قبل از يك رويداد شروع به تحقيق و برنامه ريزي كنيد. چرا؟ به دو دليل:

• اول، اگر بخواهيد تعداد زيادي از يك محصول بخريد، مي توانيد با فروشنده هاي زيادي در مورد محصول صحبت كنيد و و با انتخاب بهترين فروشنده و محصول، تا ميزان زيادي در هزينه ها صرفه جويي كنيد. با اين حال، موضوع اينجاست كه براي اينكار نياز به يك زمان 90-100 روزه داريد.

• دوم، بايد اين احتمال را بدهيد كه همه چيز ممكن است طبق برنامه ريزي پيش نرود. به عنوان مثال، ممكن است تيم هنري شركت تان نياز مجبور باشد برخي موارد را اصلاح كند. اگربه اندازه كافي به اين كار زمان اختصاص دهيد مي توانيد مطمئن شويدهمه چيز خوب از آب در خواهد آمد.

3. ناديده گرفتن چيزي كه مردم واقعا مي خواهند دريافت كنند

از روي عادت كار نكنيد. اينكه هميشه به عنوان هديه تبليغاتي ليوان، تي شرت و يا چيزهاي ديگري هديه مي داديد به اين معنا نيست كه اين كالاها هميشه بهترين محصول تبليغاتي شما هستند. آخرين باري كه از بهترين مشتري يا كارفرمايان خود پرسيديد دوست دارند چه چيزي به عنوان هديه دريافت كنيد كي بوده؟ عقيده برخي از صاحبان كسب و كار اين است كه "اما من دوست دارم اين ... را به عنوان محصول تبيلغاتي هديه بدهم"، آن هم درست زماني كه اهداف واقعي آنها بايد براي پاسخ گويي بهتر به مشتري و افزايش فروش باشد.

جهت ادامه مطلب روي هشت اشتباه رايج در بازاريابي تبليغاتي كليك كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۵۴:۰۶ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]

‍‍‍‍پديده جاويد ارائه كننده انواع خودكار تبليغاتي و ساير هداياي تبليغاتي

شركت پديده جاويد توليد كننده جديدترين و مدرن ترين هداياي تبليغاتي كه با به كارگيري ماشين آلات چاپ سيلك، ليزر، تامپو و ... خدمات خود را در كوتاهترين زمان و بالاترين كيفيت در اختيار مشتريانش قرار مي دهد. هداياي تبليغاتي اين شركت براي كليه مديران، كارمندان و مخاطبين خاص مناسب مي باشد.

به طور مثال يك خودكار تبليغاتي كه نام و برند شركت شما بر روي آن درج شده تاثير به سزايي روي مخاطبين خواهد داشت و تا زماني كه از آن خودكار تبليغاتي استفاده مي كنند نام برند شما را در ذهن ياد آور مي شوند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۲۲:۰۰ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]



از گذشته هاي دور استفاده از خودكار هايي كه بر آن ها تبليغات چاپ شده اند در صنعت تبليغات رايج بوده است. يپرسيد چرا؟ خيلي ساده است. زيرا هر كسب و كار، مدرسه، سازمان ها و بخش خصوصي از خودكار استفاده مي كنند.
مهم نيست كه تكنولوژي چقدر وتا كجا پيشرفت مي كند، مهم اين است كه در هر صورت ما براي نوشتن به خودكار نياز داريم. در پديده جاويد ميدانيم كه شما به خودكاري نياز داريد كه نام تجاري كسب و كار شما در قالب يك وسيله نوشتاري خوب نشان داده شود.  به همين علت است كه ما از تأمين كنندگاني استفاده مي كنيم كه قادرند بهترين كيفيت لوازم تحرير را در اختيارمان قرار دهند. درست است كه شما مي توانيد يك خودكار ارزان قيمت را از هر جايي براي تبليغات پيدا كنيد، اما آيا خشك شدن اين خودكار پس از دو هفته انعكاسي خوبي از كسب و كار شما خواهد بود؟ ما ترجيح ميدهيم تنها كيفيت را به قروش بگذاريم تا خودكارهاي مقتصدانه ي ما به خوبي بنويسند و با افتخار لوگوي شما را تا مدت ها به نمايش بگذارند.
و تنها به دليل اينكه شما يك خودكار سفارشي خريداري ميكنيد، براي نحوه استفاده از آن نيز به شما يك برنامه پيشنهاد مي كنيم. براي مثال، زماني كه مشتري در حال كاغذ بازي و يا نوشتن چك است، مي توانيد خودكار تبليغاتي خود را به او بدهيد. در اين صورت شما فرصتي استثنايي براي اين خواهيد داشت كه از آن ها بخواهيد خودكار را به عنوان تشكري كوچك در برابر مراجعه ي آن ها پيش خود نگهدارند. حالا خودكار تخفيفي شما تبديل به هديه اي مي شود كه در مقابل از دريافت ان تشكر خواهند كرد. و اين باعث خوشحالي ماست كه يك برنامه توزيع براي كسب و كار شما پيدا كنيم. مشاوره ي ما هميشه رايگان است.

چگونه خودكار هاي تبليغاتي مي توانند باعث بهبود جلوه شركت شما باشند

چنانچه به دنبال يك بازدهي خوب از سرمايه گذاري خود از هر بخش تبليغاتي هستيد، استفاده از خودكارهاي تبليغاتي گزينه اي بسيار مناسب است.
 
·         ايجاد حسن نيت: چه شما اين خودكار ها را به كارمندان خود، مشتريان هدف و يا سهامداران هديه كنيد، يك خودكار شخصي سازي شده همواره راهي بسيار عالي براي ايجاد و نشان دادن حسن نيت شركت شما مي باشد. تحقيقات نشان مي دهد كه خودكار هاي تبليغاتي از جمله پر كاربردترين هداياي تبليغاتي شناخته مي شوند و همه ي ما هديه گرفتن را دوست داريم.
 
·         تأثير ماندگار: يك خودكار تبليغاتي در مدت زمان طولاني قابل استفاده است و يا ممكن است با قرار گيري بر ميز فرد دريافت كننده جايگاهي والا به دست بياورد. با همين روال علاوه بر اينكه فرد دريافت كننده اين خودكار به طور مداوم كسب و كار شما را بخاطر خواهد آورد، ديگران هم لوگوي شما را خواهند ديد و در نتيجه كشش و تأثير گذاري شما افزايش خواهد يافت.
·         مقرون به صرفه بودن: جدا از شناخته شده بودن، نوشت افزار ها به عنوان يكي از معروف ترين جوايز شركتي هستند زيارا بسيار مقرون به صرفه مي باشند. پولي كه ذخيره مي شود بعد ها مي تواند در اقدامات بازاريابي ديگر به كار برده شود و يا حتي در كسب و كار مجدداً سرمايه گذاري شود.
·         مورد هدف قرار دادن مخاطبان خاص: وقتي شما چيزي را در ابعاد كوچك و تعداد بالا كه قابليت نقل و انتقال ساده را دارند در اختيار داريد، مي توانيد به راحتي مناطق و مخاطبان خاصي را مورد هدف خود قرار دهيد. چه آغاز خدمات و يا عرضه محصول، نمايش تجارت و يا حتي تعطيلات باشد، خودكار هاي شخصي سازي شده به خوبي اثرگذاري خود را دارند.
·         تأثير گذاري بالا: هداياي تبليغاتي مخصوصا خودكار هاي تبليغاتي، راهي سرگرم كننده براي كسب رضايت مشتريان، شريكان و كارمندان است. اين خودكار ها نه تنها آن ها را از كسب و كار شما آگاه ميكنند و ياد آور شما مي شوند، بلكه تصويري مثبت از نام تجاري شما در ذهن مي سازند. شكي در ارزش ابتكارات نام تجاري و تلاش هاي مشتري در زمينه يابي نيست. و زماني كه شما مي توانيد با هزينه مفيد  و راهي تأثير گذار به اين اهداف برسيد، سود شما چند برابر خواهد شد.
 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۵ مرداد ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۱۴:۳۴ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]

بازاريابي، شكل بسيار هوشمندانه از تبليغات است – و اين را هم در نظر بگيريد كه سرمان را هرجا مي چرخانيم ، تبليغات مي بينيم، در تلويزيون، بر روي اتوبوس، در مجلات، اينترنت، رسانه هاي اجتماعي و غيره، نظر مي رسد هيچ وقت تمام نمي شوند.

در اين بين، شكل هاي سنتي تر تبليغات، مانند محصولات تبليغاتي، هنوز هم به قوت خود باقي است. گرچه خيلي ها ممكن است تصور كنند كه اين شكل از تبليغات و بازاريابي به ديار باقي شتافته است، اما در واقع برعكس، محصولات تبليغاتي هنوز هم ابزار بازاريابي فوق العاده قدرتمندي هستند.

فايدۀ دادن هداياي تبليغاتي چيست؟

هداياي تبليغاتي اين امكان را فراهم مي كنند تا افراد برند شما را ببينند، با آن ارتباط برقرار كنند و آن را به رسميت بشناسند. و همه اين موارد بسيار مهم هستند، چون هرچه افراد بيشتري برند شما را بشناسند، نتايج بهتر در كسب و كار و فروش خواهيد گرفت.

ادامه مطلب هداياي تبليغاتي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: هداياي تبليغاتي،
موضوع:
[ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۲۳:۰۶ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]

گاهي اوقات بازاريابي براي كسب و كار مشكل مي شود ، به خصوص اگر رقباي مشتاقي هم دور و اطرافتان را گرفته باشند. هداياي تبليغاتي ابزارهاي بازاريابي مفيدي هستند ، و اگر از آنها به درستي استفاده شود ، مي توانند برند شما را ارتقا دهند.

در اين زمينه نيز درست مانند هر استراتژي بازاريابي موثر ديگري ، بايد يك سري تحقيقات انجام دهيد و از خودتان چند سوال مهم بپرسيد.

چرا هداياي تبليغاتي ، ابزارهاي بازاريابي موثري هستند؟

چون باعث مي شوند برندتان در معرض ديد قرار بگيرد . بر خلاف تبليغات سنتي ، مردم به سختي مي توانند از هداياي تبليغاتي چشم پوشي كنند . يك ساك خريد كه نام برندتان بر روي آن چاپ شده ، قطعا بيشتر از يك آگهي روزنامه جلب توجه خواهد كرد و مشتري ها هم دائما از آن استفاده خواهند كرد.

چون با ارزش هستند . تراكت هاي تبليغاتي ديگر ابزار بازاريابي موثري نيستند چرا كه اغلب يا گرفته نمي شوند ، يا دور انداخته مي شوند . معمولا كسي هداياي تبليغاتي مانند تي شرت و يا توپ هاي ضد استرس را دور نمي اندازد چون بيشتر شبيه به هديه هستند تا تبليغ .

چون خلاقانه اند . بيلبوردهاي تبليغاتي ، تبليغات در راديو و تلويزيون و آگهي هاي روزنامه گرچه خوب هستند ، اما اصالت ندارند. هداياي تبليغاتي نه تنها خلاق ترند بلكه براي مشتري ها ملموس تر نيز هستند.

چون معمولا خيلي گران نيستند . هر بازارياب با تجربه اي از هزينه هاي بالاي روش هاي سنتي بازاريابي اطلاع دارد . هداياي  تبليغاتي چنان طيف گسترده اي از شكل و اندازه دارند كه جوابگوي هر بودجه اي خواهند بود (حتي اگر فقط يك جا كليدي باشد).

 

هداياي تبليغاتي چطور براي بازاريابي به كار برده مي شوند ؟

افزايش آگاهي درباره ي برند. هداياي تبليغاتي خودشان برند و كسب و كار شما را دست به دست مي چرخانند . مردم عاشق هديه  و نمونه هاي رايگان هستند  و مشتري هايتان به احتمال زياد در مورد هداياي شخصي سازي شده اي كه شما با شعار دوستانه خود به آنها هديه داده ايد ، به دوستان خود خواهند گفت.

تقدير از كار خوب كارمندها . كارمندها براي كار سخت و فداكاري شان سزاوار پاداش هستند ، و هداياي تبليغاتي مي تواند روحيه آنها را بهتر و وفاداري شان را محكم تر كند.

گفتن: " متشكرم " . فرستادن ايميل تشكر به مشتري ها هميشه كار هوشمندانه اي است ، اما دادن يك هديه تبليغاتي با كيفيت به آنها ، بهتر است . هنگامي كه به مشتري كه از شما خريد كرده يك هديه مانند يك تقويم عكس دار مي دهيد ، مي توانيد مطمئن باشيد كه دوباره بر مي گردد.

استفاده به عنوان كوپن و پيشنهادات ويژه . بسياري از كسب و كارها ، بر روي هداياي تبليغاتي خود كوپن چاپ مي كنند و يا به مشتري ها تي شرت هايي مي دهند كه با داشتن شان در خريد بعدي از تخفيف برخوردار مي شوند . در اين زمينه هيچ محدوديتي وجود ندارد و شما مي توانيد هر كار خلاقانه اي كه دوست داريد با آنها انجام دهيد .

جايزه دادن به مشتري . مي توانيد به مشتري هايي كه در قرعه كشي هاي مسابقه هايي كه خودتان ترتيبشان را داده ايد برنده شده اند ، هداياي تبليغاتي خودتان را به عنوان جايزه بدهيد !

دادن هديه منحصر به فرد به اعضا . حق عضويت ، معياري براي عضويت در باشگاه ها و سازمان هاي متعدد است ، و بسياري از مردم تمايلي به پرداخت حق عضويت ندارند . دادن يك هديه تبليغاتي منحصر به فرد به عنوان هديه عضويت مي تواند مردم را به پيوستن به شما  تشويق كنند .

جمع آوري پول براي امور خيريه . سازمان هاي غير انتفاعي و خيريه ها اغلب اعانه جمع آوري  و يا با مزايده پول جمع آوري مي كنند . با اهداء يك هديه ي تبليغاتي با ارزش و يا يك سبد هديه فانتزي خودتان را بين مردم نشان دهيد . نتيجه اين مي شود كه شما بودجه به دست مي آوريد ، خودتان را در معرض ديد قرار مي دهيد ، و مشتري هم يك هديه به ياد ماندني دريافت مي كند .

هداياي تبليغاتي را بايد چگونه توزيع كرد؟

از طريق پست به صورت كلي . پست مستقيم هنوز هم يكي از موثر ترين روش هاي بازاريابي است چراكه پيام شما را مستقيم در دستان مشتري قرار مي دهد . براي اينكار به نام و آدرس دقيق مشتريان احتمالي نياز داريد . و البته فراموش نكنيد كه هزينه ارسال را خودتان حساب كنيد !

از طريق نمايشگاه ها و همايش ها . افرادي كه به نمايشگاه هاي تجاري مي آيند معمولا طيف گسترده اي از افراد در زمينه هاي شغلي مختلف هستند ، و اين يعني شما فرصت كافي داريد تا شركت خود را نشان دهيد و مشتري هاي جديد جذب كنيد . در اين نمايشگاه ها هميشه رقابت زيادي بين كسب و كار ها وجود دارد ، بنابراين بايد هداياي تبليغاتي خود را هوشمندانه سفارشي سازي كنيد تا به راحتي توجه ها را به خود جلب كند .

همايش ها و ميتينگ ها . همايش ها منابع بسيار عالي براي بازاريابي هستند ، و ميتينگ شما اين شانس را به شما مي دهند تا با افراد و در واقع مشتري هاي جديد آشنا شويد . به افرادي كه در سمينار هايتان حضور يافته اند هديه هاي شخصي سازي شده بدهيد و با اين كار برند خود را ارتقا دهيد .

افتتاحيه ها ، جشن تعطيلات ، و رويدادهاي خاص . مردم در گردهمايي هاي اجتماعي هيجان زده مي شوند ، و گفتگو با مشتريان احتمالي علاقه مند در اين مواقع خيلي راحت است . با دادن هداياي تبليغاتي قبل از افتتاحيه ها و يا جشن هاي پايان سال ، كه زمان خوبي براي دادن تخفيف هاي منحصر به فرد است ، براي كسب و كار خود بازاريابي كنيد ، و به اين ترتيب مشتري هاي قديمي و جديد را براي خريد ترغيب كنيد .


ترجمه شده توسط هداياي تبليغاتي پديده جاويد در فروردين 1396

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: هداياي تبليغاتي،
موضوع:
[ ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۵۲:۴۱ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]

هزينه چاپ تامپو خودكار پلاستيكي:

چاپ تكرنگ يكطرف براي هر ضرب مبلغ ۴۰ تومان (حداقل تيراژ ۱۰۰۰ عدد)

هزينه حك ليزر خودكار فلزي:

ليزر يكطرف براي هر ضرب مبلغ ۲۰۰ تومان (حداقل تيراژ ۲۰۰ عدد)

هزينه حك ليزر جاكليدي:

ليزر يكطرف براي هر ضرب مبلغ ۳۰۰ تومان (حداقل تيراژ ۲۰۰ عدد)

هزينه چاپ تامپو ليوان پلاستيكي:

چاپ تكرنگ يكطرف براي هر ضرب مبلغ ۲۰۰ تومان (حداقل تيراژ ۲۰۰ عدد)

تعرفه فوق براي چاپ تكرنگ بوده و در صورت افزايش رنگ دوم و سوم، هزينه چاپ ۲ و ۳ برابر خواهد شد.

 

هزينه چاپ تامپو ساعت روميزي:

چاپ تكرنگ براي هر ضرب مبلغ ۴۰۰ تومان (حداقل تيراژ ۱۰۰ عدد)

هزينه چاپ تامپو دفترچه يادداشت و اقلام مشابه:

چاپ تكرنگ براي هر ضرب مبلغ ۵۰۰ تومان (حداقل تيراژ ۱۰۰ عدد)

هزينه چاپ سيلك ساعت ديواري:

چاپ تكرنگ براي هر ضرب مبلغ ۴۰۰ تومان (حداقل تيراژ ۲۰۰ عدد)

تعرفه فوق براي چاپ تكرنگ بوده و در صورت افزايش رنگ دوم و سوم، هزينه چاپ ۲ و ۳ برابر خواهد شد.

 

هزينه چاپ ديجيتال ساعت ديواري:

چاپ بصورت ديجيتال (تمام رنگي) به ازاي هر ساعت ۲۰۰۰ تومان ميباشد.

هزينه چاپ سيلك آفتابگير:

چاپ تكرنگ براي هر ضرب مبلغ ۱۵۰ تومان (حداقل تيراژ ۵۰۰ عدد)

هزينه چاپ سيلك ساك دستي:

چاپ تكرنگ هر ضرب مبلغ ۱۲۰ تومان (حداقل تيراژ ۱۰۰۰ ضرب)

هزينه چاپ و گلدوزي تي شرت و كلاه:

چاپ تكرنگ روي سينه براي هر ضرب مبلغ ۵۰۰ تومان (حداقل تيراژ ۲۰۰ عدد)

چاپ تكرنگ پشت تي شرت براي هر ضرب مبلغ ۲۰۰۰ تومان (حداقل تيراژ ۲۰۰ عدد)

گلدوزي روي سينه ۱۵۰۰ تومان (حداقل تيراژ ۲۰۰ عدد)

گلدوزي پشت تي شرت ۴۰۰۰ تومان (حداقل تيراژ ۲۰۰ عدد)

گلدوزي روي كلاه ۷۰۰ تومان (حداقل تيراژ ۲۰۰ عدد)

 

هزينه حكاكي ليزري:

ليزر فلش مموري و پاوربانك براي هر ضرب مبلغ ۷۰۰ تومان (حداقل تيراژ ۵۰ عدد)

ليزر مابقي محصولات براي هر ضرب مبلغ ۱۰۰۰ تومان در نظر گرفته ميشود.

هداياي تبليغاتي



ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: هداياي تبليغاتي،
موضوع:
[ ۹ فروردين ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۵۳:۱۸ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]

هداياي تبليغاتي در دو دهه گذشته محبوب تر از پيش شده اند. در يك مطالعه در سال 1991 كه با حمايت مالي PPAI انجام شد، كمتر از نيمي از كسب و كارهاي شركت كننده در اين مطالعه، هداياي تبليغاتي داشتند، در مقايسه با سال 2007 كه تقريبا 84٪ درصد از شركت هاي مورد بررسي هداياي تبليغاتي داشتند. واضح است كه اين موضوع همه گير شده است. اما چرا؟
هداياي تبليغاتي از قوي ترين كلمه در زبان سود مي برند: رايگان. اگر چيزي را به صورت رايگان به كسي ارائه كنيد، بلافاصله توجه را به خود جلب مي كنيد. كه باعث مي شود يك روش عالي براي ايجاد روابط و افزايش كسب و كار باشد.
در اينجا به چند موردي اشاره مي كنيم كه هداياي تبليغاتي مي توانند به كسب و كار شما سود برسانند.
بالا بردن آگاهي در مورد كسب و كارتان.
هداياي تبليغاتي يكي از بهترين روش ها براي اين است كه به معناي واقعي كلمه "سري در ميان سرها درآوريد". يك هديه تبليغاتي با نام و لوگوي شركت تان، يك روش عالي براي افزايش آگاهي در مورد كسب و كار تان است.
آگاهي از برند باعث ايجاد روابط جديد و پيوستگي روابط قديمي مي شود. يك هديه، چه يك چيز مفيد باشد يا فقط يك شي تزئيني جذاب، كمك مي كند تا مشتريان احتمالي نام برند شما را با يك چيز مثبت پيوند بدهند. دادن هديه تاثير به سزايي در ذهن مشتري مي گذارد، و به نوبه خود باعث مي شود برند تان آسان تر در ياد بماند.
دريك مطالعه كه در سال 2003 بر روي شركت كنندگان يك نمايشگاه تجاري انجام شده بود، 62.6 درصد از شركت كنندگان گفتند كه آنها يك محصول تبليغاتي دريافت كرده اند، و 71.6 درصد از آنها نام اين شركت را به ياد داشتند.
صرفه جويي در هزينه
يك هديه تبليغاتي نه تنها نشان دهنده با ملاحظه و باهوش بودن صاحب كسب و كار است، بلكه مي تواند با هزينه اي پايين تر از خيلي از روش هاي ديگر، تبليغي براي شركت شما باشد. هديه هاي تبليغاتي جزء مقرون به صرفه ترين ابزارهاي ارتقاء محسوب مي شوند.  مطالعه اي كه در سال 2008 انجام شد نشان داد كه به طور متوسط هزينه به ازاي هر impression محصولات تبليغاتي 0.004 دلار بوده است.
در مقام مقايسه بايد گفت، هزينه تبليغات در تلويزيون و روزنامه 0.019 دلار به ازاي هر impression است. اين يعني هدايا تبليغاتي تقريبا 5 برابر بيشتر در هزينه ها صرفه جويي مي كنند.

بهبود تصورات و برداشت هاي افراد از كسب و كار شما
يك هديه تبليغاتي نظر مشتري احتمالي در مورد شما و شركت تان را بهبود مي دهد. اين موضوع در يك مطالعه در دانشگاه ايالتي جورجيا نشان داده شد كه افرادي كه يك محصول تبليغاتي دريافت كرده بودند برداشت مثبتي نسبت به آن شركت داشتند.
حتي در خارج از دنياي كسب و كار هم هديه نماد حسن نيت است. تنها وقتي معنا و مفهوم پيدا مي كند كه هداياي تبليغاتي نشان دهنده حسن نيت به مشتري باشند و نگرش كلي او را بهبود دهند.
جذب مشتري هاي احتمالي
محصولات تبليغاتي مي توانند حس كنجكاوي و علاقه به شركت شما را در افراد بر انگيزند. عجيب و غير معمول نيست اگر مشتري ها براي كسب و كاري كه به آنها هديه رايگان مي دهد،احترام بيشتري قائل شوند. اين هديه ها حتي ممكن است انگيزه اي باشند تا افارد در خبرنامه تان ثبت نام و يا از وب سايت تان بازديد كنند.
مطالعه اي كه در سال 1998 در دانشگاه ايالتي وين انجام شد نشان مي دهد كه قصد خريد كردن در مشتري هايي كه يك محصول تبليغاتي دريافت كرده بودند، 10 تا 20 درصد بالاتر بود. اين موضوع قطعا نشان دهنده اين است كه هداياي تبليغاتي، يك راه موثر براي جذب مشتري هاي جديد است.
افزايش فروش
به طور طبيعي، با حسن نيت نشان دادن به مشتري و افزايش آگاهي از برند، فروش هم بيشتر مي شود. مطالعه انجام شده توسط دانشگاه متوديست جنوبي نشان مي دهد كه مشترياني كه يك محصول تبليغاتي دريافت كرده اند، بيشتر تمايل دارند در مورد محصولات و يا خدمات شركتي كه آن محصول تبليغاتي را به آنها داده هزينه كنند.
هداياي تبليغاتي را به عنوان نوعي ارزش افزوده در نظر بگيريد. مشترياني كه احساس مي كنند كه يك شركت براي آنها و پولشان ارزش بيشتري قائل است، در نهايت به احتمال زياد هزينه بيشتري صرف مي كنند.
حفظ وفاداري مشتري
همان مطالعه كه در دانشگاه متوديست جنوبي انجام شد نشان مي دهد كه هنگامي كه شما را به مشتريان هديه تبليغاتي مي دهيد، آنها به احتمال زياد بيشتر و سريع تر سفارش مي دهند.
هديه دادن محصول تبليغاتي، فرد را براي تكرار كار تشويق مي كند؛ اين يك راه عالي براي اين است كه به آنها يادآوري كنيد حمايت آنها براي شما مهم است.
افزايش ارجاع ها و معرفي ها
گاهي اوقات خود مشتري ها مي توانند يك منبع عالي براي مشتري هاي جديد باشند. محصولات تبليغاتي يك راه عالي براي جذب مشتري هستند، از هديه رايگان به عنوان يك مشوق براي مشتري هاي قبلي استفاده كنيد تا شما را به مشتري هاي جديد هدايت كنند.
در يك مطالعه موردي، نامه اي هايي كه با پيشنهاد ارائه يك هديه تبليغاتي از مشتري ها مي خواست آنها را به ديگران معرفي كند، 50٪ موفق تر از يك نامه ساده بودند. همچنين درخواست هاي كه همراه با نامه يك هديه رايگان هم براي مشتري فرستاده مي شد نيز نتيجه اي نداشتند.
جوابدهي محصولات تبليغاتي
توسعه روابط كاركنان
هديه هاي تبليغاتي مي تواند نگرش كاركنان را هم به اندازه مشتريان بهبود بدهد. اهداي جوايز، لوح تقدير و ديگر هداياي تبليغاتي، يك راه موثر براي پاداش دادن به كار خوب كاركنان و تشكر از آنها براي فداكاري هاي شان است.
يك بررسي كه توسط دانشگاه بيلور انجام شده نشان مي دهد كه كاركنان انگيزه پيدا مي كنند كه براي بردن جوايز و تشويق ها، سخت كار كرده و همچنين همكاران خود را هم به كار كردن تشويق كنند.
شما همچنين مي توانيد از محصولات تبليغاتي استفاده كنيد تا يك مفهوم خاص و يا جنبه اي از كسب و كار خود را به كاركنان يادآوري كنيد. به عنوان مثال، يك قلم كه رويش نوشته شده "دوتا بخر، سه تا ببر" يا يك همچين چيزي مي تواند به كارمندان يادآوري كند كه هميشه اين تخفيف را به ياد مشتري ها بياورند.
ايجاد روابط دوسويه
شركت ها درست مثل مردم عادي، از هديه هاي تبليغاتي بدشان نمي آيد. اگر محصول تبليغاتي كه شما به يك كسب و كار هديه مي دهيد چيزي باشد كه آنها اغلب در محيط دفترخود استفاده مي كنند، با اينكار حسن نيت خود را به آن كسب و كار نشان مي دهيد.
بنابراين، وقتي مي خواهيد رابطه اي جديد با توزيع كنندگان، فروشندگان و يا سازمان هاي ديگر ايجاد كنيد يا روابط قبل را محكم تر كنيد، يك هديه مي تواند مسير شما براي رسيدن به اين هدف را كوتاه كند.
نتيجه
هداياي تبليغاتي يك راه مقرون به صرفه و قابل اعتماد براي سوددهي به شركت تان در دنياي كسب و كار است. مهم نيست كه در چه حرفه اي فعاليت مي كنيد، بهتر است ايده خوب هديه تبليغاتي را استراتژي بازاريابي خود بگنجانيد.
 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: هداياي تبليغاتي،
موضوع:
[ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۵۸:۵۰ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]
هداياي تبليغاتي دسته اي از اشيا يا محصولات تزييني و طراحي شده اي هستند كه سازمان ها و شركت ها با هدف معرفي و پيشبرد فروش محصولات، خدمات و برنامه هايشان به مشتريان و مخاطبان عرضه مي كنند. استفاده مؤثر از اين كالاها مي تواند ميزان آگاهي و شناسايي نام و نشان تجاري را تقويت كند، فروش شركت را چندين برابر سازد، سطح وفاداري مشتريان را افزايش دهد، و انگيزش و تعهد كاركنان را تقويت نمايد. به علاوه، هداياي تبليغاتي، ابزارهايي قدرتمند در جهت تبديل يك مبارزه تبليغاتي معمولي به يك «بمب تبليغاتي» در بازار مي باشند. همچنين در درون سازمان ها، برنامه هايي از منابع انساني كه با بهره گيري از هداياي تبليغاتي و ارائه آن ها به صورت هدايا، پاداش ها و مشوق به كاركنان همراه هستند، تأثير چشم گيري بر افزايش سطح وفاداري كاركنان، ارتقاي عملكرد و انگيزش آنان به جاي مي گذارد.


انجمن بين المللي هداياي تبليغاتي (PPAI) :
برترين انجمن تبليغاتي در اين صنعت در سال 1998 با نظرسنجي از 839 تن از صاحبان كسب و كار، در خصوص قدرت و تأثيرگذاري هداياي تبليغاتي به نتايج جالبي در اين زمينه دست يافت.
در حدود 95 درصد از پاسخ گويان اظهار داشتند كه: از انواع هداياي تبليغاتي براي پيشبرد فروش كسب و كار خود استفاده مي كنند. اين انجمن در سال 2005 اعلام كرد كه تنها در امريكا در اين سال بيش از 18 ميليارد دلار هزينه صرف تهيه ي هداياي تبليغاتي شده است. برخي از رايج ترين اشكال و كاربردهاي هداياي تبليغاتي عبارت اند از:
•    هدايايي از طرف شركت ها براي مشتريان
•    برنامه هاي تبليغاتي توزيع كنندگان و نمايندگي ها
•    نمايشگاه هاي تجاري و بازرگاني
•    فعاليت هاي تبليغاتي به منظور بهبود سطح آگاهي از نام و نشان تجاري
•    فعاليت هاي روابط عمومي
•    معرفي كالاها و خدمات جديد به بازار
•    قدرداني و ايجاد ارتباط با مشتريان جديد
•    برنامه هاي عام المنفعه
•    برنامه هاي تبليغاتي با هدف افزايش توصيه ي كالاها به ديگران
•    تشويق پاسخ گويان در تحقيقات بازاريابي
•    برنامه ي ترفيع نام و نشان تجاري در سطوح درون سازماني
•    استفاده در رويدادها و تقويت روابط با كاركنان
•    پاداش دهي و قدرداني از خدمات كاركنان
•    فعاليت هاي آموزشي
در مطالعه ي ديگري كه محققان دانشگاه مي سي سي پس جنوبي (Southern Mississippi) و به سفارش انجمن بين المللي هداياي تبليغاتي اجرا كردند، فهرست زير به عنوان برترين و مؤثرترين هداياي تبليغاتي ارائه شد:
1-    خودكار
2-    ليوان و فنجان
3-    پيراهن ورزشي
4-    تي شرت
5-    كلاه و سايبان (آفتابگير)
6-    تقويم
7-    نيم تنه و ژاكت
8-    جاسويچي
9-    كيف و ساك
10-    موس پد كامپيوتر
اما ببينيم نتايج اين تحقيقات به چه مفهومي است؟ اگر بر اساس اين تحقيقات، 95 درصد از كسب و كارها از هداياي تبليغاتي براي معرفي و پيشبرد فروش محصولات در بازار و تقويت و انگيزش كاركنان بهره مي گيرند، به احتمال زياد، رقباي اصلي شما نيز از اين رسانه و مؤثر استفاده مي كنند. به همين دليل، شما بايد آن را به عنوان يگ گزينه در برنامه هاي بازاريابي خود انتخاب كنيد. با وجود اين سطح وسيع از هداياي تبليغاتي، شركت هاي تأمين كننده ي آن ها و برنامه هاي گسترده هريك، از كجا بايد آغاز كرد؟ به چه كسي مي توان اعتماد كرد؟
آغاز يك مبارزه با استفاده از هداياي تبليغاتي چندان دشوار نيست. با بهرهگيري  از تجربيات يك شخص متخصص در حوزه طراحي و اجراي برنامه هاي تبليغاتي و انطباق اين برنامه ها با هدف ها و نيازهاي سازماني  مي توانيد يك برنامه تبليغاتي موفق  را آغاز كنيد و بدين ترتيب، سودآوري و سطح عملكرد سازماني خود را در كوتاه ترين زمان به سرعت بالا ببريد.
 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۴۹:۵۶ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 17
دیروز : 5
افراد آنلاین : 1
همه : 902
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

اینستاگرامی ها

  دستگاه برش لیزر  /  تور نجف /  دوربین مداربسته بیسیمسئو کار حرفه ای  / تشک بادی /  رزرو هتل /  هتل اسپیناس پالاس / ثبت آگهی رایگان / دستگاه برش لیزر / خدمات نظافتی در مشهد / باربری / بسته بندی لوازم منزل / دانلود بازی اندروید , دانلود نرم افزار اندروید / طراح و بهینه ساز سئو سایت سیروتا

» معروف ترین مکان های گردشگری برای شیفتگان غذا
» معروف ترین شهرهای مدرنی که شهر ارواح شده اند
» لوکس ترین هتل های شناور | هتل تراز اول جهان با سوئیت های شناور
» موزه تاریخ پزشکی ثبت جهانی می شود
» برترین هتل های ساحلی بلغارستان| وسوسه انگیز و زیبا
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | آفتاب گرفتن
» سفر تک نفره به آفریقا | زیباترین مقاصد برای سفر انفرادی به آفریقا
» راهکارهای سفر ارزان | روش های سفر به سرتاسر جهان با هزار دلار
» قلعه های افسانه ای در جهان برای یک عروسی افسانه ای !
» فواید دفترهای مسافرتی، دفاتری که هنوز هم برقرار هستند
» خوشگذرانی در سفرهای تابستانی ایران
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | پس از غروب
» چگونگی برخورد با دیابت نوع یک در سفر | سفر با دیابت نوع یک
» بهترین راهنما برای استفاده از وی پی ان در هنگام سفر
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | آخرین شعاع نارنجی
» راه حل رهایی از صف­ های طویل گردشگری
» سفر به پرو | لذت تفریحی رویایی در سرزمینی آمریکایی
» مهمترین نکات برای یک تعطیلات سازگار با محیط زیست
» راهنمای سفر کم هزینه| روش های کاربردی برای داشتن سفر کم هزینه
» بهترین مقاصد کمپینگ | 9 مکان فوق العاده برای کمپ در طبیعت
» معروف ترین مقاصد برای دیدن حیوانات در زیستگاه های طبیعی خود
» روستاهای مدرن پوتمکین در سرتاسر جهان!
» شهری دیدنی که رنگ طلا دارد!
» مسیر سبز بهترین گزینه برای خرید تور های ارزان !
» تنظیم خواب بعد از سفر | نکاتی برای تنظیم خواب بعد از مسافرت
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | گذشته طبیعت
» 5 نکته ارزشمند برای عکاسی از موزه ها و گالری ها
» دیوار برلین در آلمان | مرزی که فرو ریخت
» نکات عکاسی | ١٠ راهکار برای بیشترین استفاده را از دوربین
» بندر بریس| بندر ماهیگیری و صیادی زیبای چابهار
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | مادری
» راهکارهای صرفه جویی در سفر | 6 راه برای صرفه جویی در سفر
» موزه تماشاگه زمان تهران | جایی که زمان نمیگذرد
» عکس های منتخب اتوبوسی که به خانه تبدیل شد
» دانستنی های سفر به زنگبار | عالمی از زیبایی و آرامش در تانزانیا
» آبشار شوی | بزرگترین آبشار خاورمیانه
» سفر به پاریس | تفریحات در پاریس با SetInParis
» بهترین هتل های مالدیو | لذت تفریح همراه با آرامش
» شناخت و درمان بیماری حرکت در هنگام مسافرت
» موزه ملی تاریخ علوم پزشکی | معرفی بخش های مختلف موزه علوم پزشکی
» هزینه های سفر به استکهلم | پایتختی دیدنی در اروپا
» چه کسی پیش قراول حقوق شهروندی در ایران است؟
» عکاسی به عنوان یک مسافر تنها| هیجان و تنهایی سفر
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | زیر دو خم مرگ
» جاهای دیدنی بانکوک | کارهایی که باید در بانکوک انجام داد
» بهترین زمان سفر به اسپانیا | بهترین زمان برای خوشگذرانی
» بهترین تجهیزات عکاسی برای وبلاگ نویسی سفر
» نکاتی برای سفر دو نفره | 10 نکته ضروری برای سفر دو نفره
» دانستنی های سفر به توکیو | دانستنی های سفر به توکیو
» معبد غرفه طلایی کیوتو | معبد بوستان گوزن