هداياي تبليغاتي
انواع هداياي تبليغاتي

نمونه‌هايي از هداياي تبليغاتي شب يلدا

 تهيه هداياي تبليغاتي براي مناسبت‌هاي خاص نظير اعياد ملي و مذهبي، سالگرد تاسيس شركت‌ها و... يكي از راه‌هاي پيشبرد اهداف بازاريابي كسب‌وكارها محسوب مي‌شود. شب يلدا يكي از زيباترين و بااهميت‌ترين جشن‌هاي ايرانيان است كه مي‌توانيد آن را با تقديم هداياي تبليغاتي شب يلدا به مخاطبان و كاركنان كسب‌وكارتان خاطره‌انگيزتر كنيد.

كالاهاي متنوعي از خودكار تبليغاتي گرفته تا انواع خوراكي‌ها را مي‌توانيد براي هديه تبليغاتي شب يلدا انتخاب كنيد. كافي است كمي خلاقيت به خرج دهيد و اين هدايا را با كيفيت مناسب و بسته‌بندي خاص تهيه كنيد. در اين مقاله با نمونه‌هايي از هداياي تبليغاتي شب يلدا آشنا مي‌شويم.

خوراكي‌هاي خوشمزه

در شب يلدا اعضاي خانواده و اقوام دور هم جمع مي‌شوند و با شعرخواني، داستان‌خواني، تفال به ديوان حافظ، خوردن آجيل، شيريني، انار، هندوانه و ميوه‌هاي زمستاني لحظات خوشي را رقم مي‌زنند. يلدا فرصت مناسبي است تا شما به عنوان صاحب كسب‌وكار با هدايايي خاص و متناسب با يلدا برند خود را در ذهن مخاطبان تثبيت كنيد.

خوراكي‌هاي خوشمزه يلدا با بسته‌بندي‌هايي كه تم يلدا دارند و نام برند شما روي آن چاپ شده است تاثيرگذاري زيادي بر كاركنان و مخاطبان شما خواهد داشت.

آجيل مخصوص يلدا كه شامل پسته، بادام، فندق، گردو، نخودچي، كشمش، انجير، توت خشك، برگه زردآلو و باسلوق است را در بسته‌بندي‌هايي با طرح يلدا يا اشعار حافظ آماده كنيد و به مخاطبان خود هديه دهيد.

شكلات يكي ديگر از خوراكي‌هاي پرطرفدار و محبوب است كه هميشه مورد استقبال قرار مي‌گيرد. مي‌توانيد شكلات‌هايي با طرح انار يا دانه برف و... سفارش دهيد و آنها را با نام برند خود سفارشي‌سازي كنيد تا مخاطبان با ديدن آنها برند شما را به خاطر بياورند. چاپ شعرهايي با موضوع يلدا بر بسته‌بندي شكلات نيز تاثيرگذاري هداياي تبليغاتي شب يلدا را دوچندان خواهد كرد.

كوكي يكي ديگر از خوراكي‌هاي خوشمزه‌اي است كه در اشكال مختلف آماده مي‌شود. با توجه به بودجه خود بسته‌اي از آن را با طرح‌هاي انار، دانه برف، هندوانه و يا كوكي تزيين‌شده با مغز آجيل را تهيه كنيد و نام برندتان را روي بسته‌بندي چاپ كنيد تا نام برندتان در ذهن مخاطبان تثبيت شود.

ميوه خشك نيز يكي از خوراكي‌هاي ويژه شب يلدا است كه در بسته‌بندي خاص و به شكل ميوه‌هاي شب يلدا مثل انار هديه‌اي محبوب براي مخاطبان خواهد بود. نام و لوگوي برند خود را روي بسته‌بندي چاپ كنيد تا مخاطبان هيچ‌گاه شما را فراموش نكنند.

كتاب نفيس

كتاب‌هاي نفيس مانند ديوان اشعار شاعران بزرگي نظير حافظ، سعدي، خيام و فردوسي هديه‌اي ارزشمند براي مخاطبان هنردوست شما خواهد بود. ديوان حافظ با جلد چرم و صفحات معطر منقش به تذهيب‌كاري در قابي نفيس به همراه يك خودكار يا ساعت روميزي را انتخاب كنيد و آن را با نام برند خود سفارشي‌سازي كنيد. مخاطبان فرهيخته شما اين هديه فاخر را در شب يلدا به دست مي‌گيرند و تفالي بر ديوان خواجه مي‌زنند. برند شما در مهماني شب يلداي مخاطبان حضور دارد و نام شما را به آنها يادآوري مي‌كند.

صنايع دستي

شب يلدا يادآور فرهنگ و سنت اصيل ايراني است. اگر بودجه قابل توجهي براي هداياي تبليغاتي در نظر گرفته‌ايد محصولات صنايع دستي را فراموش نكنيد. بشقاب‌هاي ميناكاري شده در اندازه‌هاي مختلف، گلدان ميناكاري‌شده، قندان و شكلات‌خوري و تابلوهاي ميناكاري يا منبت‌كاري‌شده را تهيه كنيد و نام برندتان را روي آنها حك كنيد و اين هديه‌هاي به‌يادماندني را در اختيار مخاطبان خاص خود قرار دهيد.

همچنين مي‌توانيد از محصولات چرمي تبليغاتي نيز نظير كيف پول، جاكليدي و ست‌هاي هداياي تبليغاتي استفاده كنيد و نظر مخاطبان سخت‌گير خود را جلب كنيد.

هر هديه‌اي كه براي شب يلدا انتخاب كرديد كيفيت و خلاقيت را در نظر داشته باشيد تا بتوانيد بيشترين تاثيرگذاري را بر كاركنان و مخاطبان خود بگذاريد. براي الهام‌بخشيدن به مخاطبان قرار دادن فال حافظ در كنار هديه شب يلدا را فراموش نكنيد! 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۱۹:۱۷ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی