هداياي تبليغاتي ميتوانند شامل هر محصولي از خودكار و لوازم اداري تا دسته كليدهاي فلش مموري دار و بطريهاي آب باشند كه حاوي لوگو و نام شركت شما هستند. در اينجا 9 روشي كه در آن عرضه اين محصولات تبليغاتي به عنوان هديه شركتي ميتواند براي كسب و كار شما مفيد باشد، آورده شده است.
با عرضه اين هداياي تبليغاتي ميتوانيد:
1. روابط بين شركتي خود را توسعه دهيد
شركتها از مردم تشكيل شدهاند و مردم دريافت هديه را دوست دارند. آنها به هنگام دريافت يك هديه توجه بيشتري به آن ميكنند به ويژه اگر محصول تبليغاتي شما به طور مداوم در يك محيط اداري استفاده شود. اين ميتواند براي آنها يادآور شركت، محصولات و خدمات شما باشد. اين امر ميتواند به توسعه روابط با مشتريان فعلي و آينده شما كمك كند.
2. هويت و شناخت از نام تجاري خود را افزايش دهيد
با استفاده از مواد تبليغاتي به عنوان هداياي شركتي به معناي واقعي ميتوانيد نام شركت خود را در معرض ديد افراد قرار دهيد. با توزيع هدايا به همراه نام تجاري، لوگو و اطلاعات تماس، شما ميتوانيد آگاهي از شركت خود را گسترش دهيد. افراد نيز با دريافت هدايا از شركت شما، در مورد هديه دريافتي و در نهايت شركت شما، حس مثبتي خواهند داشت.
3. پول كسب و كار خود را ذخيره كنيد
هداياي شركتي يك روش بسيار سودآور و مقرون به صرفه براي تبليغات هستند. از آنجا كه آنها معمولا حفظ شده و مورد استفاده قرار ميگيرند اغلب نسبت هزينه به ميزان تاثيرگذاري آنها در مقايسه با ديگر انواع رسانههاي عمومي و يا تبليغاتي هدفمند پايينتر است.
4. حفظ وفاداري مشتري
مشترياني كه هداياي شركتي را دريافت ميكنند، به احتمال زياد مجددا به كسب و كار شما مراجعه خواهند كرد. اين هدايا همچنين پيوند مشاركتي بين مشتريان و كسب و كار شما را نيز تقويت خواهد كرد. عرضه هداياي شركتي به گيرنده يادآوري ميكند كه كسب و كار آنها براي شما مهم است. اين يك احساس مثبت است كه وفاداري را افزايش ميدهد.
5. بهبود ذهنيت و ادراك مشتري
با دريافت يك هديه، شما يك ذهنيت مثبت در دريافت كننده ايجاد ميكنيد. ايده عرضه محصولات تبليغاتي با حسن نيت همراه است. عرضه اين هداياي شركتي در ذهن مشتريان آينده، تصوير شركت شما را بهبود ميبخشد و ادراكات مثبت نسبت به شما را افزايش ميدهد.
6. ايجاد انگيزههاي بيشتر
با توزيع نام، لوگو و اطلاعات تماس شركت شما بر روي هداياي تبليغاتي نفيس ، شما آگاهي، علاقه و كنجكاوي را نسبت به كسب و كار خود افزايش ميدهيد. شما ميتوانيد از اين هدايا به عنوان يك انگيزه براي دريافت آدرس ايميل و يا ثبت نام براي دورههاي آزمايشي رايگان استفاده كنيد. مشتريان به شركتي كه به آنها هداياي رايگان عرضه ميكند، احترام بيشتري قائل هستند.
7. كسب مراجعات بيشتر
مشتريان شما در ايجاد ايدههاي جديد بسيار موثر هستند. با درخواست از آنها براي مراجعه بيشتر، ميتوانيد بر روي ارتباطات گسترده آنها سرمايه گذاري كنيد. شما ميتوانيد از محصولات تبليغاتي براي تشويق ايده پردازي استفاده كنيد. براي كسب مراجعات بيشتر در آنها انگيزه ايجاد كنيد.
8. افزايش فروش
مشترياني كه هداياي تبليغاتي شركتي دريافت ميكنند بيشتر احتمال دارد از محصولات و خدمات شركتي كه به آنها خدمات ارائه داده است استفاده كنند. فروش به طور طبيعي با توجه به افزايش حسن نيت و آگاهي از برند افزايش خواهد يافت. مشترياني كه احساس كنند كه ارزش زيادي براي كسب و كار آنها قائل هستيد تمايل بيشتري براي خريد از شركت شما خواهند داشت.
9. روابط بين كارمندان را تقويت دهيد
با عرضه هداياي تبليغاتي بين كاركنان خود، ميتوانيد نگرش آنها را بهبود بخشيد. با پاداش دادن به كاركنان به خاطر كار خوب با استفاده از هداياي ماركدار شركتي، به آنها يادآوري خواهيد كرد كه چقدر براي كار آنها ارزش قائل هستيد. اين به كاركنان انگيزه ميدهد تا بيشتر جوايز كسب كنند و توليد را افزايش دهند. شما همچنين ميتوانيد اخلاق يا شعار شركت را از طريق تكرار بر روي محصولات تبليغاتي گسترش دهيد.
هداياي تبليغاتي ارزان شركتي يك راه مقرون به صرفه و قابل اعتماد براي به اشتراك گذاشتن حسن نيت شركت در دنياي كسب و كار هستند.
مهم نيست كه در چه صنعتي مشغول هستيد، ايده خوبي است كه از هداياي تبليغاتي به عنوان استراتژي بازاريابي خود استفاده كنيد.
بازدید: