هداياي تبليغاتي
انواع هداياي تبليغاتي

مداد رنگي تبليغاتي هديه اي جذاب براي دانش‌آموزان

استفاده از هداياي تبليغاتي يكي از موثرترين ابزارهاي بازاريابي براي كسب‌وكارها محسوب مي‌شود. با هداياي تبليغاتي مي‌توانيد كسب‌وكار خود را به ديگران معرفي كنيد و يا نام برند خود را در ذهن آنها تثبيت كنيد. بسياري از كسب‌وكارها هداياي ويژه‌اي را براي مخاطبان كودك و دانش‌آموز خود در نظر مي‌گيرند. خودكار تبليغاتي ، دفتر يادداشت تبليغاتي، پازل و مداد رنگي تبليغاتي هدايايي از اين دست هستند.

مداد رنگي تبليغاتي ابزار بازاريابي مطلوبي براي كودكان و دانش‌آموزان است. كسب‌وكارهايي كه توليدكننده مواد غذايي، لوازم بهداشتي، محصولات مربوط به كودكان و... هستند يا موسسات و بانك‌ها از مداد رنگي به عنوان هداياي تبليغاتي استفاده مي‌كنند.

 معمولا با شروع سال تحصيلي دانش‌آموزان نياز به تهيه لوازم‌التحرير دارند. در كنار جامدادي پر از مداد، خودكار، پاك‌كن، تراش و... يك بسته مداد رنگي باكيفيت نيز در كيف و كوله‌پشتي هر كودكي وجود دارد. كلاس نقاشي در مقاطع مختلف تحصيل دانش‌آموزان برگزار مي‌شود و مداد رنگي از متداول‌ترين ابزار نقاشي براي آنهاست.

مداد رنگي در بسته‌بندي‌هاي مختلف مقوايي و فلزي و در تعداد شش، دوازده، بيست‌وچهار و... در بازار لوازم‌التحرير عرضه مي‌شود. شما مي‌توانيد با توجه به بودجه مورد نظرتان محصولي را انتخاب و آن را با نام و لوگوي برند خود سفارشي‌سازي كنيد.

لوگو و شعار برند خود را با استفاده از تكنولوژي افست بر روي جعبه مداد رنگي چاپ كنيد. مداد رنگي محصولي بادوام است كه در طول سال تحصيلي توسط دانش‌آموزان مورد استفاده قرار مي‌گيرد. بنابراين هر بار استفاده از آن نام برند شما را به دانش‌آموزان يادآوري مي‌كند و كسب‌وكار شما را در ذهنشان تثبيت مي‌كند.

انواع مدادهاي رنگي

برندهاي مختلفي در دنيا مداد رنگي توليد مي‌كنند. بعضي مدادهاي رنگي مغزي نرم دارند و بعضي از مغزي سفت برخوردارند. انواع مداد رنگي نرم و سخت، كنته، زغال فشرده رنگي، مداد آبرنگي و... امكانات زيادي را به هنرمندان طراحي و نقاشي مي‌بخشند تا آثار بديعي خلق كنند.

مدادهاي رنگي پاستلي با مغز پاستل توليد مي‌شوند و از مدادهاي رنگي‌ ديگر چرب‌تر هستند. اين مداد رنگي‌ها بافت‌هاي كم‌نظيري روي كاغذ ايجاد مي‌كنند.

مداد رنگي‌هاي آبرنگي رنگدانه‌هاي قوي و طبيعي دارند كه با تركيب با آب، رنگ‌هاي زيبايي را ايجاد مي‌كنند. براي استفاده از اين مدادها يا مداد يا كاغذ را كمي خيس مي‌كنند و سپس با مداد نقاشي مي‌كنند.

مداد نوكي هم يكي از پركاربردترين لوازم‌التحريرها براي دانش‌آموزان است. به طور معمول مغزي مداد نوكي به رنگ مشكي است اما بعضي برندهاي لوازم‌التحرير مغزي مداد نوكي با ضخامت‌هاي مختلف و به صورت رنگي هم توليد مي‌‍كنند تا بتوان براي ايجاد خطوط ظريف رنگي از آنها استفاده كرد.

البته فراموش نكنيد با استقبال از نقاشي بزرگسالان، مداد رنگي حتي مي‌تواند براي مخاطبان بزرگسال برند شما در نظر گرفته شود. نقاشي و رنگ‌آميزي استرس و ناراحتي‌هاي تنش‌زا را در افراد از بين مي‌برد و آرامش ذهني به آنها مي‌بخشد.

يكي از راه‌هاي هنردرماني كه در سال‌هاي اخير مورد توجه روان‌شناسان قرار گرفته استفاده از كتاب‌هاي رنگ‌آميزي بزرگسالان است. شما با هديه مداد رنگي به مخاطبان برند خود نشان مي‌دهيد كه كسب‌وكار شما براي سلامت روان افراد اهميت قائل است. نقاشي و رنگ‌آميزي با مداد رنگي در يك بازه زماني استرس افراد را كاهش مي‌دهد و باعث مي‌شود حال روحي بهتري داشته باشند.

مداد رنگي محصولي بسيار مقرون‌به‌صرفه است ولي سهمي زيادي در شناساندن برند كسب‌وكار شما به مخاطبان دارد. شما مي‌توانيد نام برند و لوگوي كسب‌وكارتان را روي جعبه مداد رنگي درج كنيد و آنها را به مخاطبان هديه دهيد. آنها با هر بار استفاده از مداد رنگي نام برند شما را مي‌بينند و برندتان برايشان تداعي مي‌شود.

به خاطر داشته باشيد مداد رنگي تبليغاتي به دليل پركاربرد بودن، گزينه مطلوبي براي تبليغات برند كسب‌وكار شما در ميان مشتريان است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۶:۲۷ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی