هداياي تبليغاتي
انواع هداياي تبليغاتي

براي تجسم تاثير هداياي تبليغاتي يك شركت بر روي مشتريان هدف، لازم نيست كه در بخش بازاريابي شركت كار كنيد. اين روش تبليغاتي آنقدر موثر است كه تاثير آن به سادگي قابل لمس مي‌باشد. استفاده از هداياي تبليغاتي يكي از قدرتمندترين و موثرترين ابزارهاي بازاريابي موجود است.

از طرفي معمولا در روش‌هاي سنتي بازاريابي واسطه‌اي وجود دارد كه موجب مي‌شود هزينه‌هاي كلي تبليغات به شدت افزايش پيدا كند. بنابراين هداياي تبليغاتي، ابزار مناسبي براي معرفي استارت‌آپ‌ها، بنگاه‌هاي كوچك و مؤسسات و سازمان‌هاي غيرانتفاعي است. در ضمن اين ابزار مفيد و قدرتمند، مقرون‌به‌صرفه نيز مي‌باشد و به همين دليل بسياري از مشاغل مي‌توانند از آن به عنوان روش تبليغاتي خود استفاده كنند.

شايد به همين دليل هم صنعت فروش محصولات تبليغاتي طي چند سال گذشته با جهش چشمگيري روبه‌رو شده است. به طوري كه تحقيقات بازار نشان داده كه اين صنعت در آينده به صورت نمايي رشد خواهد كرد.

تاثير هداياي تبليغاتي بر روي مشتريان

بررسي آمارهاي مربوط به تاثير هداياي تبليغاتي بر روي مشتري

 

در ادامه به جديدترين آمارهايي كه از سوي PPAI در مورد تاثير هداياي تبليغاتي منتشر شده است اشاره مي‌كنيم.

  • هداياي تبليغاتي نسبت به ساير روش‌ها مانند تبليغات چاپي، تلويزيوني و آنلاين بيشترين تاثير را روي مشتريان دارند.
  • 83 درصد از مصرف‌كنندگان اين كالاها، مي‌توانند نام برند درج شده روي آنها را به ياد بياورند. اين در حالي است كه تنها 7 درصد از مصرف‌كنندگان مي‌توانند نام تبليغ‌كننده را پس از مشاهده يك تبليغات تلويزيوني به خاطر بسپارند.
  • حدود 58 درصد از مصرف‌كنندگان بين 1 تا 4 سال هديه تبليغاتي را نزد خود نگه داشته و از آن استفاده مي‌كنند.
  • 45 درصد از مصرف‌كنندگان حداقل يك بار در روز از هديه دريافتي استفاده مي‌كنند. در حالي كه 73 درصد از آنها حداقل يك بار در هفته از يك كالاي تبليغاتي استفاده مي‌كنند.
  • حدود 60 درصد تقويم‌هايي كه در خانه‌ها يافت مي‌شود و 76 درصد از تقويم‌هايي كه در ادارات و روي ميز كاركنان هستند، تبليغاتي مي‌باشند.
  • از هر 10 نفر آمريكايي 8 نفر عاشق دريافت هديه تبليغاتي هستند. اين در حالي است كه از هر 10 نفر، 7 نفر از تبليغات آنلاين بدشان مي‌آيد.
  • 50 درصد از افراد هرگز از تقويم گوشي خود استفاده نكرده‌اند، اما اغلب آنها يك تقويم روميزي يا ديواري تبليغاتي دارند و بيشتر از آن استفاده مي‌كنند.
  • بيش از 50 درصد از مصرف‌كنندگان پس از دريافت محصول تبليغاتي، تصور خوبي نسبت به اين روش تبليغاتي و نام خدمات و محصولي كه روي هديه درج شده است دارند.
  • 20 درصد از مصرف‌كنندگان مايل هستند كه بعد از دريافت هديه تبليغاتي، مجددا از شركت آگهي‌دهنده خريد كنند.

 

اندازه صنعت هداياي تبليغاتي

براساس داده‌هاي انجمن بين‌المللي محصولات تبليغاتي يا همان PPAI، در حال حاضر اين صنعت در آمريكا بيش از 23.3 ميليارد دلار ارزش دارد.

گزارش IBIS World نشان مي‌دهد كه صنعت توليد و فروش محصولات تبليغاتي طي 5 سال گذشته حدود 2.7 درصد درصد در سال رشد داشته است. در همين بازه زماني، تعداد مشاغل ارائه‌دهنده هداياي تبليغاتي در ايالات متحده افزايش يافته و به 35000 شغل و شركت رسيده است. اين رشد توانسته ظرف مدت 5 سال بيش از 500000 فرصت شغلي براي آمريكايي‌ها به وجود آورد.

براساس گزارش PPAI، پوشيدني‌ها اولين محصولي هستند كه شركت‌ها براي هديه دادن به مشتريان خود آنها را سفارش مي‌دهند. علاقه شركت‌ها به خريد اين هديه به حدي است كه موجب شده تا 35 درصد از كل فروش اين صنعت به پوشيدني‌ها اختصاص پيدا كند.

خلاصه اينكه اگر مي‌خواهيد تلاش‌هاي بازاريابي شما به نتيجه برسد، از تاثير هداياي تبليغاتي بر روي مشتريان غافل نشويد. اين هدايا اگر به خوبي و در جاي مناسب استفاده شوند مي‌توانند برند شما را با كمترين هزينه و بهترين كيفيت به مشتريان معرفي كرده و راه رسيدن به هدف نهايي را هموار كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۲۱:۵۴ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]

تعطيلات پايان هفته فرصت خوبي براي افراد است كه به همراه اعضاي خانواده و دوستان خود به گردش بروند و لحظاتي را با شادي و تفريح در طبيعت بگذرانند. شما به عنوان صاحب كسب‌وكار مي‌توانيد هداياي تبليغاتي‌اي براي مخاطبان و مشتريان خود در نظر بگيريد تا در طول زمان گردش و تفريح در طبيعت بارها و بارها به ياد كسب‌وكار شما بيفتند. با ما در اين مقاله همراه باشيد تا چندين هداياي تبليغاتي براي گردش در طبيعت را به شما معرفي كنيم.

هداياي تبليغاتي براي گردش در طبيعت

ميز و صندلي مسافرتي تاشو

ميز و صندلي‌هاي مسافرتي تاشو معمولا 4نفره هستند و در ابعادي مناسب توليد مي‌شوند تا افراد بتوانند به راحتي آن را براي طبيعت‌گردي همراه خود حمل كنند. اين محصول از جنس پلاستيك يا پارچه با پايه‌هاي فلزي توليد مي‌شود تا هم وزن آن كم باشد و هم در آب و هواي باراني آسيب نبيند.

اگر بودجه تبليغاتي مناسبي در اختيار داريد مي‌توانيد يك چتر تبليغاتي نيز با لوگوي برندتان تهيه كنيد و به همراه ميز و صندلي مسافرتي به مخاطبان هديه دهيد تا براي سايه كردن ميز يا جلوگيري از نفوذ باران آن را در بخش مركزي ميز نصب كنند و از دورهمي خود لذت ببرند.

ميز و صندلي مسافرتي تاشو داراي يك كيف است كه حمل و نقل آن را راحت مي‌كند. شما مي‌توانيد نام و لوگوي برند خود را روي كيف اين محصول چاپ كنيد تا در معرض ديد مخاطبان قرار بگيرد.

پاوربانك

پاوربانك يك محصول ضروري براي مواقعي است كه افراد به پريز برق دسترسي ندارند. اگر مخاطبان شما زماني كه به گردش در طبيعت رفته‌اند و شارژ گوشي همراهشان كم شده از پاوربانكي با نام برند شما استفاده كنند، هيچ‌گاه برند شما را فراموش نخواهند كرد.

در نظر داشته باشيد بسياري از مسابقات ورزشي به ويژه فوتبال در روزهاي تعطيل آخر هفته برگزار مي‌شود. مخاطبان شما در حالي كه مشغول تماشاي بازي فوتبال در گوشي همراه يا تبلت خود هستند متوجه كم شدن شارژ مي‌شوند. اينجاست كه پاوربانك اهدايي شما مانند معجزه عمل مي‌كند و تاثيرگذاري بسياري بر مخاطبان خواهد گذاشت.

پاوربانك‌ها تنوع زيادي دارند. شما مي‌توانيد با توجه به ميزان بودجه تبليغاتي خود و در نظر گرفتن سليقه مخاطبان آنها را انتخاب كنيد و نام و لوگوي برند خود را روي آنها چاپ كرده و در اختيار كارمندان و مشتريان خود قرار دهيد.

قمقمه

قمقمه يكي از هداياي تبليغاتي براي گردش در طبيعت است كه با بودجه مناسبي قابل تهيه است. قمقمه علاوه بر طبيعت‌گردي، در محل كار، باشگاه ورزشي، پياده‌روي و... مورد استفاده افراد قرار مي‌گيرد. به خاطر داشته باشيد زماني كه افراد با قمقمه‌اي كه نام و لوگوي برند شما رويش چاپ شده آب مي‌نوشند، افراد ديگر نيز متوجه كسب‌وكار شما خواهند شد و درباره آن كنجكاوي مي‌كنند. بنابراين شما با اين هديه تبليغاتي كسب‌وكار خود را براي مخاطبان زيادي تبليغ مي‌كنيد.

اسپيكر بلوتوثي

گوش دادن به موسيقي در دورهمي‌ها آن هم در طبيعت بسيار دلنشين و جذاب است. اسپيكر بلوتوثي با كيفيت بالا را براي مخاطبان خود در نظر بگيريد تا برندتان در ذهنشان ماندگار شود. اسپيكري كه قرار است در طبيعت‌گردي مورد استفاده قرار بگيرد بايد ضدآب و ضدضربه باشد تا در برابر بارش باران و ضربه مقاومت خوبي داشته باشد. قدرت باتري اسپيكر را نيز مدنظر قرار دهيد تا در طبيعت كه امكان دسترسي به پريز برق وجود ندارد، شارژ آن زود تمام نشود.

كوله‌پشتي

كوله‌پشتي‌هاي سفري به دليل كاربردي بودن تاثيرگذاري زيادي بر مخاطبان دارند. اين كوله‌پشتي‌ها داراي يك محفظه اصلي و تعدادي جيب براي قرار دادن وسايل ضروري و شخصي افراد هستند. شما مي‌توانيد با توجه به سن مخاطبان خود كوله‌پشتي‌هايي را انتخاب كنيد و نام و لوگوي برندتان را روي آنها چاپ كنيد.

مخاطبان شما هر بار كه از كوله‌پشتي استفاده كنند نام برند شما در ذهنشان تداعي مي‌شود. از آنجا كه اين محصول دوام و ماندگاري خوبي دارد در طول زمان نام برند شما را در خاطر مخاطبان و مشتريان تثبيت خواهد كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۱۴:۴۰ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]

هداياي تبليغاتي براي روز پدر فرصتي مغتنم براي قدرداني از زحمات مخاطبان و كارمندان شما است. شما به عنوان صاحب كسب‌وكار در طول سال از محصولات تبليغاتي مختلف نظير خودكار تبليغاتي ، ماگ، دفتر يادداشت، تقويم، جاكليدي و... براي پيشبرد اهداف بازاريابي خود استفاده مي‌كنيد. خوب است در مناسبت‌هاي خاص براي مخاطبان خود هديه‌اي در نظر بگيريد تا به زودي تاثير آن را در افزايش فروش و سود كسب‌وكار خود مشاهده كنيد.

بهترين هداياي تبليغاتي براي روز پدر

ست چرم

اگر قصد داريد به مشتريان خاص يا شركاي كاري خود هديه تبليغاتي اهدا كنيد محصولات چرم را در نظر بگيريد. هداياي چرمي، حس لوكس بودن را در افراد القا مي‌كنند. تنوع اين محصولات بسيار گسترده است و شما مي‌توانيد با توجه به بودجه تبليغاتي خود محصولي را انتخاب كنيد و آن را با نام و لوگوي برند خود سفارشي‌سازي كنيد.

كيف‌هاي اداري در رنگ‌هاي مختلف مشكي، قهوه‌‌اي و عسلي از چرم‌هاي مختلف با كيفيت‌هاي متفاوت در بازار وجود دارند. معمولا نام و لوگوي برند در قسمت داخلي كيف حك مي‌شود تا در هر بار استفاده از كيف در معرض ديد افراد قرار بگيرد.

از ديگر محصولات چرمي مناسب براي هديه دادن به مخاطبان خود به مناسبت روز پدر، مي‌توان به كيف پول، كيف پاسپورتي، جاكليدي، كمربند، كتاب‌هاي نفيس با جلد چرم و متداول‌تر از همه ست‌هاي تبليغاتي چرم اشاره كرد.

ست نوشت‌افزار

ست‌هاي نوشت‌افزار شامل خودكار، روان‌نويس، خودنويس يا مدادنوكي محصولات پركاربردي براي مخاطبان شما محسوب مي‌شوند. هر چقدر محصول تبليغاتي كه در اختيار مخاطبان قرار مي‌دهيد بيشتر در طول روز مورد استفاده قرار بگيرد، آنها را بيشتر به ياد برند شما خواهد انداخت.

ست‌هاي لوكس نوشت‌افزار متعلق به برندهاي سرشناس هستند كه محصولات را با بدنه‌اي فلزي و در جعبه‌هايي نفيس توليد مي‌كنند. حك كردن نام و لوگوي برند شما روي اين محصولات باعث مي‌شود افراد بيشتري متوجه كسب‌وكار شما شده و درباره آن كنجكاوي كنند.

اگر كارمندان شما در شغل خود نياز به محاسبات و ترسيم نقشه دارند مي‌توانيد ست نوشت‌افزاري را براي آنها در نظر بگيريد كه شامل ماشين‌حساب، خودكار، مداد نوكي، دفتر يادداشت و پاك‌كن باشد. اين ست‌ها معمولا در كيف زيپ‌دار ارائه مي‌شوند. نام و لوگوي برند شما روي اين كيف نظر مخاطبان را به خود جلب خواهد كرد.

پاور بانك

پدرهاي زيادي هستند كه به واسطه نوع شغلشان ساعات زيادي را در طول روز مشغول رفت‌وآمد هستند و براي شارژ گوشي همراه به پريز برق دسترسي ندارند. يك پاور بانك تبليغاتي مي‌تواند يكي از بهترين هداياي تبليغاتي براي روز پدر باشد. افراد پاور بانك را در مكان‌هاي مختلف استفاده مي‌كنند و اين يعني نام برند شما در معرض ديد افراد ديگري نيز قرار مي‌گيرد.

شما پاور بانك را به پدرها هديه مي‌دهيد. آنها هديه خود را به منزل مي‌برند. قطعا ساير اعضاي خانواده نيز به اين پاور بانك نياز پيدا مي‌كنند، بنابراين نام برندتان در ذهن خيلي از افراد تثبيت مي‌شود.

ابزارآلات

ابزارآلات چندكاره، چراغ قوه و جعبه ابزار از آن دست هداياي تبليغاتي كاربردي براي آقايان محسوب مي‌شوند كه هميشه در خانه و اتومبيل‌شان يافت مي‌شود.

ابزارهاي مختلفي مانند پيچ‌گوشتي، انبردست، آچار، فازمتر، چكش، دريل، پيچ و مهره و... در يك جعبه ابزار وجود دارند كه در مواقع لازم نياز مخاطب شما را برطرف كرده و نام برندتان را در ذهنش تداعي مي‌كنند. جعبه‌هاي ابزار با جنس‌هاي مختلفي توليد مي‌شوند. شما مي‌توانيد با توجه به بودجه تبليغاتي خود نوعي از آن را انتخاب كرده و آن را با نام و لوگوي برند خود سفارشي‌سازي كنيد.

خيلي از آقايان به ويژه هنگام سفر يا گردش در طبيعت يك ابزار چندكاره همراه خود حمل مي‌كنند تا در مواقع نياز از آن استفاده كنند. معمولا اين ابزارها به صورت تركيبي از انبردست، قيچي، سوهان، پيچ‌گوشتي، كنسروبازكن و... توليد مي‌شوند و بسيار كاربردي هستند. بعضي از اين ابزارها شامل قاشق، كارد و چنگال نيز هستند كه براي كوه‌نوردي و سفر مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

معمولا نام و لوگوي برند با استفاده از حك ليزر روي بدنه اين ابزار نقش مي‌بندد تا هميشه در ذهن مخاطبان شما تداعي شود. ابزار چندكاره در يك كاور برزنتي براي محافظت بيشتر قرار مي‌گيرد.

چراغ قوه تنوع زيادي در بازار دارد اما مهم است چراغ قوه‌اي را انتخاب كنيد كه پرنور باشد. يادتان باشد هداياي تبليغاتي وقتي بيشترين تاثيرگذاري را روي مخاطب دارند كه باكيفيت و كاربردي باشند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۰۱:۴۵ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی