هداياي تبليغاتي
انواع هداياي تبليغاتي

ماژيك تبليغاتي انتخابي موثر براي پيشبرد اهداف بازاريابي

هداياي تبليغاتي تنوع زيادي دارد. هر كسب‌وكاري با توجه با اهداف بازاريابي خود و با توجه به ميزان بودجه‌اي كه براي تبليغات در نظر گرفته محصولي را با نام برند خود سفارشي‌سازي مي‌كند و به مخاطبان هديه مي‌دهد. يكي از محصولاتي كه در ميان تمام برندها محبوبيت دارد خودكار تبليغاتي است. اما اگر شما به عنوان صاحب برند قصد تهيه هداياي تبليغاتي را داريد اين‌بار متنوع‌تر عمل كنيد و ماژيك تبليغاتي را انتخاب كنيد.

ماژيك‌ها انواع مختلفي دارند كه هر كدام براي كاربري خاصي طراحي شده‌اند. در اين ميان ماژيك‌هاي مخصوص رنگ‌آميزي، ماژيك‌هاي هايلايتر يا علامت‌گذار و ماژيك‌هاي وايت‌برد بسيار مورد استفاده كودكان، دانش‌آموزان و دانشجويان قرار مي‌گيرند.

ماژيك‌ها معمولا بدنه‌اي پلاستيكي دارند. نوك آنها معمولا از جنس نمد و فيبر تهيه مي‌شود. ماژيك‌ها داراي منبع جوهر سر خود هستند كه پس از استفاده جوهر آن تمام مي‌شود و ديگر قابل استفاده نيستند. البته ماژيك‌هايي هم با مخزن جوهر قابل تعويض توليد مي‌شوند.

ماژيك‌هاي رنگي مخصوص رنگ‌آميزي در بسته‌هاي شش‌تايي، دوازده تايي، بيست‌وچهارتايي و... عرضه مي‌شوند و كودكان را به نقاشي و رنگ‌آميزي تشويق مي‌كنند. اين ماژيك‌ها با بدنه‌هايي متنوع و گاه فانتزي در بسته‌بندي مختلف مقوايي، پلاستيكي و... در بازار وجود دارند.

جوهر ماژيك‌هاي مخصوص كودكان قابليت شست‌وشو دارند و به راحتي با آب و صابون از روي لباس آنها پاك مي‌شود. معمولا اين ماژيك‌ها فاقد مواد سمي هستند و به كودك آسيبي نمي‌رسانند. شما مي‌توانيد ماژيك‌ تبليغاتي را با نام برند خود سفارشي‌سازي كنيد و به مخاطبان كودك و نوجوان خود هديه دهيد.

اگر در كنار ماژيك‌هاي رنگ‌آميزي كودكان، يك دفتر نقاشي نيز در نظر بگيريد و لوگوي برند خود را روي آن چاپ كنيد تاثيرگذاري نام برند شما بر مخاطبان بيشتر خواهد بود. كودكان در مدرسه، منزل يا حتي منزل اقوام با ماژيك‌ها در دفتر نقاشي مي‌كنند و برند شما در معرض ديد افراد زيادي قرار مي‌گيرد.   

ماژيك هايلايتر يا علامت‌گذار گزينه مناسبي براي عرضه به مخاطبان دانش‌آموز يا دانشجويان براي معرفي برند شماست. اين ماژيك‌ها معمولا در رنگ‌هاي زرد، نارنجي، سبز و سرخابي در بازار عرضه مي‌شوند. جوهر فلورسنت درخشاني كه در اين ماژيك‌ها به كار رفته به سرعت خشك مي‌شود. جوهر بعضي از انواع اين ماژيك‌ها آب‌پايه هستند و به راحتي با شست‌وشو تميز مي‌شوند.

ماژيك‌هاي هايلايتر به دانش‌آموزان كمك مي‌كنند تا بخش‌هاي مهم كتاب‌هاي درسي را مشخص كنند تا اين بخش‌ها را با تاكيد بيشتري مطالعه كنند. گيره‌اي كه روي در اين ماژيك‌ها وجود دارد قرار گرفتن آنها را در لبه كتاب يا جيب افراد آسان كرده و به راحتي در دسترس قرار مي‌گيرد.

نام برند و لوگوي كسب‌وكار خود را به زيبايي روي ماژيك تبليغاتي چاپ كنيد تا نظر افراد را به خود جلب كند و نام برند شما را در ذهنشان تثبيت كند.

ماژيك وايت‌برد نوعي ديگر از ماژيك است كه در مدارس، دانشگاه‌ها، موسسات آموزشي، شركت‌ها و... بسيار كاربرد دارد. ماژيك وايت‌برد مگنتي يكي از جذاب‌ترين انواع آن است كه با داشتن مگنت و پاك‌كن به راحتي براي تخته‌هاي وايت‌برد فلزي قابل استفاده است.

خيلي از خانم‌ها ليست خريد يا يادداشت‌هايي براي يادآوري را روي يخچال قرار مي‌دهند. ماژيك‌هاي وايت‌برد مگنتي مي‌توانند به راحتي در كنار استيكرهاي كاغذي روي يخچال قرار بگيرند. اين ماژيك‌ها با بدنه‌هايي در رنگ‌هاي مختلف توليد مي‌شوند و علاوه بر داشتن كارآيي، به تخته وايت‌برد و يخچال زيبايي مي‌بخشند.

بعضي برندهاي لوازم‌التحرير خودكارهاي ماژيك‌دار توليد مي‌كنند. اين خودكارها با طراحي‌ها و كيفيت‌هاي مختلفي در بازار وجود دارند اما به طور معمول با بدنه‌اي پلاستيكي به صورت دو سر طراحي شده‌اند. يك سر آن خودكار و سر انتهايي آن ماژيك نوك نمدي قرار گرفته است. خودكارهاي ماژيك‌دار با رنگ‌هاي مختلف و در طرح‌هاي زيبا و فانتزي در بازار لوازم‌التحرير عرضه مي‌شوند. شما مي‌توانيد با چاپ تامپو و ليزر نام و لوگوي برند خود روي آنها، اين محصول را براي كسب‌وكار خود سفارشي‌سازي كنيد.

ماژيك‌ها هداياي تبليغاتي مقرون‌به‌صرفه و در عين حال بسيار كاربردي هستند و تاثير خوبي بر توسعه برند دارند. اين نكته را به‌خاطر داشته باشيد محصولي كه براي هداياي تبليغاتي انتخاب مي‌كنيد از كيفيت مناسبي برخوردار باشد تا به برند شما اعتبار ببخشد. 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۸:۵۶ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی