هداياي تبليغاتي
انواع هداياي تبليغاتي

پازل تبليغاتي ابزار سرگرمي براي همه

استفاده از هداياي تبليغاتي يكي از موثرترين ابزار بازاريابي براي صاحبان كسب‌وكارها محسوب مي‌شود. با هداياي تبليغاتي مي‌توان نام برند را توسعه داد و به هدف نهايي كسب‌وكار كه فروش بيشتر است دست پيدا كرد. انتخاب خلاقانه هديه تبليغاتي بسيار داراي اهميت است. پازل تبليغاتي يكي از اين انتخاب‌هاست كه ضمن سرگرم كردن مخاطبان نام برند شما را به آنها يادآوري مي‌كند.

پازل ابزار سرگرمي براي افراد در سنين مختلف است. اين بازي فكري در افراد حس غرور و خودباوري را برمي‌انگيزد. وقتي آخرين قطعه پازل را در جاي خودش قرار مي‌دهيد حسي به شما دست مي‌دهد كه انگار در يك نبرد بزرگ پيروز شده‌ايد.

پازل‌ها از قطعه‌هاي كوچكي تشكيل مي‌شوند كه با در كنار هم قرار گرفتن تصوير بزرگ و اصلي را پديد مي‌آورند. اين قطعه‌ها در اطراف خود برآمدگي يا فرورفتگي دارند كه باعث مي‌شود قطعه‌ها كنار هم قرار بگيرند و در نهايت استحكامي بين آنها به وجود بيايد.

توليدكنندگان پازل طرح مورد نظر را كه معمولا از مناظر طبيعي، ساختمان‌هاي مشهور جهان، حيات وحش، شخصيت‌هاي معروف انيميشن‌ها و... انتخاب مي‌شود روي مقوا و كاغذ مخصوص چاپ مي‌كنند.

كپي تابلوهاي نقاشي معروف جهان مانند موناليزا اثر داوينچي، شب پرستاره اثر ونگوگ و... نيز از طرح‌هاي پرطرفدار پازل در ميان افراد است. حتي بعضي از توليدكنندگان پازل به صورت سفارشي تصاوير دلخواه مشتري را روي پازل چاپ مي‌كنند كه البته هزينه بيشتري خواهد داشت.

در سال‌هاي اخير علاوه بر پازل‌هاي دوبعدي، پازل سه‌بعدي نيز در بازار عرضه شده است كه عموما به شكل كره يا هرم طراحي شده است. جنس اين پازل‌ها پلاستيكي است و كمتر از مقوا در ساخت آن استفاده مي‌شود. هر قطعه از پازل شماره‌گذاري مي‌شود تا درست كردن آن آسان باشد. يكي از طرح‌هاي پازل سه‌بعدي كه در ايران هم ارائه شده، كره زمين در شكل‌هاي مختلف است كه پس از درست كردن براي تزئين ميز به كار برده مي‌شود. قيمت پازل‌هاي سه‌بعدي معمولا گران است.

پازل تبليغاتي در انواع مقوايي مسطح، فوم، مقوايي برجسته و بدون قاب در اندازه‌ها و تعداد تكه‌هاي متفاوت توليد مي‌شوند. پازل چرمي و پازل مغناطيسي نيز از ديگر انواع پازل است كه در بازار ارائه شده است.

پازل‌هاي تبليغاتي پديده جاويد در اندازه‌ها و تعداد تكه‌هاي مختلف توليد مي‌شوند. معمولا پازل 12 تكه در سايز 9×12 سانتي‌متر، پازل 24 تكه در سايز 12× 18 سانتي‌متر، پازل 48 تكه در سايز 18×25 سانتي‌متر و پازل 70 تكه در سايز 19×28 سانتي‌متر در بازار وجود دارند. شما مي‌توانيد با چاپ نام برند و لوگوي كسب‌وكارتان روي پازل آن را سفارشي‌سازي كنيد.

اگر كودكان در گروه هدف شما قرار دارند مي‌توانيد به آنها پازل هديه بدهيد. پازل تبليغاتي را مي‌توانيد با طرح‌هاي انميشني كه براي كودكان جذابيت دارد تهيه كنيد و به كودكان در مهد كودك يا مدارس هديه بدهيد.

اين پازل‌ها مي‌توانند با هدف آموزشي و به صورت ابزار كمك آموزشي در اختيار دانش‌آموزان قرار بگيرند. براي مثال مي‌توان نقشه جهان و نقشه ايران را به صورت پازل تهيه كرد و آن را براي آموزش جغرافيا در اختيار دانش‌آموزان قرار داد. همچنين از پازل براي آموزش حروف و جمله‌سازي به كودكان زبان‌آموز نيز استفاده مي‌شود.

پازل براي بزرگسالان هم كاربرد دارد و يك سرگرمي ايده آل براي گذراندن اوقات فراغت آنهاست. شب‌هاي طولاني زمستان با درست كردن پازل به زودي مي‌گذرد. حتي پازل براي درمان افسردگي به كار برده مي‌شود. به افراد سالمند توصيه مي‌شود براي فعاليت مغزي و پيشگيري از آلزايمر درست كردن پازل يا انجام بازي‌هاي فكري را در برنامه روزانه خود قرار دهند.

پازل تبليغاتي هديه‌اي خاص و تاثيرگذار براي مخاطبان شماست. با توجه به گروه هدف و نوع كسب‌وكار خود پازل مناسب را انتخاب و نام برند خود را روي آن چاپ كنيد. با اين كار برندتان را در ذهن مشتريان تثبيت مي‌كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۶:۳۸ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی