هداياي تبليغاتي
انواع هداياي تبليغاتي

تعطيلات پايان هفته فرصت خوبي براي افراد است كه به همراه اعضاي خانواده و دوستان خود به گردش بروند و لحظاتي را با شادي و تفريح در طبيعت بگذرانند. شما به عنوان صاحب كسب‌وكار مي‌توانيد هداياي تبليغاتي‌اي براي مخاطبان و مشتريان خود در نظر بگيريد تا در طول زمان گردش و تفريح در طبيعت بارها و بارها به ياد كسب‌وكار شما بيفتند. با ما در اين مقاله همراه باشيد تا چندين هداياي تبليغاتي براي گردش در طبيعت را به شما معرفي كنيم.

هداياي تبليغاتي براي گردش در طبيعت

ميز و صندلي مسافرتي تاشو

ميز و صندلي‌هاي مسافرتي تاشو معمولا 4نفره هستند و در ابعادي مناسب توليد مي‌شوند تا افراد بتوانند به راحتي آن را براي طبيعت‌گردي همراه خود حمل كنند. اين محصول از جنس پلاستيك يا پارچه با پايه‌هاي فلزي توليد مي‌شود تا هم وزن آن كم باشد و هم در آب و هواي باراني آسيب نبيند.

اگر بودجه تبليغاتي مناسبي در اختيار داريد مي‌توانيد يك چتر تبليغاتي نيز با لوگوي برندتان تهيه كنيد و به همراه ميز و صندلي مسافرتي به مخاطبان هديه دهيد تا براي سايه كردن ميز يا جلوگيري از نفوذ باران آن را در بخش مركزي ميز نصب كنند و از دورهمي خود لذت ببرند.

ميز و صندلي مسافرتي تاشو داراي يك كيف است كه حمل و نقل آن را راحت مي‌كند. شما مي‌توانيد نام و لوگوي برند خود را روي كيف اين محصول چاپ كنيد تا در معرض ديد مخاطبان قرار بگيرد.

پاوربانك

پاوربانك يك محصول ضروري براي مواقعي است كه افراد به پريز برق دسترسي ندارند. اگر مخاطبان شما زماني كه به گردش در طبيعت رفته‌اند و شارژ گوشي همراهشان كم شده از پاوربانكي با نام برند شما استفاده كنند، هيچ‌گاه برند شما را فراموش نخواهند كرد.

در نظر داشته باشيد بسياري از مسابقات ورزشي به ويژه فوتبال در روزهاي تعطيل آخر هفته برگزار مي‌شود. مخاطبان شما در حالي كه مشغول تماشاي بازي فوتبال در گوشي همراه يا تبلت خود هستند متوجه كم شدن شارژ مي‌شوند. اينجاست كه پاوربانك اهدايي شما مانند معجزه عمل مي‌كند و تاثيرگذاري بسياري بر مخاطبان خواهد گذاشت.

پاوربانك‌ها تنوع زيادي دارند. شما مي‌توانيد با توجه به ميزان بودجه تبليغاتي خود و در نظر گرفتن سليقه مخاطبان آنها را انتخاب كنيد و نام و لوگوي برند خود را روي آنها چاپ كرده و در اختيار كارمندان و مشتريان خود قرار دهيد.

قمقمه

قمقمه يكي از هداياي تبليغاتي براي گردش در طبيعت است كه با بودجه مناسبي قابل تهيه است. قمقمه علاوه بر طبيعت‌گردي، در محل كار، باشگاه ورزشي، پياده‌روي و... مورد استفاده افراد قرار مي‌گيرد. به خاطر داشته باشيد زماني كه افراد با قمقمه‌اي كه نام و لوگوي برند شما رويش چاپ شده آب مي‌نوشند، افراد ديگر نيز متوجه كسب‌وكار شما خواهند شد و درباره آن كنجكاوي مي‌كنند. بنابراين شما با اين هديه تبليغاتي كسب‌وكار خود را براي مخاطبان زيادي تبليغ مي‌كنيد.

اسپيكر بلوتوثي

گوش دادن به موسيقي در دورهمي‌ها آن هم در طبيعت بسيار دلنشين و جذاب است. اسپيكر بلوتوثي با كيفيت بالا را براي مخاطبان خود در نظر بگيريد تا برندتان در ذهنشان ماندگار شود. اسپيكري كه قرار است در طبيعت‌گردي مورد استفاده قرار بگيرد بايد ضدآب و ضدضربه باشد تا در برابر بارش باران و ضربه مقاومت خوبي داشته باشد. قدرت باتري اسپيكر را نيز مدنظر قرار دهيد تا در طبيعت كه امكان دسترسي به پريز برق وجود ندارد، شارژ آن زود تمام نشود.

كوله‌پشتي

كوله‌پشتي‌هاي سفري به دليل كاربردي بودن تاثيرگذاري زيادي بر مخاطبان دارند. اين كوله‌پشتي‌ها داراي يك محفظه اصلي و تعدادي جيب براي قرار دادن وسايل ضروري و شخصي افراد هستند. شما مي‌توانيد با توجه به سن مخاطبان خود كوله‌پشتي‌هايي را انتخاب كنيد و نام و لوگوي برندتان را روي آنها چاپ كنيد.

مخاطبان شما هر بار كه از كوله‌پشتي استفاده كنند نام برند شما در ذهنشان تداعي مي‌شود. از آنجا كه اين محصول دوام و ماندگاري خوبي دارد در طول زمان نام برند شما را در خاطر مخاطبان و مشتريان تثبيت خواهد كرد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۱۴:۴۰ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی