هداياي تبليغاتي انواع هداياي تبليغاتي
|
در طول روز خودكارها زياد مورد استفاده قرار ميگيرند اما همين در دسترس بودن باعث شده به آنها توجه نشود. به ميز كارتان نگاه كنيد. حتما چند خودكار تبليغاتي روي آن قرار دارد. شايد فكر كنيد چه چيز جالبي درباره خودكار وجود دارد؟ پس با ما همراه باشيد تا با 15 واقعيت جالب درباره خودكار آشنا شويد. 1. يك خودكار معمولي قبل از تمام شدن جوهر، قابليت نوشتن 45 هزار كلمه را دارد. 2. بزرگترين خودكار دنيا را « Acharya Makunuri Srinivasa» در هندوستان ساخته است. طول اين خودكار پنج متر و نيم و وزن آن 37 كيلوگرم است. تصاويري از اساطير هندي روي بدنه فلزي اين خودكار حكاكي شده است. اين خودكار در ركورد گينس ثبت شده و كاملا كاربردي است. 3. گرانقيمتترين خودكار دنيا در ايتاليا ساخته شده است. اين خودكار با 945 الماس سياه و 123 ياقوت تزيين شده و قيمت آن حدود هشت ميليون دلار تخمين زده شده است. 4. قديميترين قلم در جهان را مصريان باستان در سه هزار سال پيش از ميلاد براي نوشتن روي پاپيروس اختراع كردند. آنها از چوب و نيهاي بامبو قلم را ايجاد كردند. جوهر مورد استفاده را از تركيب دوده و موم به دست ميآوردند. 5. از سال 700 تا 1700 پس از ميلاد، پر اصليترين ابزار نوشتن بود. پرهاي قو براي نوشتن عالي به شمار ميآمدند اما هم گران بودند و هم پيدا كردن آنها بسيار سخت بود. بنابراين مردم ترجيح ميدادند از پرهاي غاز استفاده كنند. پرهاي كلاغ هم براي نوشتن خط ريز استفاده ميشد. 6. ايده ساخت قلمي كه مخزن جوهر داشته باشد در سال 973 ميلادي توسط يك خليفه آفريقايي مطرح شد. او كه از ريختن جوهر روي دست و لباسش كلافه بود به شخصي سفارش كرد برايش قلمي بسازد كه مخزن جوهر داشته باشد. اين طراحي براي قلم تقريبا شبيه به آن چيزي شد كه در حال حاضر از آن به عنوان خودكار استفاده ميكنيم. درخواست عجيب و غريب خليفه شيوه ساخت قلم را براي هميشه تغيير داد. 7. قلم بيرو (Biro) يا همان خودكار ساچمهاي را لازلو بيرو روزنامهنگار اهل مجارستان اختراع كرد. او به كمك برادرش كه شيميدان بود خودكاري ساده و ظريف ساخت و موفق شد در سال 1938 آن را به ثبت برساند. «Marcel Bich» فرانسوي امتياز ثبت اختراع را در سال 1950 از بيرو خريداري كرد و شركت بيك فرانسه توليد اولين مارك خودكار جهان را در دستور كار خودش قرار داد. خودكارهاي محبوب بيك هنوز هم در تمام جهان به همان شكل اوليه توليد و توزيع ميشوند. 8. نوك ساچمهاي خودكار باعث ميشود جوهر به طور مساوي روي كاغذ توزيع و سريع خشك شود. در جنگ جهاني دوم نيروهاي نظامي از اين خودكارها استفاده ميكردند زيرا در ارتفاعات زياد جوهر آنها نشت نميكرد. 9. از آنجا كه جوهر خودكارهاي ساچمهاي به سرعت خشك ميشوند استفاده از اين خودكارها گزينه اول براي افراد دستچپ محسوب ميشوند. 10. با يك خودكار بيك ميتوان خطي به طول دو كيلومتر ترسيم كرد. طول اين خط شش برابر ارتفاع برج ايفل است! 11. آمريكا در سال بيش از دو ميليارد خودكار مختلف توليد ميكند. 12. پل سي فيشر در سال 1965 قلم فضايي را براي پروژه آپولو ثبت كرد. نوشتن با اين قلم در شرايط بيوزني، در زير آب، روي كاغذ روغني و كاغذ خيس و در دماي منفي 40 سانتيگراد تا 120 درجه سانتيگراد امكانپذير است. قلم فضايي از كاربيد تنگستن ساخته شده و طوري مونتاژ شده كه نشتي نداشته باشد. عمر مفيد اين خودكار حدود صد سال برآورد شده است. 13. وقتي يك خودكار در اختيار افراد قرار ميدهيد حداقل 95 درصد از آنها اولين چيزي كه يادداشت ميكنند نام خودشان است. 14. در سال بيش از صد نفر در اثر بلعيدن در خودكار جان خود را از دست ميدهند. اين اتفاق زماني رخ ميدهد كه فرد در خودكار را در دهان خود ميگذارد يا آن را گاز ميگيرد. به همين دليل در خودكار بيك داراي سوراخ ريزي است كه در صورت بروز چنين اتفاقي از بروز خفگي جلوگيري كند. 15. تحقيقات نشان داده در ميان تمام هداياي تبليغاتي در سراسر جهان رايجترين انتخاب صاحبان كسبوكارها خودكار تبليغاتي است. با 15 واقعيت جالب درباره خودكار آشنا شديم. اگر به عنوان صاحب كسبوكار قصد داريد هديه تبليغاتي براي توسعه برندتان انتخاب كنيد خودكار تبليغاتي را فراموش نكنيد! ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
هداياي تبليغاتي يكي از ابزارهاي موثر بازاريابي براي صاحبان كسبوكارهاست كه به كمك آن برند خود را توسعه دهند. كاربردي بودن هداياي تبليغاتي باعث ميشود اين محصولات بيشتر در معرض ديد مخاطبان و مشتريان باشد و ارتباطي موثر ميان آنها با برند مورد نظر ايجاد شود. محصولاتي نظير خودكار تبليغاتي، جاكليدي تبليغاتي، ماگ، فلش مموري، دفتر يادداشت و... هدايايي كاربردي و تاثيرگذار هستند.
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
هداياي تبليغاتي تاثير بسياري در توسعه نام يك كسبوكار و شناساندن آن به گروه مخاطبان دارد. بسياري از بازاريابان به اهميت استفاده از هداياي تبليغاتي براي رونق تجاري پي بردهاند و آن را در برنامههاي استراتژي بازاريابي خود قرار دادهاند. قدم بعد انتخاب كالا به عنوان هديه تبليغاتي است. بودجه شما براي انتخاب كالا مولفه مهمي است. اما با بودجه كم هم ميتوان هداياي پركاربردي نظير دفتر يادداشت تبليغاتي و خودكار تبليغاتي تهيه كرد.
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱ ]
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |