هداياي تبليغاتي پديده جاويد يكي از پر فايدهترين موارد بازاريابي هستند كه بطور موثر برند شما را تبليغ خواهند كرد. با انتخاب صحيح اين آيتمها بازده سرمايه باور نكردني خواهيد داشت.
نمايش چندگانه محصولات تبليغاتي براي پيام تبليغاتي
فركانس موثر يك عبارت تبليغاتي است كه به ميزان نمايشهاي تبليغاتي اشاره ميكند كه براي رسيدن به ارتباط موثر مورد نياز هستند. ايده اين است كه پيام تبليغاتي به همان اندازه كه بيشتر ديده شود، قويتر ميشود.
در مورد محصولات تبليغاتي با لوگوي شركت، ديده شدن اغلب به صورت روزانه انجام ميشود. با هديه دادن يك ليوان تبليغاتي زماني كه افراد هدف كه اين هديه را دريافت كردهاند و از آن استفاده ميكنند را در نظر بگيريد.
چه او درك كند و چه متوجه نباشد، مدام به لوگو و پيام تبليغاتي كه بر روي محصول چاپ شده، نگاه ميكند. فركانس موثر در سطح بسيار بالايي با اين نوع هداياي تبليغاتي ماركدار قرار دارد.
در اين روزها يكي از محصول تبليغاتي جديد كه امتياز بالايي در مقياس فركانس موثر دارد، يك نگهدارنده گوشي تلفن همراه است كه بارها در طول روز ديده خواهد شد.
يادآوري شركت با محصولات تبليغاتي
يك مورد ديگر در رابطه با محصولات تبليغاتي سفارشي چاپ نام شركت، تلفن، فكس، و آدرس وب سايت خواهد بود. اينها چهار عنصر مهم هستند كه يك محصول تبليغاتي كه ميخواهيد ارائه دهيد، بايد آنها را داشته باشد.
ممكن است شما تصور كنيد، يكي از آنها كفايت ميكند و بگوييد يك كارت ويزيت هم همان كار را انجام ميدهد، اما كارت ويزيت كمتر مورد توجه قرار ميگيرد.
لولهكش محلي يا مشاور املاك و مستغلات ميتواند با پرداخت كمي هزينه بيشتر از يك كارت ويزيت آهن ربادار با طرحي زيبا استفاده كند كه بتواند بر روي يخچال به نمايش گذاشته شود. احتمال بيشتري وجود دارد كه كاربر بالقوه خدمات اين شركتها، به صورت روزانه به كارت نگاه كند و در زمان نياز داشتن به خدمات، با اين شركتها تماس بگيرد.
تبليغات هدفمند
يكي از دلايل اصلي استفاده از محصولات تبليغاتي لوگودار اين است كه براي تبليغ كننده توانايي هدف قرار دادن بخش خاصي از بازار را فراهم ميكند.
بازاريابان مجرب ميدانند كه بالاترين بازگشت سرمايهگذاري از تمركز محصولات تبليغاتي بر روي افرادي است كه واقعا ميتوانند از محصول آنها استفاده كنند و يا ديگران را براي استفاده از آن تحتتاثير قرار دهند، خواهد بود.
براي مثال، يك شركت آمبولانس احتياج به هديه دادن يك محصول تبليغاتي لوگودار ندارد كه به تمام افراد هديه دهد.
با اين حال، با تبليغات هدفمند، آنها ميتوانند خودكار و كاغذهاي يادداشت با لوگوي شركت را به مديران يك آسايشگاه كه در نهايت باعث تماس با يك شركت آمبولانس خواهد شد، هديه دهند.
تصوير سازي برند
تشخيص و درك يك برند به شدت تحتتاثير ارائه تصويري آن قرار دارد. هويت برند موثر با استفاده مداوم از عناصر بصري خاص به دست ميآيد.
محصولات تبليغاتي سفارشي شده يك روش ايدهآل براي انتقال تصوير برند ارائه ميكنند.
تبليغ كنندگان با يك پالت خالي شروع ميكنند و ميتوانند طرحهاي تبليغاتي خود را با گرافيك جذاب و عناصر بصري سفارشي كنند كه به تقويت تصوير مثبت در ذهن مخاطب هدف كمك ميكند.
ديدن انواع مختلف اقلام تبليغاتي، اما همه با تصوير گرافيكي يكسان، به شركت كمك ميكند تصوير مثبتي در مورد يك محصول يا سرويس خاص در ذهن مصرف كننده ايجاد كند.
حفظ مشتريان قديمي
بدست آوردن مشتريان جديد در اين اقتصاد دشوار و نگهداري از مشتريهاي قديمي سختتر است.
تماسهاي تلفني و ايميل يك راه براي برقراري ارتباط هستند، اما اغلب كافي نيستند. فرستادن يك محصول تبليغاتي براي يك مشتري قديمي يك راه كمهزينه و مناسب براي جلب توجه مشتريان قديمي است و به آنها يادآوري ميكند كه شركت تمايل به انجام دوباره كسب و كار با آنها را دارد.
تصور كنيد كه واكنش مشتريان وقتي كه يك عينك آفتابي را دريافت ميكنند، با نامهاي در مورد تمام ايدههاي جديد و روشني كه شركت ارائه ميدهد، چه ميتواند باشد.
در صورت ارائه خدمات جديد از طرف شركت شما، ارائه محصولات تبليغاتي به همراه شرح خدمات و محصولات جديد تاثير زيادي در رونق كسب و كار شما خواهد داشت.
استفاده از محصولات تبليغاتي با لوگوي شركت عامل مهمي در انجام كسب و كار است.
آن شركتهايي كه از محصولات تبليغاتي استفاده نميكنند و يا علاقهاي به ترويج تصوير مثبت در مورد محصول يا خدمات خود ندارند در خطر به نظر ميرسند.
در محيط كسب و كار امروزي، استفاده از محصولات تبليغاتي ميتواند يك تصوير مثبت در ذهن مشتريان بالقوه و موجود ايجاد كند.
بازدید: