هداياي تبليغاتي
انواع هداياي تبليغاتي

جاكليدي تبليغاتي ابزار بازاريابي مقرون به صرفه براي صاحبان كسب‌وكارها

هداياي تبليغاتي يكي از ابزارهاي موثر بازاريابي براي صاحبان كسب‌وكارهاست كه به كمك آن برند خود را توسعه دهند. كاربردي بودن هداياي تبليغاتي باعث مي‌شود اين محصولات بيشتر در معرض ديد مخاطبان و مشتريان باشد و ارتباطي موثر ميان آنها با برند مورد نظر ايجاد شود. محصولاتي نظير خودكار تبليغاتي، جاكليدي تبليغاتي، ماگ، فلش مموري، دفتر يادداشت و... هدايايي كاربردي و تاثيرگذار هستند.

اگر به عنوان صاحب كسب‌وكار به دنبال هديه تبليغاتي كاربردي و مقرون‌به‌صرفه هستيد جاكليدي تبليغاتي انتخاب مناسبي است. با اين هديه مخاطبان هر روز با برند شما ارتباط برقرار مي‌كنند. از آنجا كه افراد جاكليدي را با خود به مكان‌هاي مختلف حمل مي‌كنند ديگران نيز نام برند شما را روي جاكليدي مي‎‌بينند و نسبت به برند شما كنجكاو مي‌شوند.

قيمت مناسب و نسبتا ارزان جاكليدي تبليغاتي با توجه به تنوع زياد در شكل، اندازه و فرم، آن را به هديه تبليغاتي شايسته‌ براي كسب‌وكارها تبديل كرده است. در هنگام انتخاب مدل جاكليدي حتما به علايق مخاطبان خود و مشتري‌هاي هدف توجه داشته باشيد.

جاكليدي هميشه در معرض ديد افراد است چون در طول روز بارها ممكن است از آن استفاده كنند. بنابراين با ديدن نام برند و لوگوي شما كه بر روي آن حك شده به ياد آن مي‌افتند و نام برند شما در ذهنشان تثبيت مي‌شود.

سعي كنيد از جنس باكيفيت براي هداياي تبليغاتي خود استفاده كنيد زيرا هداياي تبليغاتي بي‌كيفيت از ارزش برند شما در نزد مشتريان مي‌كاهند.

جاكليدي انواع مختلفي دارد. جاكليدي پلاستيكي، جاكليدي فلزي، جاكليدي چرمي، جاكليدي پلي‌استر، جاكليدي ابزاردار، جاكليدي چوبي، جاكليدي نمدي و جاكليدي فانتزي به منظور هديه تبليغاتي با چاپ نام و لوگوي شركت روي آن طراحي و توليد مي‌شود.

جاكليدي پلاستيكي در انواع اكروليك، كريستال، پي وي سي و سيليكوني توليد مي‌شود. جاكليدي‌هاي پلاستيكي به دليل قيمت مناسب و تنوع در رنگ بسيار مورد استقبال كسب‌وكارها قرار گرفته است. جاكليدي اكروليك به صورت شفاف با قابليت قرار گرفتن عكس دورو با چاپ ديجيتال-افست تهيه مي‌شود. جاكليدي كريستالي از تركيب فلز و كريستال ساخته شده و نام برند و لوگوي مورد نظر با چاپ ليزر سه‌بعدي روي آن حك مي‌شود.

انواع جاكليدي‌هاي سيليكوني معمولا با طرح‌هاي فانتزي گل‌ها و حيوانات در بازار وجود دارند اما مي‌توان اين جاكليدي‌ها را به راحتي با طرح لوگوي شركت و رنگ‌هايي كه در آن به كار رفته طراحي و توليد كرد و در اختيار مخاطبان قرار داد. اين هديه تبليغاتي ارزان‌قيمت راهي منحصربه‌فرد براي تقويت وفاداري مشتريان كسب‌وكار شما محسوب مي‌شود.

جاكليدي‌‌هاي فلزي از جنس استيل، نيكل، سرب و قلع در طرح‌هاي مختلف تهيه مي‌شوند. طرح اين جاكليدي‌ها اغلب از ميان اشكال هندسي مربع، دايره، بيضي، مستطيل و... انتخاب مي‌شود. اما مي‌توان طرح آنها را از روي لوگوي كسب‌وكارها و يا محصولات مرتبط با كسب‌وكار تعيين كرد.

بسياري از بانك‌ها، موسسات بيمه، شركت‌هاي توليد مواد غذايي و... جاكليدي‌ها را با طرح لوگوي خود تهيه مي‌كنند و آنها را در نمايشگاه‌ها و يا در ايام خاص به مخاطبان خود هديه مي‌دهند تا از اين طريق به پيشبرد اهداف بازاريابي خود دست يابند.

جاكليدي چرمي تبليغاتي به دو صورت توليد مي‌شود: جاكليدي تمام چرمي و جاكليدي چرمي-فلزي. جاكليدي تمام چرمي از قيمت بالاتري برخوردار است. جاكليدي‌هاي چرمي بسيار زيبا و شكيل هستند و معمولا براي هديه به مشتريان خاص انتخاب مي‌شوند. جاكليدي‌هاي مرغوب معمولا در ست هداياي تبليغاتي در كنار دفتر يادداشت، خودكار، روان‌نويس، جاكارتي، كيف پول و فلش مموري قرار مي‌گيرند و به صورت يك هديه نفيس در جعبه‌هاي شكيل به مخاطبان هديه داده مي‌شوند.

جاكليدي ابزاردار يكي از انواع جاكليدي است كه كاربردي چندمنظوره دارد. ابزارهاي مورد نياز نظير چاقو، سوهان، قيچي به صورت تاشو در اين جاكليدي قرار گرفته است. جنس اين جاكليدي از فلز است و چاپ لوگو و نام برند توسط ليزر تامپو روي آن انجام مي‌شود. اين جاكليدي براي افرادي كه زياد به سفر مي‌روند و مشتاق گردش در طبيعت هستند هديه تبليغاتي بي‌نظير و تاثيرگذاري است. 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۰:۴۶ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی