هداياي تبليغاتي
انواع هداياي تبليغاتي

به عنوان كسي كه در زمينه هداياي تبليغاتي فعاليت دارد، بايد بگويم گاهي اوقات تبليغات خيلي خوب عمل مي كنند و گاهي اوقات كاملا برعكس. و اغلب اوقات افراد آنقدر مشغول سود بردن و رضايت مشتريان مي شوند كه حتي يك لحظه هم وقت نمي گذارند تا بررسي كنند چرا تبليغات شان هميشه موفق نيست. در اين مقاله فهرستي از هشت اشتباه مرگبار در تبليغات ("قاتل تبليغات") آورده ام كه شركت ها هنگام برنامه ريزي و اجرا تبليغات مرتكب مي شوند.

 

1. توزيع ناكارآمد

اغلب اوقات برنامه هاي توزيع به طور كامل پيگيري يا انجام نمي شوند. براي مثال، شما سالانه 200 تقويم براي هديه دادن به مشتري هاي خوب خود سفارش مي دهيد، اما اين تقويم ها به هر دليلي هرگز موفق به دست مشتري ها نمي رسند.

ممكن است تيم پشتيباني تان همه آن تقويم ها را كه الان در انبار خاك مي خورند را به كل فراموش كنند. يا شايد، فروشندگان تان فراموش كنند آنها را براي توزيع همراه خود ببرند. و در نهايت يك جعبه پر از تقويم روي دست تان مي ماند. و اين يعني اتلاف وقت، پول و منابع. در حالي كه اين مشكل را مي توان به راحتي با برنامه ريزي به خوبي پيشبرد و از اين موضوع اجتناب كرد. فراموش نكنيد كه سطل بازيافت پشت ساختمان قطعا يكي از مشتريان شما نيست.

2. در نظر نگرفتن زمان فراوري كافي

اين روزها شركت هاي تبليغاتي خوب مي توانند خيلي سريع سفارشات را تحويل مي دهند - معمولا ظرف دو هفته و يا حتي گاهي چند روز. با اين حال، اصلا و ابدا بر روي اين موضوع تكيه نكنيد! بهترين و كم خطر ترين كار اين است كه 90 الي 120 روز قبل از يك رويداد شروع به تحقيق و برنامه ريزي كنيد. چرا؟ به دو دليل:

• اول، اگر بخواهيد تعداد زيادي از يك محصول بخريد، مي توانيد با فروشنده هاي زيادي در مورد محصول صحبت كنيد و و با انتخاب بهترين فروشنده و محصول، تا ميزان زيادي در هزينه ها صرفه جويي كنيد. با اين حال، موضوع اينجاست كه براي اينكار نياز به يك زمان 90-100 روزه داريد.

• دوم، بايد اين احتمال را بدهيد كه همه چيز ممكن است طبق برنامه ريزي پيش نرود. به عنوان مثال، ممكن است تيم هنري شركت تان نياز مجبور باشد برخي موارد را اصلاح كند. اگربه اندازه كافي به اين كار زمان اختصاص دهيد مي توانيد مطمئن شويدهمه چيز خوب از آب در خواهد آمد.

3. ناديده گرفتن چيزي كه مردم واقعا مي خواهند دريافت كنند

از روي عادت كار نكنيد. اينكه هميشه به عنوان هديه تبليغاتي ليوان، تي شرت و يا چيزهاي ديگري هديه مي داديد به اين معنا نيست كه اين كالاها هميشه بهترين محصول تبليغاتي شما هستند. آخرين باري كه از بهترين مشتري يا كارفرمايان خود پرسيديد دوست دارند چه چيزي به عنوان هديه دريافت كنيد كي بوده؟ عقيده برخي از صاحبان كسب و كار اين است كه "اما من دوست دارم اين ... را به عنوان محصول تبيلغاتي هديه بدهم"، آن هم درست زماني كه اهداف واقعي آنها بايد براي پاسخ گويي بهتر به مشتري و افزايش فروش باشد.

جهت ادامه مطلب روي هشت اشتباه رايج در بازاريابي تبليغاتي كليك كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۵۴:۰۶ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 15
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 421
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب