هداياي تبليغاتي
انواع هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي براي مدتي طولاني در خانه‌ها و ادارات يا ماشين‌ها باقي مي‌مانند و آنها را به ياد كسب و كار و شركت شما مي‌اندازد. در واقع، مصرف كنندگان به طور متوسط ۶ ماه از محصولات تبليغاتي استفاده مي‌كنند.
دفعه بعد وقتي كه لوگو را مي‌بينند فورا هديه و كسب و كار شما را به ياد مي‌آورند. مشتريان حتي اگر يك مورد كم هزينه به آنها هديه كرده باشيد، كسب و كار شما را به ياد خواهند داشت. آنها با تشخيص محصولات شما در هنگام خريد، به كسب و كار شما پاداش خواهند داد.

مدت زمان نمايش بيشتر نام كسب و كار شما

يك تبليغ در تلويزيون يا بيلبورد به سرعت در عرض چند ثانيه از جلوي چشم شما رد مي‌شود. اما، محصولات تبليغاتي براي اغلب اوقات مورد استفاده قرار مي‌گيرند و جلوي چشم افراد قرار دارند. به عنوان مثال، مصرف كنندگان براي بسياري از روزها، از آيتم‌هاي تبليغاتي شما استفاده كرده و نام برند شما را خواهند ديد و يا بيشتر اوقات با ليوان شما چاي و يا قهوه خود را مي‌نوشند. چنين آيتم‌هاي تبليغاتي روشي عالي براي افزايش قرار گرفتن كسب و كار شما در معرض ديد مخاطبان است.

بسياري از افراد مي‌توانند نام برند آيتم‌هاي تبليغاتي را كه در عرض ۱۲ ماه گذشته دريافت كرده‌اند را به خاطر آورند. در مقايسه، تعداد كمتري از افراد مي‌توانستند نام برندي را به خاطر بياورند كه آن را در يك مجله يا روزنامه در هفته گذشته ديده بودند.

محصولات تبليغاتي به عنوان معرف كسب و كار شما

كارت‌هاي ويزيت، شركت و محصولات شما را به مشتريان معرفي مي‌كنند. محصولات تبليغاتي شما هم به همان شكل ولي با نتايج بهتر عمل مي‌كنند. زماني كه آيتم‌هاي هديه مربوط به كسب و كار و صنعت خود را توزيع مي‌كنيد، در واقع كسب و كار خود را به مشتريان احتمالي معرفي مي‌كنيد. بر طبق آمار بيش از نيمي از افرادي كه محصول تبليغاتي دريافت كردند، نام شركتي را به خاطر آوردند كه محصول را به آنها داده است.

به ياد داشته باشيد كه محصولات تبليغاتي نيز اطلاعات تماس و موضوع فعاليت شركت شما را به همان اندازه كه كارت‌هاي كسب و كار ارائه مي‌دهند، به افراد عرضه مي‌كنند. آيتم‌هاي تبليغاتي شركت شما، لوگو، تصاوير و شعار مربوط به پيام كسب و كار شما را با خود بايد داشته باشند. بنابراين، محصول مارك دار به عنوان يك كارت كاري مفيد عمل مي‌كند كه مصرف كنندگان مي‌توانند روزانه از آن استفاده كنند.

محصولات تبليغاتي نيز به عنوان بخشي از كمپين رسانه‌هاي اجتماعي شما عمل مي‌كنند. شما مي‌توانيد از محصولات تبليغاتي به عنوان بخشي از كمپين رسانه‌هاي اجتماعي خود استفاده كنيد. براي مثال، بايد كد QR خود را روي يك بطري تبليغاتي چاپ كنيد. همچنين مي‌توانيد آدرس وبسايت خود را روي تي‌شرت و ديگر اقلام تبليغاتي قرار دهيد.

ايجاد وفاداري مشتري

مشتريان شما بايد اغلب در صورت نياز، محصولات شركت شما را خريداري كنند. بازاريابان منابع بيشتري را صرف ايجاد يك پايه محكم از مشتريان وفادار مي‌كنند. آنها از محصولات تبليغاتي براي هدايت وفاداري مشتري در يك دوره تبليغات استفاده مي‌كنند.

با اين حال، اطمينان حاصل كنيد كه آيتم‌هاي تبليغاتي شما داراي استانداردهاي كيفيت بالا و ترجيحا مارك دار هستند. افراد كيفيت آيتم‌هاي تبليغاتي را با كيفيت كسب و كار شما مرتبط مي‌دانند. اين كار براي نگه داشتن خريداراني كه اولين بار از محصولات شما استفاده كرده‌اند، براي هميشه كمك خواهد كرد. مشترياني كه محصولات تبليغاتي با كيفيت دريافت مي‌كنند، احتمال بيشتري وجود دارد كه با كسب و كار شما وارد معامله شوند.

بنابراين، راه خود را براي استفاده از آيتم‌هاي تبليغاتي براي هدايت مشتري پيدا كنيد.

بسيار عالي خواهد بود اگر شما محصولات تبليغاتي را در تركيب بازاريابي خود بگنجانيد. آيتم‌هاي تبليغاتي با كيفيت تاثيرگذاري بيشتر و بازگشت سرمايه بهتري هم خواهند داشت.

دقت كنيد كه محصولات تبليغاتي مبتكرانه باشند و خوب برنامه‌ريزي شده باشند. يك طرح تبليغاتي ماهرانه با استفاده از اين موارد، انواع ديگري از بازاريابي مانند تبليغات تلويزيوني و راديويي شما را تكميل خواهد كرد. اين روش، كمپين بازاريابي شما تاثير بيشتري بر روي مخاطبان هدف خواهد داشت و به بالا بردن اعتبار برند شما كمك خواهد كرد.

در حالي كه اقلام تبليغاتي توجه مشتريان را به برند، لوگو، كارت‌هاي كسب و كار، وب سايت شما و غيره جلب مي‌كنند. طراحي گرافيكي نيز بايد قادر به هدايت مشتريان باشد.

نتيجه‌گيري

محصولات تبليغاتي مي‌توانند مصرف كنندگان را به روشي مقرون به صرفه به كسب و كار شما هدايت كنند. اين محصولات تبليغاتي شناسايي فوري برند را به ارمغان مي‌آورند. شما مي‌توانيد دسترسي به محصولات و يا خدمات خود را در ميان يك جمعيت بزرگ‌تر گسترش دهيد. اين موارد همچنين براي ايجاد و هدايت وفاداري مشتري بسيار عالي هستند.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۳۰:۲۸ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی