هداياي تبليغاتي
انواع هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي چرمي انتخابي خاص براي مخاطبان برند شما

اگر به عنوان صاحب كسب‌وكار در حال تصميم‌گيري براي انتخاب هداياي تبليغاتي براي گسترش نام برند خود هستيد هداياي تبليغاتي چرمي را در نظر داشته باشيد. اكثر افراد چرم را دوست دارند و با استفاده از محصولات چرمي حس خوبي پيدا مي‌كنند. به ويژه اگر قصد داريد به مشتريان خاص يا شركاي تجاري خود هديه‌اي درخور تقديم كنيد محصولات چرمي را در اولويت قرار دهيد.

هداياي چرمي بسيار تنوع دارند و براي هر دو گروه هدف آقايان و خانم‌ها قابل سفارش هستند. جاكليدي، كيف دستي، كيف پاسپورتي، كيف پول، كمربند، كتاب نفيس با جلد و قاب چرم و انواع ست‌هاي تبليغاتي چرم را با نام برند و لوگوي خود سفارشي‌سازي كنيد و به مخاطبان هديه دهيد.

كيف اداري چرمي انتخاب مناسبي براي هديه به مديران است. اين كيف‌ها در طرح‌هاي مختلف و در رنگ‌هاي عسلي، قهوه‌اي و مشكي توليد مي‌شوند. مرغوب‌ترين نوع كيف‌هاي چرمي اداري با چرم گاوي تهيه مي‌شوند و از باكيفيت‌ترين يراق‌ها و لولاها براي آنها استفاده مي‌شود. نام برند و لوگو معمولا در بخش داخلي كيف حك مي‌شود تا هميشه مخاطبان را به ياد برند شما بيندازد.

اگر براي مخاطبان خانم قصد داريد كيف چرم تهيه كنيد، كيف‌هاي رودوشي انتخاب شايسته‌اي هستند و قطعا با استقبال آنها مواجه مي‌شوند. كيف‌هاي رودوشي با طرح‌ها و رنگ‌هاي مختلف توليد مي‌شوند و شما مي‌توانيد با توجه به اهداف برند خود و با در نظر گرفتن بودجه قابل تامين، اين كيف‌ها را انتخاب كنيد و با چاپ لوگوي برند خود آنها را سفارشي‌سازي كنيد.

كيف پول يكي ديگر از هداياي تبليغاتي چرمي است كه بسيار مورد استقبال مخاطبان قرار مي‌گيرد. از آنجايي‌كه چرم بسيار بادوام است محصولات چرمي تا مدت‌ها قابل استفاده هستند و با هر بار استفاده نام برند را به مخاطبان يادآوري كرده و خاطره برند را در ذهن آنها تثبيت مي‌كنند.

كيف پول مردانه انواع مختلفي دارد. كيف پول كتي كه نسبت به كيف‌هاي ديگر بلندتر است و در جيب كت يا باراني و پالتو قرار داده مي‌شود. كيف پول دو لت يا سه لت با ابعاد مناسب معمولا در جيب شلوار قرار مي‌گيرد. لوگوي برند معمولا در گوشه پايين كيف حك مي‌شود تا به راحتي در معرض ديد افراد قرار بگيرد.

اگر مخاطبان شما كساني هستند كه به سفرهاي خارجي مي‌روند مي‌توانيد كيف پاسپورتي را به عنوان هديه تبليغاتي برايشان در نظر بگيريد. كيف پاسپورتي در طرح‌ها و رنگ‌هاي مختلف توليد مي‌شوند و نظر همه افراد را جلب مي‌كنند.

يكي ديگر از محصولات چرمي كاربردي براي آقايان كمربند چرم است. كمربندهاي چرم در رنگ‌هاي مختلف توليد مي‌شوند و همواره مورد نياز آقايان هستند. سگك كمربند را مي‌توانيد با توجه به روحيات مخاطبان از نوع كلاسيك يا اسپرت انتخاب كنيد و لوگوي برند خود را روي آن حك كنيد.

بسياري از اوقات هداياي چرمي به صورت ست انتخاب مي‌شوند. اجزاي ست بر اساس سليقه و ميزان بودجه سفارش‌دهنده مي‌تواند تغيير كند. براي مثال ست هداياي چرمي مي‌تواند متشكل از كيف پول، كمربند و جاكليدي باشد.

كتاب‌هاي نفيس با جلد و قاب چرم يكي ديگر از هداياي تبليغاتي چرمي است كه مي‌تواند براي مخاطبان خاص در نظر گرفته شود. كتاب‌هاي نفيس با چرم بسيار مرغوب و كاغذهاي باكيفيت تدوين و منتشر مي‌شوند و در قاب چرمي با طراحي ويژه قرار مي‌گيرند. اگر در كسب‌وكارتان با افراد خارجي در ارتباط هستيد اهداي كتاب‌هاي نفيس ديوان حافظ و رباعيات خيام كه معمولا به صورت چندزبانه چاپ مي‌شوند مي‌تواند بسيار تاثيرگذار باشد.

اگر بودجه شما محدود است ولي علاقه‌مند به تهيه هداياي چرمي هستيد نگران نباشيد. جاكليدي چرمي در طرح‌هاي مختلف نظر مخاطبان را به خود جلب مي‌كند. جاكليدي چرمي به صورت جاكليدي كيفي يا ساده توليد مي‌شوند. جاكليدي‌هاي كيفي با چند گيره امكان قرار دادن تعداد بيشتري كليد را به صورت يك‌جا فراهم مي‌كند. جاكليدي‌هاي چرم ساده هم با طرح‌هاي مختلف نظير اشكال هندسي، گل، قلب، سر حيوانات و... در بازار ارائه شده‌اند و قابل سفارش هستند.

 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۲:۰۳ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی