هداياي تبليغاتي
انواع هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي براي مدتي طولاني در خانه‌ها و ادارات يا ماشين‌ها باقي مي‌مانند و آنها را به ياد كسب و كار و شركت شما مي‌اندازد. در واقع، مصرف كنندگان به طور متوسط ۶ ماه از محصولات تبليغاتي استفاده مي‌كنند.
دفعه بعد وقتي كه لوگو را مي‌بينند فورا هديه و كسب و كار شما را به ياد مي‌آورند. مشتريان حتي اگر يك مورد كم هزينه به آنها هديه كرده باشيد، كسب و كار شما را به ياد خواهند داشت. آنها با تشخيص محصولات شما در هنگام خريد، به كسب و كار شما پاداش خواهند داد.

مدت زمان نمايش بيشتر نام كسب و كار شما

يك تبليغ در تلويزيون يا بيلبورد به سرعت در عرض چند ثانيه از جلوي چشم شما رد مي‌شود. اما، محصولات تبليغاتي براي اغلب اوقات مورد استفاده قرار مي‌گيرند و جلوي چشم افراد قرار دارند. به عنوان مثال، مصرف كنندگان براي بسياري از روزها، از آيتم‌هاي تبليغاتي شما استفاده كرده و نام برند شما را خواهند ديد و يا بيشتر اوقات با ليوان شما چاي و يا قهوه خود را مي‌نوشند. چنين آيتم‌هاي تبليغاتي روشي عالي براي افزايش قرار گرفتن كسب و كار شما در معرض ديد مخاطبان است.

بسياري از افراد مي‌توانند نام برند آيتم‌هاي تبليغاتي را كه در عرض ۱۲ ماه گذشته دريافت كرده‌اند را به خاطر آورند. در مقايسه، تعداد كمتري از افراد مي‌توانستند نام برندي را به خاطر بياورند كه آن را در يك مجله يا روزنامه در هفته گذشته ديده بودند.

محصولات تبليغاتي به عنوان معرف كسب و كار شما

كارت‌هاي ويزيت، شركت و محصولات شما را به مشتريان معرفي مي‌كنند. محصولات تبليغاتي شما هم به همان شكل ولي با نتايج بهتر عمل مي‌كنند. زماني كه آيتم‌هاي هديه مربوط به كسب و كار و صنعت خود را توزيع مي‌كنيد، در واقع كسب و كار خود را به مشتريان احتمالي معرفي مي‌كنيد. بر طبق آمار بيش از نيمي از افرادي كه محصول تبليغاتي دريافت كردند، نام شركتي را به خاطر آوردند كه محصول را به آنها داده است.

به ياد داشته باشيد كه محصولات تبليغاتي نيز اطلاعات تماس و موضوع فعاليت شركت شما را به همان اندازه كه كارت‌هاي كسب و كار ارائه مي‌دهند، به افراد عرضه مي‌كنند. آيتم‌هاي تبليغاتي شركت شما، لوگو، تصاوير و شعار مربوط به پيام كسب و كار شما را با خود بايد داشته باشند. بنابراين، محصول مارك دار به عنوان يك كارت كاري مفيد عمل مي‌كند كه مصرف كنندگان مي‌توانند روزانه از آن استفاده كنند.

محصولات تبليغاتي نيز به عنوان بخشي از كمپين رسانه‌هاي اجتماعي شما عمل مي‌كنند. شما مي‌توانيد از محصولات تبليغاتي به عنوان بخشي از كمپين رسانه‌هاي اجتماعي خود استفاده كنيد. براي مثال، بايد كد QR خود را روي يك بطري تبليغاتي چاپ كنيد. همچنين مي‌توانيد آدرس وبسايت خود را روي تي‌شرت و ديگر اقلام تبليغاتي قرار دهيد.

ايجاد وفاداري مشتري

مشتريان شما بايد اغلب در صورت نياز، محصولات شركت شما را خريداري كنند. بازاريابان منابع بيشتري را صرف ايجاد يك پايه محكم از مشتريان وفادار مي‌كنند. آنها از محصولات تبليغاتي براي هدايت وفاداري مشتري در يك دوره تبليغات استفاده مي‌كنند.

با اين حال، اطمينان حاصل كنيد كه آيتم‌هاي تبليغاتي شما داراي استانداردهاي كيفيت بالا و ترجيحا مارك دار هستند. افراد كيفيت آيتم‌هاي تبليغاتي را با كيفيت كسب و كار شما مرتبط مي‌دانند. اين كار براي نگه داشتن خريداراني كه اولين بار از محصولات شما استفاده كرده‌اند، براي هميشه كمك خواهد كرد. مشترياني كه محصولات تبليغاتي با كيفيت دريافت مي‌كنند، احتمال بيشتري وجود دارد كه با كسب و كار شما وارد معامله شوند.

بنابراين، راه خود را براي استفاده از آيتم‌هاي تبليغاتي براي هدايت مشتري پيدا كنيد.

بسيار عالي خواهد بود اگر شما محصولات تبليغاتي را در تركيب بازاريابي خود بگنجانيد. آيتم‌هاي تبليغاتي با كيفيت تاثيرگذاري بيشتر و بازگشت سرمايه بهتري هم خواهند داشت.

دقت كنيد كه محصولات تبليغاتي مبتكرانه باشند و خوب برنامه‌ريزي شده باشند. يك طرح تبليغاتي ماهرانه با استفاده از اين موارد، انواع ديگري از بازاريابي مانند تبليغات تلويزيوني و راديويي شما را تكميل خواهد كرد. اين روش، كمپين بازاريابي شما تاثير بيشتري بر روي مخاطبان هدف خواهد داشت و به بالا بردن اعتبار برند شما كمك خواهد كرد.

در حالي كه اقلام تبليغاتي توجه مشتريان را به برند، لوگو، كارت‌هاي كسب و كار، وب سايت شما و غيره جلب مي‌كنند. طراحي گرافيكي نيز بايد قادر به هدايت مشتريان باشد.

نتيجه‌گيري

محصولات تبليغاتي مي‌توانند مصرف كنندگان را به روشي مقرون به صرفه به كسب و كار شما هدايت كنند. اين محصولات تبليغاتي شناسايي فوري برند را به ارمغان مي‌آورند. شما مي‌توانيد دسترسي به محصولات و يا خدمات خود را در ميان يك جمعيت بزرگ‌تر گسترش دهيد. اين موارد همچنين براي ايجاد و هدايت وفاداري مشتري بسيار عالي هستند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۳۰:۲۸ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]

كسب و كارها نياز به هداياي تبليغاتي به عنوان يك ابزار مقرون‌ به‌ صرفه براي رسيدن به مشتريان بالقوه بيشتر دارند. اين يك روش بازاريابي كم‌هزينه براي هدايت مشتريان است. حتي شركت‌هاي جهاني با موقعيت تثبيت‌ شده نيز به اين استراتژي بازاريابي متوسل مي‌شوند.
براي كسب و كارهاي كوچك مانند شركت‌هاي نوپا، محصولات تبليغاتي به كاهش بودجه بازاريابي آنها كمك كرده و هنوز هم توجه مردم را به خود جلب مي‌كنند.

محصولات تبليغاتي به عنوان يك تاكتيك بازاريابي مقرون‌به‌صرفه براي سال‌ها استفاده مي‌شوند. از مشاغل جديد گرفته تا شركت‌هاي بزرگ، اين هداياي تبليغاتي مورد علاقه بازاريابان آنها هستند.

اهميت محصولات تبليغاتي براي تبليغات تجاري را مي توان از آمار سنجيد. طبق تحقيقي كه توسط PPAI صورت گرفته، ۹۴ % از مردم به خاطر دارند كه آنها يك محصول تبليغاتي دريافت كرده‌اند.
اين مطالعه نشان مي‌دهد كه ۸۳ % مصرف‌كننده مايل به دريافت هداياي تبليغاتي هستند كه يك پيام تبليغاتي داشته باشد. كساني كه محصولات را دريافت كرده‌اند، ۸۵ درصد از آنها با شركت تبليغ كننده كار مي‌كنند. علاوه بر اين، ۵۸ درصد از مصرف كنندگان نظرسنجي شده گفتند كه آنها اقلام هديه را از يك سال تا چهار سال نگه مي‌دارند.

ساير مواردي كه توسط اين مطالعه نشان داده شد اين است كه ۸۹ درصد از مصرف كنندگان گفتند كه آنها مي‌توانند فعاليت و يا نام شركت را براي ۲۴ ماه پس از گرفتن اين آيتم‌ها به ياد بياورند. علاوه بر اين، محصولات تبليغاتي بازخورد بسيار بالايي را از مشترياني دريافت مي‌كنند كه از اقلام هديه راضي هستند. اين آمار مهم تاكيد بر اهميت محصولات تبليغاتي بازاريابي و شناسايي برند است.

شركت‌هاي كوچك و بزرگ‌تر اهميت محصولات تبليغاتي را براي رسيدن به افزايش تعداد افراد در يك بازار رقابتي تشخيص مي‌دهند. آيتم‌هاي هديه با بسته‌بندي با كيفيت بالا، گيرندگان را مي‌فريبند و توجه آنها را به كسب‌وكار شركت شما جلب مي‌كنند.
اين محصولات نشان تجاري و نام شركت را بر روي خود دارند. هدف از ارائه و هديه دادن كالاهاي تبليغاتي، انگيزه بخشيدن به منافع مشتريان در كسب‌وكار است.

براي نتايج بهتر، بازاريابان از محصولات تبليغاتي مارك دار استفاده مي‌كنند كه دريافت كنندگان مي‌توانند چندين ماه از آنها استفاده كنند. چنين محصولات با كيفيت به حفظ مشتريان و احساس بهتر نسبت به برند، كمك مي‌كنند.
ارائه محصولات تبليغاتي مرغوب به اين معني است كه توزيع زماني و كيفيت اقلام هديه به اندازه كافي خوب است كه مشتريان را براي ماه‌ها با برند شما درگير كند.

قانوني كه بيشتر بازارياباني كه به دنبال تبليغات با محصولات تبليغاتي هستند رعايت مي‌كنند، اين است كه آيتم‌هاي مورد استفاده روزانه را در مرحله اول ارائه دهند. اين هدايا ممكن است خودكارها، تقويم‌ها، پدهاي موس، چتر، بطري آب و غيره باشند.
با اين حال، بازاريابان مجرب يك استراتژي خلاقانه را به كار مي‌گيرند. آنها مواردي را انتخاب مي‌كنند كه نه تنها مفيد باشند بلكه منحصر به فرد و داراي كيفيت بالا بوده تا براي تاثير بهتر و گسترده‌تر برند مناسب باشند.

در اينجا دلايلي وجود دارد كه چرا محصولات تبليغاتي براي هر كسب‌وكار مفيد خواهد بود

با هزينه پايين داراي تاثير موثر بالا

بسياري از شركت‌هاي كوچك تنها مي‌توانند آرزو كنند كه تبليغات گسترده در مقياس بزرگ در تلويزيون و يا بيلبوردها داشته باشند و همه رسانه‌هاي متفاوت را تحت پوشش قرار دهند. اما آنها هنوز مي‌توانند به اهداف بازاريابي خود با تبليغات محصولات تبليغاتي كم‌هزينه دست يابند. طرح‌هاي تبليغاتي بسياري براي شركت‌هاي نوپا وجود دارد.

اكثر توليدكنندگان محصولات تبليغاتي قيمت‌ها را بسيار پايين نگه مي‌دارند. قيمت اقلامي كه مي‌توانيد هديه دهيد پايين است اما تاثير آنها بر گيرنده بالا است.

به طور خاص، ليوان‌ها تبليغاتي موثر هستند، زيرا ۵۷ درصد از مردم مي‌توانند نام برند چاپ شده بر روي يك ليوان را به ياد بياورند. اين محصولات به اين ترتيب مقدار زيادي براي سرمايه‌گذاري احتياج ندارند. شما با يك بخشش ساده به مشتريان خود، بازگشت سرمايه خوبي خواهيد داشت.

گسترش و شناسايي نام برند

شناسايي برند اشاره بر اين دارد كه مشتريان مي‌توانند شركت شما و محصولات و يا خدمات شما را بلافاصله هنگامي كه نام و يا لوگوي شما را مي‌بينند تشخيص دهند و شناسايي كنند. براي مثال، افراد مي‌توانند به سرعت با ديدن لوگو و يا نام برندهاي بزرگ آنها را تشخيص داده و زمينه فعاليت هر كدام را به خاطر آورند.

هديه دادن به مشتريان به آنها در به ياد آوردن و شناخت كسب‌وكار شما كمك مي‌كند. اين يكي از دلايل اصلي توزيع آيتم‌هاي تبليغاتي است. طبق آمار گرفته شده، ۸۹ درصد از مصرف كنندگان مي‌توانند نام و زمينه فعاليت برندي را كه در دو سال گذشته از آن محصولات تبليغاتي دريافت كرده بودند را به ياد آورند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۳۵:۳۶ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]

هيچ مورد تبليغاتي محبوب ديگري مانند خودكار تبليغاتي وجود ندارد. البته موارد و محصولات مختلفي براي شما وجود دارند كه بتوانيد بر روي آنها لوگو و نام برند خود را چاپ كنيد و در بين افراد هدف خود توزيع كنيد، اما هيچ كدام به اندازه خودكار تبليغاتي موثر و مفيد نيستند.
از آنجا كه اغلب كسب و كارها نياز به يك خودكار براي يادداشت و عقد قرارداد دارند، اين نوع اقلامي هستند كه معمولا در جيب افراد جا مي‌مانند و در هر صورت اگر لوگو و نام برند شما بر روي آن چاپ شده باشد به راحتي مي‌توانند شركت شما را تبليغ كنند.

با توجه به اين موضوع تنها دليل اين است كه قرار دادن نام تجاري و لوگو در اين موارد مي‌تواند به تبليغ كسب و كار شما كمك كند. چه مشتريان شما آنها را به خانه ببرند و از آنها در ميز كامپيوتر خود استفاده كنند، يا آنها را با خود به محل كار ببرند، يا به سادگي آنها را در جيب خود نگه دارند و زماني كه نياز به يادداشت داشته باشند و يا بخواهند يك چك بنويسند، خودكار تبليغاتي شما به كمك آنها خواهد آمد و در عين حال محصولات و خدمات شما را تبليغ مي‌كنند.
اين موارد داراي طول عمر بالايي هم هستند و اگر خوب بنويسند مدت زيادي مي‌توانند شركت شما را تبليغ كنند. زيبايي و عملكرد خوب دو مورد مهم در انتخاب محصولات تبليغاتي هستند كه باعث خواهند شد آيتم‌هاي تبليغاتي شما مورد توجه قرار بگيرند و در پي آن محبوبيت برند شما هم افزايش يابد.

كمك به يادآوري برند با خودكار تبليغاتي

هر كسي كه خودكار تبليغاتي با چاپ سفارشي شما را ببيند، كسب و كار شما را به ياد خواهد آورد و اين هديه تبليغاتي خدمات و محصولات شما را به آنها يادآوري مي‌كند و اگر از خودكار تبليغاتي شما در زمان طولاني استفاده كنند، احساس بهتري به كسب و كار شما پيدا خواهند كرد.
اين خودكار تبليغاتي مي‌تواند براي شروع مكالمه به طرز باور نكردني مفيد باشد و نظر افراد را به كسب و كار شما جلب كند.

البته، كليدي كه اغلب باعث موفقيت اين نوع تبليغات مي‌شود، طراحي منحصر به فرد خودكار تبليغاتي شما و اينكه به طور عالي بنويسد. اگر خودكار تبليغاتي شما از مواد نامرغوب ساخته شده باشد و زيبايي نداشته باشد، به كسب و كار شما كمك چنداني نخواهد كرد. افراد از خودكاري كه ظاهر زيبايي نداشته باشد و خوب ننويسد استفاده نمي‌كنند و نام شركت شما فراموش خواهد شد.

چيزهاي شگفت انگيزي در مورد خودكار تبليغاتي وجود دارد، چه اين خودكارها پلاستيكي چاپي يا فلزي حكاكي شده يا انواع مختلف ديگر باشند، يكي از بهترين چيزها اين است كه آنها چقدر ارزان هستند.
زماني كه به دنبال يك مورد تبليغاتي و تبليغ واقعي هستيد كه براي همه كسب و كارها در چند دهه اخير خوب عمل كرده است، هيچ دليلي وجود ندارد كه به چيزي جز يك خودكار تبليغاتي فكر كنيد. اين يك مورد است كه شما مطمئنا بازگشت سرمايه خوبي نسبت به پولي كه خرج كرده‌ايد خواهيد داشت و بنابراين يكي از بهترين سرمايه‌گذاري‌ها براي كسب و كار خواهد بود.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۴:۰۷:۱۴ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 5
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی