هداياي تبليغاتي
انواع هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي شيك و زيبا براي مشتريان خاص شما

صنعت هداياي تبليغاتي تنها به يك دليل موفقيت‌آميز بوده است: افراد محصول رايگان را دوست دارند. اما شما از بين ميليون‌ها محصول تبليغاتي كدام را براي مشتريان خاص خود انتخاب مي‌كنيد؟ براي تحت تاثير قرار دادن مشتريان خاص خود بايد خلاقيت به خرج دهيد و محصول شيكي را انتخاب كنيد. در اين مقاله با تعدادي هداياي تبليغاتي شيك و زيبا كه اثرگذاري زيادي بر مشتريان خاص شما خواهند داشت، آشنا خواهيم شد.

دفتر يادداشت چرمي

اگر بودجه مناسبي را براي تهيه هداياي تبليغاتي در نظر گرفته‌ايد محصولات چرم را در اولويت قرار دهيد. چرم جلوه زيبا و شيكي دارد و افراد با دريافت هداياي چرمي ذوق‌زده مي‌شوند. دفتر يادداشت با جلد چرم تصورات عالي از برند شما در ذهن مخاطبان ايجاد مي‌كند.

دفتر يادداشت چرمي در اندازه‌ها و رنگ‌هاي مختلف قابل سفارشي‌سازي است. نام و لوگوي برند خود را به طور واضح روي جلد دفتر يادداشت حك كنيد تا همواره كسب‌وكار شما را به مخاطبان يادآوري كند. از آنجا كه چرم دوام خوبي دارد تا مدت‌ها در معرض ديد افراد باقي مي‌ماند و همچون تبليغات زنده براي كسب‌وكار شما عمل مي‌كند.

  شال كشمير

شال كشمير با بافتي محكم، ظريف و لطيف هديه لوكس و شايسته‌اي براي مشتريان خاص شما محسوب مي‌شود. اين شال‌ها در طرح‌هاي متنوع و با كيفيتي مثال‌زدني توليد مي‌شوند و نظر هر فردي را به خود جلب مي‌كنند.

شما مي‌توانيد نام و لوگوي برند خود را در حاشيه يا قسمت پايين شال چاپ كنيد تا در معرض ديد افراد قرار بگيرد. مخاطبان شما در طول فصل زمستان از اين شال‌ها استفاده مي‌كنند و هر روز نام برند شما را روي شال مي‌بينند. بنابراين نام برند شما در ذهنشان تثبيت مي‌شود.    

مخاطبان شما در حالي كه شال را به دور گردن خود انداخته‌اند به مكان‌هاي مختلف مي‎‌روند، بنابراين افراد مختلف نام برند شما را مي‌بينند و اگر با آن آشنايي نداشته باشند درباره آن پرس‌وجو مي‌كنند و احتمال تبديل شدن آنها به مشتري افزايش مي‌يابد.

جاكارتي تبليغاتي

جاكارتي يكي از محصولات پر كاربرد است كه بيشتر افراد همراه خود حمل مي‌كنند تا هم به كارت‌هاي خود نظم دهند و هم از آنها در برابر آسيب محافظت كنند. جاكارتي انواع مختلفي دارد. جاكارتي‌هاي چرم با تلفيق چرم و استيل هداياي تبليغاتي شيك و زيبا براي مشتريان خاص شما است.

جاكارتي فضاي خوبي را براي چاپ نام و لوگوي برند در اختيارتان قرار مي‌دهد. از آنجا كه دوام جاكارتي‌هاي استيل و چرم بسيار زياد است تا مدت‌ها از سوي مخاطبان مورد استفاده قرار مي‌گيرد و نام برندتان در ذهن آنها تثبيت مي‌شود.

ساعت مچي

ساعت‌هاي مچي كلاسيك با بند چرمي نظر مشتريان خاص شما را تامين مي‌كند. گرچه اين ساعت‌ها بودجه بازاريابي قابل توجهي را طلب مي‌كنند اما هر بار كه افراد به صفحه ساعت مچي خود نگاه كنند نام برند شما را مي‌بينند و تحت تاثير نام تجاري شما قرار مي‌گيرند.

ساعت‌ها دوام خوبي دارند و براي مدت طولاني توسط افراد مورد استفاده قرار مي‌گيرند. بنابراين در طول زمان كسب‌وكار شما را براي افراد تبليغ مي‌كنند.   

قمقمه فلزي كتابي

افراد در طول روز به دليل بالا رفتن حرارت بدن، سوخت‌وساز، فعاليت‌هاي روزانه يا ورزش آب بدن خود را از دست مي‌دهند و بايد آب بنوشند. يك قمقمه فلزي كه بادوام و كم‌جاست مي‌تواند هميشه همراه مشتريان خاص شما باشد و علاوه بر رفع تشنگي، نام برندتان را به آنها يادآوري كند.

قمقمه‌هاي فلزي معمولا از جنس آلومينيوم يا استيل تهيه مي‌شوند و از استحكام خوبي برخوردارند. مخاطبان شما مي‌توانند اين قمقمه‌ها را همراه خود به باشگاه ورزشي، دانشگاه، محل كار، داخل خودرو، مسافرت، طبيعت‌گردي و... ببرند و از آن استفاده كنند. قمقمه‌هاي فلزي قابل شست‌وشو هستند و مي‌توان از آنها براي انواع نوشيدني سرد و گرم استفاده كرد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۱۹:۱۳ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی