هداياي تبليغاتي
انواع هداياي تبليغاتي

نشانگر كتاب، هديه تبليغاتي جذاب فرهنگي

صاحبان كسب‌وكارها و مديران بازاريابي هميشه در جست‌وجوي بهترين روش‌هاي تبليغاتي براي معرفي محصولات و پيشبرد اهداف برند خود هستند. استفاده از هداياي تبليغاتي روشي موثر و پربازده براي كسب‌وكارهاست. استفاده از هداياي تبليغاتي كاربردي و خلاقانه باعث ايجاد تعاملي سازنده و تاثيرگذار با مشتريان مي‌شود. در نظر داشته باشيد براي تهيه هديه تبليغاتي حتما لازم نيست هزينه زيادي در نظر بگيريد مهم اين است در انتخاب و طراحي آن خلاقيت به خرج دهيد. نشانگر كتاب هديه تبليغاتي خاصي است كه نظر مشتريان شما را به خود جلب خواهد كرد.

مطالعه هميشه مفيد است و ضمن افزايش سطح اطلاعات افراد مهارت‌هاي تفكر انتقادي را در آنها تقويت مي‌كند. اين درست همان ويژگي‌هايي است كه كارفرماها در جست‌وجوي آن هستند.

تحقيقات بارها نشان داده است كه انگيزه خواندن با افزايش سن كاهش مي‌يابد. اگر كودكان و نوجوانان در سن پايين از خواندن كتاب لذت نمي‌برند بعيد به نظر مي‌رسد در سن بزرگسالي به مطالعه علاقه‌مند شوند. اكثر افراد براي مطالعه به انگيزه نياز دارند و چيزي به سادگي يك نشانگر كتاب با طرح زيبا و خلاقانه مي‌‌تواند اين انگيزه را به افراد ببخشد و آنها را به ادامه مطالعه تشويق كند.

انواع نشانگر كتاب

وقتي در حال خواندن كتابي هستيم و كاري پيش مي‌آيد دنبال خودكار، مداد، يك تكه كاغذ يا... هستيم تا صفحه كتاب را گم نكنيم. اما استفاده از نشانگرهاي كتاب راحت‌تر است و جذابيت بيشتري برايمان دارد. نشانگرهاي كتاب در طرح‌هاي خلاقانه‌اي توليد مي‌شوند و گاهي اثر هنري منحصربه‌فردي به شمار مي‌آيند. طراحي نشانگرهاي كتاب به شكل چراغ مطالعه، پيام‌هاي تشويقي، حيوانات فانتزي، نشانه‌هاي گياهي، فنجان قهوه، نوار كاست، گل‌هاي بافته‌شده و بسياري طرح‌هاي خلاقانه ديگر نظر مخاطبان را به خود جلب مي‌كند.

نشانگرهاي چندمنظوره هم بسيار براي مخاطبان به ويژه دانش‌آموزان و دانشجويان كاربردي است. اين نشانگرها شبيه خط‌كش هستند و علاوه بر اندازه‌گيري، كاربرد شابلون براي اشكالي نظير دايره، مربع، مثلث و... دارند.

نشانگرهاي چوبي با تنوع در طرح بسيار مورد استقبال قرار گرفته است. رنگ طبيعي چوب چه روشن باشد چه تيره، زيبايي دوچنداني به اين نشانگرها مي‌بخشد.

نشانگرهاي چاپي يكي از مقرون‌به‌صرفه‌ترين هداياي تبليغاتي در دسترس محسوب مي‌شود. تقريبا افراد بدون در نظر گرفتن طرح، شكل و رنگ نشانگر كتاب از آن براي علامت گذاشتن صفحات كتاب استفاده مي‌كنند. با چاپ نام و لوگوي برند خود روي نشانگرهاي كتاب و هديه آن به مشتريان و مخاطبان نگرش مثبتي در آنها نسبت به برندتان ايجاد مي‌كنيد.

نشانگرهاي كتاب سبك و به راحتي قابل حمل هستند و اين يكي از دلايل محبوبيت اين ابزار بازاريابي محسوب مي‌شود. اگر شما صاحب كسب‌وكاري هستيد كه مشترياني در شهرهاي ديگر داريد ارسال هديه براي آنها معمولا پرهزينه است. انتخاب نشانگر كتاب راهي ساده و مقرون‌به‌صرفه براي قدرداني از مشتريان وفادار شماست.

نشانگرهاي نمدي يكي از سبك‌ترين گزينه‌ها در ميان نشانگرهاي كتاب است كه در طرح‌ها و رنگ‌هاي مختلف در بازار ارائه مي‌شوند. مزيت بزرگ اين نشانگرها نسبت به نشانگرهاي كاغذي دوام و عدم پاره‌شدن آنهاست. نشانگرهاي نمدي تبليغاتي ارزش بي‌نظيري دارند و محصول تبليغاتي واقعا حرفه‌اي به شمار مي‌آيند.

اگر كسب‌وكار شما با كودكان سروكار دارد و مي‌خواهيد آنها را تشويق به مطالعه كنيد از نشانگرهاي كتاب رنگارنگ با طرح‌هاي انيميشن‌هاي محبوب و حيوانات فانتزي استفاده كنيد. طرح خرس پاندا، سگ باوفا، قورباغه، زنبور عسل و... يك باغ وحش فوق‌العاده را براي آنها به وجود مي‌آورد. مي‌توانيد اين نشانگرها را به صورت طرح برجسته سفارش دهيد.

رنگ‌هاي بسيار متنوعي براي اين نشانگرها وجود دارد كه جذابيت آنها را بيشتر مي‌كند. اگر برند شما رنگ خاصي دارد مي‌توانيد از آن استفاده كنيد. اگر قرار است اين هداياي تبليغاتي را به دانش‌آموزان بدهيد روي آنها عبارت‌هاي انگيزشي يا نقل‌قول‌هاي الهام‌بخش درباره فوايد مطالعه چاپ كنيد.

حتما لوگو و نام برند خود را در بهترين جاي نشانگرهاي كتاب حك كنيد تا در معرض ديد مخاطبان باشد و برند شما را برايشان تداعي كند.  

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۱۱:۲۶ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی