هداياي تبليغاتي
انواع هداياي تبليغاتي

قمقمه تبليغاتي محصولي كاربردي براي همه افراد

نوشيدن شش تا هشت ليوان آب در روز توصيه پزشكان به همه افراد است. اگر به عنوان صاحب كسب‌وكار قصد داريد براي كاركنان و مخاطبان خود هداياي تبليغاتي تهيه كنيد قمقمه تبليغاتي را انتخاب كنيد. با اين هديه به آنها يادآوري مي‌كنيد در طول روز بيشتر آب بنوشند و به فكر سلامتي خود باشند.

هداياي تبليغاتي تاثير زيادي بر پيشبرد اهداف بازاريابي كسب‌وكارها دارند و نام برند آنها را توسعه مي‌‌دهند. يكي از مولفه‌هاي مهمي كه براي انتخاب هداياي تبليغاتي بايد در نظر گرفته شود كاربردي بودن آنهاست. هديه تبليغاتي كاربردي بيشتر توسط مخاطبان مورد استفاده قرار مي‌گيرد در نتيجه نام برند را به مخاطبان يادآوري مي‌كند.

هداياي كاربردي باكيفيت كه از دوام خوبي برخوردار باشند در طول سال‌ها توسط افراد استفاده مي‌شوند و هربار نام برند را به آنها يادآوري مي‌كنند. در طول زمان نام برند در ذهن مخاطبان تثبيت مي‌شود و نسبت به برند احساس تعلق خاطر پيدا مي‌كنند. كدام تبليغ را مي‌شناسيد كه تا اين حد تاثيرگذاري داشته باشد؟

قمقمه تبليغاتي محصولي است كه در طول روز و در زندگي روزمره به دفعات مورد استفاده قرار مي‌گيرد. افراد اين قمقمه‌ها را همراه خود حمل مي‌كنند و در اداره، باشگاه ورزشي، گردش، كوه‌نوردي يا هر جا كه باشند در طول روز بارها و بارها آن را در دست مي‌گيرند و نام و لوگوي برند شما را مي‌بينند.

قمقمه‌هاي تبليغاتي از تنوع زيادي برخوردارند و شما با هر ميزان بودجه مي‌توانيد آنها را انتخاب كنيد و با چاپ نام و لوگوي كسب‌وكارتان آنها را سفارشي‌سازي كنيد و در اختيار مخاطبان خود قرار دهيد. به گروه سني مخاطبان خود توجه كنيد و قمقمه‌اي با رنگ مناسب براي آقايان و خانم‌ها در نظر بگيريد تا تاثيرگذاري برند خود بر مخاطبان را افزايش دهيد.

انواع قمقمه‌هاي تبليغاتي

قمقمه‌ها در جنس‌ها، طرح‌ها و رنگ‌هاي مختلفي در بازار وجود دارند. قمقمه‌هاي فلزي، پلاستيكي مات يا شفاف را مي‌توانيد با چاپ طرح دلخواه، نام و لوگوي برندتان سفارش دهيد. سطح قمقمه از فضاي خوب و وسيعي براي چاپ طرح و لوگو برخوردار است و اين باعث مي‌شود نام برندتان بهتر در معرض ديد افراد قرار بگيرد.

قمقمه‌هاي فلزي دوام خوبي دارند و در حمل در كيف و كوله‌پشتي يا افتادن از دست آسيب نمي‌بينند. در قمقمه‌هاي فلزي انواع نوشيدني سرد و گرم را مي‌توان نگهداري كرد. اين قمقمه‌ها معمولا ساده و تك‌رنگ هستند و نام و لوگوي برند شما روي آن جلوه خاصي دارد و نظر مخاطبان را به خود جلب مي‌كند.

قمقمه تبليغاتي محصول دوستدار طبيعت

كارشناسان محيط زيست مرتب درباره استفاده بي‌رويه از ظروف پلاستيكي يك‌بارمصرف هشدار مي‌دهند و آسيب‌هاي آن براي سلامت انسان‌ها را خاطرنشان مي‌كنند. تعداد بي‌شماري بطري آب يك‌بارمصرف سالانه در جهان استفاده مي‌شود كه بخشي از آن بازيافت نيز نمي‌شود. استفاده از قمقمه آب به حفظ محيط زيست و استفاده كمتر از ليوان‌هاي پلاستيكي يك‌بارمصرف كمك مي‌كند.

قمقمه همه جا همراه افراد است و نياز آنها به ليوان را براي نوشيدن آب برطرف مي‌كند. با هديه دادن اين قمقمه‌ها به كارمندان خود به آنها يادآوري مي‌كنيد در طول روز آب بنوشند. كارمنداني كه بدن سالمي داشته باشند روحيه بهتري دارند در نتيجه بازدهي كار افزايش پيدا مي‌كند.

كارمندان قمقمه را روي ميز كار خود قرار مي‌دهند يا با خود به مكان‌هاي ديگر حمل مي‌كنند. بنابراين لوگو و نام برند شما در معرض ديد ديگران هم قرار مي‌گيرد و نام برندتان به آنها يادآوري مي‌شود.

اگر برند شما در حوزه سلامت، وسايل ورزشي، تغذيه و... فعاليت مي‌كند يا ورزشكاران و جوانان بخش بزرگي از مخاطبان شما را تشكيل مي‌دهند، قمقمه‌هاي تبليغاتي را براي آنها در نظر بگيريد. اين افراد در طول هفته چند بار به باشگاه‌هاي ورزشي مي‌روند و يا در فضاي سبز به ورزش مي‌پردازند و قمقمه آب را همراه خود مي‌برند. قمقمه‌هاي تبليغاتي تاثير زيادي در شناساندن نام كسب‌وكار شما ميان مخاطبان دارند از آنها غافل نشويد!

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۴:۴۵ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی