هداياي تبليغاتي
انواع هداياي تبليغاتي

در اين روزها كسب و كارهاي بيشتر و بيشتري به ارائه محصولات تبليغاتي روي آورده‌اند تا به تقويت فعاليت‌هاي بازاريابي خود كمك كنند. تلاش‌هاي درست در ارتباط با تبليغات مي‌تواند منجر به افزايش عمده ترافيك وبسايت ، شناسايي برند و ارتباط با مخاطبان هدف شود.
با اين حال، يك چيز كه بسياري از بازاريابان متوجه نمي‌شوند اين است كه يك جزء تاثيرگذار در كمپين تبليغاتي وجود دارد كه مي‌تواند با تبليغات تركيب شود تا موفقيت آن را دو برابر كند و همچنين نتايجي كه به دست مي‌آورند را درخشان‌تر كند و آن جزء محصولات تبليغاتي است.

هداياي تبليغاتي و تبليغ در رسانه‌هاي اجتماعي، روش‌هاي موثري براي رسيدن به مشتريان جديد و آينده فراهم مي‌كنند و برند شما را به مخاطبان جديد و گسترده‌تر معرفي كرده و باعث رونق كسب‌ و كار شما خواهند شد. از طرف ديگر، زماني كه آنها براي كار با يكديگر ساخته مي‌شوند، مي‌توانيد به موفقيت بالايي دست پيدا كنيد.

در اينجا برخي از روش‌هايي كه محصولات تبليغاتي مي‌توانند گسترش نام برند شما را افزايش دهند، آورده شده است.

تشويق به اشتراك گذاري در فضاي مجازي و افزايش دنبال كنندگان

زماني كه اطلاعات جديدي را در وب سايت‌ها پست مي‌كنيد، هدف اصلي شما جلب توجه و ترغيب كاربران به اشتراك گذاشتن اطلاعات شما با ديگران است. برخي از كسب‌ و كارها مي‌دانند كه كمي اين كار سخت است، به خصوص اگر صنعت خاص آنها دقيقا يك كار هيجان انگيز نباشد.

اين جايي است كه محصولات تبليغاتي مي‌توانند به تغيير بازي شما كمك كنند. به اشتراك گذاشتن يك پست، علاقه به يك صفحه و يا حتي ارائه يك نام و نشاني پست الكترونيكي به معناي يك تبليغ بسيار كوچك براي خريد در ازاي يك هديه مجاني است، و كاربران آن را انجام خواهند داد.

علاوه بر اين، آنها ديگران را تشويق خواهند كرد كه اين كار را انجام دهند. اگر يك كاربر بتواند يك تي‌شرت مجاني را براي اشتراك گذاشتن يك صفحه و يا پر كردن فرم يك خبرنامه ايميل به دست آورد، احتمال اين وجود دارد كه او دوستان خود را هم تشويق كند تا از اين معامله شيرين بهره‌مند شوند.

محصولات تبليغاتي براي قدرداني از مشتريان وفادار

شما ممكن است از محصولات تبليغاتي به عنوان پاداش براي مشتريان فعال و وفادار استفاده كنيد، اما مي‌توانيد از طريق وبسايت خود براي انجام اين كار در محيطي استفاده كنيد كه براي آنها راحت‌تر باشد و تجربه لذت بخشي را كه اين اقدام ايجاد مي‌كند را به اشتراك بگذارند.

ارائه محصولات تبليغاتي به مشتريان، به احتمال زياد باعث مي‌شود كه آنها بيشتر از برند شما حمايت كنند، به خصوص در رسانه‌هاي اجتماعي. از محصولات تبليغاتي به عنوان تشكر براي دنبال كننده‌هاي جديد و فعال استفاده كنيد و به خصوص براي كساني كه بازخورد مثبتي در مورد كسب‌وكار شما به اشتراك مي‌گذارند. به آنها نشان دهيد كه واقعا از كار و پشتيباني آنها خوشحال هستيد و آنها هم تلافي خواهند كرد.

بازاريابي دهان به دهان

شما از مشتريان خود مي‌خواهيد درباره برند شما صحبت كنند و گاهي اوقات كمي بيشتر از محصولات يا خدمات برتر شما خواهد گفت. يك فكر خوب استفاده از محصولات تبليغاتي مفيد است در صورت نزديك بودن به علاقه عموم مردم، مي‌تواند به شما كمك كند مكالماتي را در مورد برند شما آغاز كنند و باعث خواهد شد نام كسب‌وكار شما گسترش پيدا كند.

آيا شما براي شروع فعاليت تبليغاتي براي كسب‌وكار خود آماده هستيد؟ در اينجا چند روش ساده وجود دارد كه شما مي‌توانيد با انجام آنها و انتخاب محصولات تبليغاتي مفيد و پر كاربرد، به كسب‌وكار خود رونق دهيد.

به مشتريان خود محصولات تبليغاتي هديه دهيد تا از خريد آنها قدرداني كرده باشيد. همچنين شما مي‌توانيد در نمايشگاه‌هاي تجاري شركت كنيد و با ارائه محصولات تبليغاتي مفيد و پر كاربرد به افراد، آنها را ترغيب به استفاده از خدمات و يا خريد محصولات خود كنيد.

افراد را تشويق كنيد كه عكس‌هايي را كه با استفاده از محصولات تبليغاتي شما گرفته‌اند، به وبسايت شما ارسال كنند تا بتوانيد آنها را به اشتراك بگذاريد. اين كار افراد را تشويق به مشاركت خواهد كرد و همچنين اعتبار برند شما را بيشتر خواهد كرد.
من يك آژانس مسافرتي را به ياد مي‌آورم كه محصولات تبليغاتي را با نام آژانس و لوگوي چاپ شده بر روي آنها براي هر كسي كه سفري را رزرو كرده بود، هديه مي‌داد. مسافران سپس يك عكس از محصولات تبليغاتي خود در مكان‌هاي مختلف تعطيلات به وبسايت شركت ارسال كرده و به اشتراك گذاشتند.
من فكر مي‌كنم كه همه ما مي‌توانيم با اطمينان فرض كنيم كه موفقيت اين بازاريابي با هزينه كم چقدر خواهد بود.

محصولات خود را با كد QR، آدرس وبسايت و يا شبكه‌هاي اجتماعي چاپ كنيد تا به ايجاد ارتباط كاربران به وب سايت‌تان و يا شبكه‌هاي اجتماعي مختلف شركت كمك كنيد. در زمان ارائه نمونه‌هايي از محصولات تبليغاتي سفارشي، داشتن نام برند و لوگوي چاپي كه مستقيما روي آن اطلاعات شركت نوشته شده، براي كاربران آسان خواهد بود تا در زمان نياز با شركت شما ارتباط برقرار كنند.

از محصولات تبليغاتي كم هزينه براي كمپين‌هاي بازاريابي خود استفاده كرده و در مورد انتخاب برخي از آيتم‌هاي پركاربرد و بادوام براي بازاريابي شركت خود با كارشناسان با تجربه مشورت كنيد. اين كار به ادامه فعاليت‌هاي جديد كمك خواهد كرد. محصولات تبليغاتي داراي توانايي ايجاد فرصت جذب مشتريان جديد و چشم اندازهاي متفاوت هستند.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۰۲:۲۹ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی