هداياي تبليغاتي انواع هداياي تبليغاتي
|
ايجاد نام برند به عنوان ترويج يك محصول يا شركت به وسيله تبليغات و طراحي متمايز تعريف ميشود. اين راهي مهم براي ايجاد هويت كسبوكار شما و تعيين هويت خود در رقابت با ساير رقبا است. ما در دنيايي از تبليغات زندگي ميكنيم. شركتهاي بزرگ هم از تبليغات استفاده ميكنند، بيلبوردهاي اطراف هر بزرگراه را تزئين ميكنند و شما نميتوانيد گوگل را بدون ديدن دستهاي از تبليغات جستجو كنيد. تبليغات در تاروپود زندگي روزمره ما بافته شده است. به عنوان يك كسبوكار شما بايد به نحوي از موانع عبور كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه در مقابل هر رقيب ديگري در صنعت خود ميايستيد. راز مربوط به اين موضوع يك مارك تجاري با كيفيت و تبليغاتي هوشمند با استفاده از هداياي تبليغاتي است. در حالي كه ممكن است راهي خوب براي تحت تاثير قرار دادن افراد باشد، اما گسترش نام تجاري نيز زماني كه شركت شما قصد ورود به بازار را داشته باشد، بسيار ارزشمند است. حالا وقت آن است كه رازهايي در مورد اين كه چطور ميتوانيد برند خود را بسازيد و موفقيت كسب كنيد را به اشتراك ميگذاريم! نماد و لوگوي برخي از انواع برند چگونه هستند؟شركتهاي تاثير گذار زيادي وجود دارند كه آنها را درست زماني كه به برندهاي معروف فكر ميكنيم به خاطر ميآوريم. در اينجا نگاهي به ۱۰ برند معروف در اين روزها خواهيم پرداخت. ديزني تمام چيزي كه در لوگوي خود دارد اين است كه خط پيوسته نمادي براي حرف D و يك قلعه سر به فلك كشيده شده كه به معناي واقعي كلمه حس گرم و زيبايي را ارائه ميدهد. ديزني با ساختن جادو در اطراف همه چيز، مانند فيلمها و انيميشنها و حتي پاركهاي تفريحي خود موفقيت كسب كرد. كوكاكولا مردم به خاطر اين كه نوشيدنيها را دوست دارند، علاقه به جمع كردن يادگاريهاي كوكاكولا دارند. استفاده از رنگ قرمز قوي و نوشتن نام برند با قلم شكسته بيش از 100 سال است كه كوكاكولا را پيش برده است. اپلاستيو جابز با معرفي لوگوي براق اپل به جهان در سال ۱۹۷۶ وارد دنياي شركتهاي فعال در تكنولوژي شد. ممكن است اين شركت در ميانههاي مسير خود قرار داشته باشد، اما اين شركت بالغ بر ۱۷۰ ميليارد دلار تخمين زده ميشود. نايكاز نايك الهام بگيريد و "فقط اين كار را انجامش بده" (Just Do It) وقتي كه در حال ساخت برند خود هستيد. اين رهبر ورزشي موفق به كسب موفقيت از طريق شعار به ياد ماندني، لوگوي ساده و توليدات زيادي از محصولات باكيفيت شد. گوگل
شما كار ساخت برند را به انجام رساندهايد وقتي نام برند شما به مدت بيش از ۲۰ سال تبديل به يك واژه (به معني جستجو كردن) ميشود، اين موتور جستجو از رنگهاي روشن و يك رابط كاربر پسند استفاده كرده است تا اينترنت را سادهتر كند.
فوردهنري فورد با معرفي مدل T در ۱۹۰۸، رفت و آمد را تغيير داد. از آن زمان، لوگوي بزرگ آبي به اندازه پاي سيب خانگي تبديل به يكي از معروفترين برندها در دنيا شده است. FedExاين كمپاني پست، بستهها را مهر و موم كرده و در سريعترين زمان تحويل ميدهد و از سال 1973 فعاليت خود را شروع كرده است. اين برند هميشه با خدمات سريع و قابل اعتماد همراه بوده است، كه توسط يك تير پنهان بين "E" و "X" در logo نشان داده شده است. مكدونالدمكدونالد در سراسر دنيا يك رستوران زنجيرهاي غذايي سريع، مورد علاقه مردم است. ديدن كمانهاي طلايي در لوگو آسان است و براي رونالد مكدونالد احساسات دلتنگي دوران كودكي را تداعي ميكند. تارگتشركت تارگت (به معني هدف) در سال ۱۹۶۲ هنگامي كه آنها لوگوي قرمز روشن خود را طراحي كردند هدف خود را اعلام كرد. تارگت يك شركت خرده فروشي است و امروزه، اين طراحي ميتواند بدون نام فروشگاه پيام برند را برساند و هنوز توسط مصرف كنندگان شناخته شود. استارباكسعلاقه مندان به قهوه و كافئين به خوبي با لوگوي سبز رنگ دايرهاي اين كمپاني فروش قهوه و ملزومات آن آشنا هستند به آن جذب ميشوند. اين شركت در سال ۱۹۷۱ تاسيس شد و به رشد خود ادامه داد و لوگوي سبز خود را به محصولات و ليوانهاي خود اضافه كردد.
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |