هداياي تبليغاتي انواع هداياي تبليغاتي
|
۳.) هداياي تبليغاتي را به درستي طراحي كنيد!مانند يك وب سايت خوب، برند و اطلاعات شما در مورد هداياي تبليغاتي پديده جاويد بايد سازمانيافته و قابل استفاده باشد. شما احتمالا نميتوانيد كل آدرس خود را روي يك خودكار قرار دهيد. بعضي اوقات حتي نميتوانيد لوگوي خود را روي آنها قرار دهيد. دقت كنيد كه نام تجاري و يا لوگو به طور واضح روي آنها چاپ شده باشد و حتي بيشتر مطمئن شويد كه وب سايت شما نيز در آنجا قرار دارد. اگر نياز داريد لوگو را كوچك كنيد، اما سعي كنيد يك علامت تجاري متمايز و آدرس وب سايتتان را حتي با كوچكترين محصول تبليغ كنيد. بر روي دفترچههاي يادداشت، اطلاعات و لوگو بايد در هر صفحه باشد، اما هنوز بايد اجازه استفاده از محصول را بدهد و فضاي زيادي را اشغال نكند. يك روش موثر براي انجام آن، قرار دادن لوگو بصورت كم رنگ در وسط هر صفحه و وب سايت و شماره موبايل در پايين هر صفحه است. لوگو بايد حدود ۸۰ درصد شفاف باشد و متن در حدود ۶۰ درصد باشد. بايد كاملا مطمئن باشيد كه اطلاعات شما بسيار واضح و حرفهاي باشد. از لوگو مبتني بر بردار براي چاپ استفاده كنيد. ديگر تصاوير بر پايه پيكسل براي وب و كامپيوتر هستند و هرگز نبايد براي چاپ به كار روند. اگر نياز داريد، يك طراح گرافيكي را استخدام كنيد تا لوگو را به فرمت برداري تبديل كند. دقت كنيد كه قلمهاي خوانا را انتخاب كنيد كه به راحتي قابل خواندن باشند. 4.) هدف قرار دادن كيفيت مهمتر از تعداد است!دو گروه وجود دارند كه بايد به آنها هداياي تبليغاتي نفيس بدهيد. اولي، مشتريان فعلي شماست كه به احتمال زياد بازديدهاي مكرر را انجام ميدهند. دومي آنان كه مشتريان شما نيستند، اين افراد ممكن است در آينده از شما خريد كنند. هر كسي نميخواهد از شما خريد كند، شما بايد پتانسيل خود را به حداكثر برسانيد و اين هداياي تبليغاتي را براي افراد نادرست ارسال نكنيد. تنها در صورتي كه برند شما قوي باشد، براي گسترش نام برند از هداياي تبليغاتي براي تمام افراد استفاده كنيد، در غير اينصورت تنها پول خود را از دست خواهيد داد. در واقع، تشخيص اينكه چه كساني افراد هدف شما هستند، ميتواند مشكل باشد. براي تشخيص مشتريان، شما ميتوانيد از برنامههاي تجزيه و تحليل وب براي پيدا كردن هويت مشتريان خود استفاده كنيد. شما ميتوانيد ميزان جستجوي افراد را براي هداياي تبليغاتي خريداريشده، مكان جستجو و غيره را پيدا كنيد. ميتوانيد هداياي تبليغاتي خاص خود را به مشترياني ارسال كنيد كه خريدهاي مشابه را انجام ميدهند، و به موضوع كسب و كار شما علاقهمند هستند. همچنين از عقل سليم استفاده كنيد. اگر كسي يك محصولي را خريداري كند كه نياز به نگهداري و يا لوازم اضافي دارد و شما اين خدمات پس از فروش و يا لوازم اضافه را ارائه ميدهيد، دقت كنيد كه هداياي تبليغاتي شما بدست اين افراد برسد. اگر كسي حتي يكبار خريد داشته باشد، حتما آنها را نيز در نظر بگيريد. اگر آنها سفارش دوم را انجام دهند، احتمال دارد كه سفارش سومي هم داشته باشند. در نمايشگاههاي تجاري انجام تبليغات به اين دليل دشوار است كه خدمات و محصولات مشابه شما زياد است و برجسته كردن محصول شما و هدف قرار دادن آنها توسط افراد تقريبا غير ممكن خواهد بود. در اين حالت، بايد تنها نشان تجاري انتخابي را هدف قرار دهيد و هداياي تبليغاتي كاربردي را ارائه دهيد. چيزي كه بسياري از صاحبين كسبوكار به آن توجه نميكنند، اندازه نمايشگاه تجاري است. هر چه اين رويداد بزرگتر باشد، احتمال كمتري وجود دارد كه كسي شما را اگر يك شركت كوچك باشيد به ياد داشته باشد. نمايشهاي تجاري كوچك ميتوانند به طور قابلتوجهي با ارزشتر براي شركتهاي كوچك باشند. مهمترين چيزي كه بايد به ياد داشته باشيد اين است كه عرضه هداياي تبليغاتي به هر فرد، باعث از دست رفتن پول شما ميشود. اما ارائه دادن اين هداياي تبليغاتي به افراد درست، فروش شما را افزايش خواهد داد و خيلي بيشتر از آنچه هزينه كردهايد سود خواهد داشت.
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |