هداياي تبليغاتي
انواع هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي تاثير بسياري در توسعه نام يك كسب‌وكار و شناساندن آن به گروه مخاطبان دارد. بسياري از بازاريابان به اهميت استفاده از هداياي تبليغاتي براي رونق تجاري پي برده‌اند و آن را در برنامه‌هاي استراتژي بازاريابي خود قرار داده‌اند. قدم بعد انتخاب كالا به عنوان هديه تبليغاتي است. بودجه شما براي انتخاب كالا مولفه مهمي است. اما با بودجه كم هم ‌مي‌توان هداياي پركاربردي نظير دفتر يادداشت تبليغاتي و خودكار تبليغاتي تهيه كرد.

دفتر يادداشت گزينه مناسب و موثري براي تبليغات محسوب مي‌شود. اين هديه تبليغاتي در ميان افراد محبوبيت زيادي دارد. اگر تصميم داريد براي تقويت نام تجاري خود به كاركنان شركت هديه‌اي بدهيد يا هنگام ملاقات با مشتريان يا مشتريان بالقوه، تامين‌كنندگان و ساير افرادي كه در رابطه با كسب‌وكارتان با آنها در ارتباط هستيد محصولي با نام برندتان تقديم كنيد، به آنها دفتر يادداشت بدهيد.

دفتر يادداشت تبليغاتي هميشه همراه افراد است و نام برند شما را براي آنها يادآوري مي‌كند. انجمن تبليغ كالا در بريتانيا (BPMA) معتقد است هديه تبليغاتي بايد داراي سه مولفه مهم شخصي، قابل استفاده و باكيفيت باشد. دفتر يادداشت همه اين مولفه‌ها را دارد و شما با چاپ لوگوي برندتان در آن كسب‌وكارتان را به مخاطبان يادآوري مي‌كنيد. معمولا افراد اين دفتر يادداشت‌ها را همواره همراه خود دارند و اين باعث مي‌شود مدت زمان طولاني‌تري نام برند شما در معرض ديدشان باشد.

دفتر يادداشت‌هاي تبليغاتي انواع مختلفي دارند و در اندازه‌هاي متفاوت و با جلدهاي سخت و نرم توليد مي‌شوند. قيمت مناسب اين محصولات تقاضا براي آنها را زياد كرده است. اما انتخاب نوع دفتر يادداشت به نوع كسب‌وكار شما بستگي دارد. به گروه مخاطبان فكر كنيد كه در روز چه فعاليت‌هايي انجام مي‌دهند و كدام دفتر يادداشت براي آنها مناسب است.

نوع محيطي كه افراد در آن كار مي‌كنند و حتي شغلي كه دارند و ميزان نياز به نوشتن در موقعيت شغلي مولفه‌هايي است كه بايد به آنها توجه كنيد. افراد در جلسات آموزشي، جلسات اداري، سخنراني‌ها، همايش‌ها و حتي هنگام تماس‌هاي تلفني نياز دارند مطالبي را يادداشت كنند. بنابراين قطعا از دريافت دفتر يادداشت استقبال مي‌كنند. انتخاب هوشمندانه شما به مخاطبان نشان مي‌دهد كه براي آنها ارزش قائل هستيد و هديه‌اي مناسب و كابردي برايشان در نظر گرفته‌ايد.

با هم انواع دفتر يادداشت را مرور مي‌كنيم تا شما بتوانيد بهترين تصميم را بگيريد. دفترهاي يادداشت بر اساس نوع جلد، كاغذ، اندازه، نوع و جهت صحافي دسته‌بندي مي‌شوند. جلد دفتر مي‌تواند مقوايي، پلاستيكي، گالينگور، سلفون، پارچه‌اي و چرمي باشد. رنگ جلد عامل مهمي در ظاهر آن است و بايد با توجه به مخاطبان انتخاب شود. اگر قرار است اين دفترهاي يادداشت در اختيار جوانان و خانم‌ها قرار گيرد بهتر است از رنگ‌هاي شاد و روشن بهره بگيريد. براي محيط‌هاي اداري رسمي رنگ‌هاي تيره‌تر و ظاهر ساده‌تر مناسب‌تر است.

ابعاد دفتر يادداشت معمولا در اندازه‌هاي 12 × 23 سانتي‌متر، 12 × 18 سانتي‌متر، 8 × 12 سانتي‌متر، 10 × 15 سانتي‌متر و 7 × 10 سانتي‌متر انتخاب مي‌شود. قطع 10 × 15 سانتي‌متر پرطرفدارترين و كابردي‌ترين اندازه دفتر يادداشت تبليغاتي به شمار مي‌آيد. صحافي دفترها به صورت چسبي، دوخت، فنري و سيمي انجام مي‌شود و جهت صحافي به دو صورت عمودي و افقي صورت مي‌گيرد.

شما مي‌توانيد انواع دفتر يادداشت را با بهترين طرح‌ها، رنگ‌بندي، نوع صحافي، تعداد برگ‌ها و... سفارش دهيد و نام، لوگو و حتي شعار كسب‌وكارتان را در آن چاپ كنيد. نام برند شما به سه روش چاپ ليزري، سيلك و داغكوب بر روي دفتر يادداشت تبليغاتي حك مي‌شود.

دفترچه يادداشت چرمي در مقايسه با دفترهايي با جلد مقوايي يا پلاستيكي قيمت بيشتري دارد اما براي گروه خاص مخاطبان شما همچون مشتريان وفادار يا افرادي كه در زمينه كسب‌وكارتان با آنها در مراوده هستيد انتخاب مناسبي هستند. براي بعضي از اين دفترها به منظور كارآيي بيشتر در قسمت داخلي جلد، جيبي در نظر گرفته شده كه خودكار و كارت‌هاي بانكي را مي‌توان در داخل آن قرار داد. با اين دفترهاي يادداشت معمولا خودكار تبليغاتي هم ارائه مي‌شود.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۹:۳۸ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی