هداياي تبليغاتي
انواع هداياي تبليغاتي

15 واقعيت جالب درباره خودكار كه تا امروز نمي‌دانستيد

در طول روز خودكارها زياد مورد استفاده قرار مي‌گيرند اما همين در دسترس بودن باعث شده به آنها توجه نشود. به ميز كارتان نگاه كنيد. حتما چند خودكار تبليغاتي روي آن قرار دارد. شايد فكر كنيد چه چيز جالبي درباره خودكار وجود دارد؟ پس با ما همراه باشيد تا با 15 واقعيت جالب درباره خودكار آشنا شويد.

1. يك خودكار معمولي قبل از تمام شدن جوهر، قابليت نوشتن 45 هزار كلمه را دارد.

2. بزرگ‌ترين خودكار دنيا را « Acharya Makunuri Srinivasa» در هندوستان ساخته است. طول اين خودكار پنج متر و نيم و وزن آن 37 كيلوگرم است. تصاويري از اساطير هندي روي بدنه فلزي اين خودكار حكاكي شده است. اين خودكار در ركورد گينس ثبت شده و كاملا كاربردي است.

3. گران‌قيمت‌ترين خودكار دنيا در ايتاليا ساخته شده است. اين خودكار با 945 الماس سياه و 123 ياقوت تزيين شده و قيمت آن حدود هشت ميليون دلار تخمين زده شده است.

4. قديمي‌ترين قلم در جهان را مصريان باستان در سه هزار سال پيش از ميلاد براي نوشتن روي پاپيروس اختراع كردند. آنها از چوب و ني‌هاي بامبو قلم را ايجاد كردند. جوهر مورد استفاده را از تركيب دوده و موم به دست مي‌آوردند.

5. از سال 700 تا 1700 پس از ميلاد، پر اصلي‌ترين ابزار نوشتن بود. پرهاي قو براي نوشتن عالي به شمار مي‌آمدند اما هم گران بودند و هم  پيدا كردن آنها بسيار سخت بود. بنابراين مردم ترجيح مي‌دادند از پرهاي غاز استفاده كنند. پرهاي كلاغ هم براي نوشتن خط ريز استفاده مي‌شد.

6. ايده ساخت قلمي كه مخزن جوهر داشته باشد در سال 973 ميلادي توسط يك خليفه آفريقايي مطرح شد. او كه از ريختن جوهر روي دست و لباسش كلافه بود به شخصي سفارش كرد برايش قلمي بسازد كه مخزن جوهر داشته باشد. اين طراحي براي قلم تقريبا شبيه به آن چيزي شد كه در حال حاضر از آن به عنوان خودكار استفاده مي‎‌كنيم. درخواست عجيب و غريب خليفه شيوه ساخت قلم را براي هميشه تغيير داد.

7. قلم بيرو (Biro) يا همان خودكار ساچمه‌اي را لازلو بيرو روزنامه‌نگار اهل مجارستان اختراع كرد. او به كمك برادرش كه شيميدان بود خودكاري ساده و ظريف ساخت و موفق شد در سال 1938 آن را به ثبت برساند. «Marcel Bich» فرانسوي امتياز ثبت اختراع را در سال 1950 از بيرو خريداري كرد و شركت بيك فرانسه توليد اولين مارك خودكار جهان را در دستور كار خودش قرار داد. خودكارهاي محبوب بيك هنوز هم در تمام جهان به همان شكل اوليه توليد و توزيع مي‌شوند.

8. نوك ساچمه‌اي خودكار باعث مي‌شود جوهر به طور مساوي روي كاغذ توزيع و سريع خشك شود. در جنگ جهاني دوم نيروهاي نظامي از اين خودكارها استفاده مي‌كردند زيرا در ارتفاعات زياد جوهر آنها نشت نمي‌كرد.

9. از آنجا كه جوهر خودكارهاي ساچمه‌اي به سرعت خشك مي‌شوند استفاده از اين خودكارها گزينه اول براي افراد دست‌چپ محسوب مي‌شوند.

10. با يك خودكار بيك مي‌توان خطي به طول دو كيلومتر ترسيم كرد. طول اين خط شش برابر ارتفاع برج ايفل است!

11. آمريكا در سال بيش از دو ميليارد خودكار مختلف توليد مي‌كند.

12. پل سي فيشر در سال 1965 قلم فضايي را براي پروژه آپولو ثبت كرد. نوشتن با اين قلم در شرايط بي‌وزني،  در زير آب، روي كاغذ روغني و كاغذ خيس و در دماي منفي 40 سانتي‌گراد تا 120 درجه سانتي‌گراد امكان‌پذير است. قلم فضايي از كاربيد تنگستن ساخته شده و طوري مونتاژ شده كه نشتي نداشته باشد. عمر مفيد اين خودكار حدود صد سال برآورد شده است.

13. وقتي يك خودكار در اختيار افراد قرار مي‌دهيد حداقل 95 درصد از آنها اولين چيزي كه يادداشت مي‌كنند نام خودشان است.

14. در سال بيش از صد نفر در اثر بلعيدن در خودكار جان خود را از دست مي‌دهند. اين اتفاق زماني رخ مي‌دهد كه فرد در خودكار را در دهان خود مي‌گذارد يا آن را گاز مي‌گيرد. به همين دليل در خودكار بيك داراي سوراخ ريزي است كه در صورت بروز چنين اتفاقي از بروز خفگي جلوگيري كند.

15. تحقيقات نشان داده در ميان تمام هداياي تبليغاتي در سراسر جهان رايج‌ترين انتخاب صاحبان كسب‌وكارها خودكار تبليغاتي است.

با 15 واقعيت جالب درباره خودكار آشنا شديم. اگر به عنوان صاحب كسب‌وكار قصد داريد هديه تبليغاتي براي توسعه برندتان انتخاب كنيد خودكار تبليغاتي را فراموش نكنيد!


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۰:۳۸ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]

جاكليدي تبليغاتي ابزار بازاريابي مقرون به صرفه براي صاحبان كسب‌وكارها

هداياي تبليغاتي يكي از ابزارهاي موثر بازاريابي براي صاحبان كسب‌وكارهاست كه به كمك آن برند خود را توسعه دهند. كاربردي بودن هداياي تبليغاتي باعث مي‌شود اين محصولات بيشتر در معرض ديد مخاطبان و مشتريان باشد و ارتباطي موثر ميان آنها با برند مورد نظر ايجاد شود. محصولاتي نظير خودكار تبليغاتي، جاكليدي تبليغاتي، ماگ، فلش مموري، دفتر يادداشت و... هدايايي كاربردي و تاثيرگذار هستند.

اگر به عنوان صاحب كسب‌وكار به دنبال هديه تبليغاتي كاربردي و مقرون‌به‌صرفه هستيد جاكليدي تبليغاتي انتخاب مناسبي است. با اين هديه مخاطبان هر روز با برند شما ارتباط برقرار مي‌كنند. از آنجا كه افراد جاكليدي را با خود به مكان‌هاي مختلف حمل مي‌كنند ديگران نيز نام برند شما را روي جاكليدي مي‎‌بينند و نسبت به برند شما كنجكاو مي‌شوند.

قيمت مناسب و نسبتا ارزان جاكليدي تبليغاتي با توجه به تنوع زياد در شكل، اندازه و فرم، آن را به هديه تبليغاتي شايسته‌ براي كسب‌وكارها تبديل كرده است. در هنگام انتخاب مدل جاكليدي حتما به علايق مخاطبان خود و مشتري‌هاي هدف توجه داشته باشيد.

جاكليدي هميشه در معرض ديد افراد است چون در طول روز بارها ممكن است از آن استفاده كنند. بنابراين با ديدن نام برند و لوگوي شما كه بر روي آن حك شده به ياد آن مي‌افتند و نام برند شما در ذهنشان تثبيت مي‌شود.

سعي كنيد از جنس باكيفيت براي هداياي تبليغاتي خود استفاده كنيد زيرا هداياي تبليغاتي بي‌كيفيت از ارزش برند شما در نزد مشتريان مي‌كاهند.

جاكليدي انواع مختلفي دارد. جاكليدي پلاستيكي، جاكليدي فلزي، جاكليدي چرمي، جاكليدي پلي‌استر، جاكليدي ابزاردار، جاكليدي چوبي، جاكليدي نمدي و جاكليدي فانتزي به منظور هديه تبليغاتي با چاپ نام و لوگوي شركت روي آن طراحي و توليد مي‌شود.

جاكليدي پلاستيكي در انواع اكروليك، كريستال، پي وي سي و سيليكوني توليد مي‌شود. جاكليدي‌هاي پلاستيكي به دليل قيمت مناسب و تنوع در رنگ بسيار مورد استقبال كسب‌وكارها قرار گرفته است. جاكليدي اكروليك به صورت شفاف با قابليت قرار گرفتن عكس دورو با چاپ ديجيتال-افست تهيه مي‌شود. جاكليدي كريستالي از تركيب فلز و كريستال ساخته شده و نام برند و لوگوي مورد نظر با چاپ ليزر سه‌بعدي روي آن حك مي‌شود.

انواع جاكليدي‌هاي سيليكوني معمولا با طرح‌هاي فانتزي گل‌ها و حيوانات در بازار وجود دارند اما مي‌توان اين جاكليدي‌ها را به راحتي با طرح لوگوي شركت و رنگ‌هايي كه در آن به كار رفته طراحي و توليد كرد و در اختيار مخاطبان قرار داد. اين هديه تبليغاتي ارزان‌قيمت راهي منحصربه‌فرد براي تقويت وفاداري مشتريان كسب‌وكار شما محسوب مي‌شود.

جاكليدي‌‌هاي فلزي از جنس استيل، نيكل، سرب و قلع در طرح‌هاي مختلف تهيه مي‌شوند. طرح اين جاكليدي‌ها اغلب از ميان اشكال هندسي مربع، دايره، بيضي، مستطيل و... انتخاب مي‌شود. اما مي‌توان طرح آنها را از روي لوگوي كسب‌وكارها و يا محصولات مرتبط با كسب‌وكار تعيين كرد.

بسياري از بانك‌ها، موسسات بيمه، شركت‌هاي توليد مواد غذايي و... جاكليدي‌ها را با طرح لوگوي خود تهيه مي‌كنند و آنها را در نمايشگاه‌ها و يا در ايام خاص به مخاطبان خود هديه مي‌دهند تا از اين طريق به پيشبرد اهداف بازاريابي خود دست يابند.

جاكليدي چرمي تبليغاتي به دو صورت توليد مي‌شود: جاكليدي تمام چرمي و جاكليدي چرمي-فلزي. جاكليدي تمام چرمي از قيمت بالاتري برخوردار است. جاكليدي‌هاي چرمي بسيار زيبا و شكيل هستند و معمولا براي هديه به مشتريان خاص انتخاب مي‌شوند. جاكليدي‌هاي مرغوب معمولا در ست هداياي تبليغاتي در كنار دفتر يادداشت، خودكار، روان‌نويس، جاكارتي، كيف پول و فلش مموري قرار مي‌گيرند و به صورت يك هديه نفيس در جعبه‌هاي شكيل به مخاطبان هديه داده مي‌شوند.

جاكليدي ابزاردار يكي از انواع جاكليدي است كه كاربردي چندمنظوره دارد. ابزارهاي مورد نياز نظير چاقو، سوهان، قيچي به صورت تاشو در اين جاكليدي قرار گرفته است. جنس اين جاكليدي از فلز است و چاپ لوگو و نام برند توسط ليزر تامپو روي آن انجام مي‌شود. اين جاكليدي براي افرادي كه زياد به سفر مي‌روند و مشتاق گردش در طبيعت هستند هديه تبليغاتي بي‌نظير و تاثيرگذاري است. 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۰:۴۶ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]

هداياي تبليغاتي تاثير بسياري در توسعه نام يك كسب‌وكار و شناساندن آن به گروه مخاطبان دارد. بسياري از بازاريابان به اهميت استفاده از هداياي تبليغاتي براي رونق تجاري پي برده‌اند و آن را در برنامه‌هاي استراتژي بازاريابي خود قرار داده‌اند. قدم بعد انتخاب كالا به عنوان هديه تبليغاتي است. بودجه شما براي انتخاب كالا مولفه مهمي است. اما با بودجه كم هم ‌مي‌توان هداياي پركاربردي نظير دفتر يادداشت تبليغاتي و خودكار تبليغاتي تهيه كرد.

دفتر يادداشت گزينه مناسب و موثري براي تبليغات محسوب مي‌شود. اين هديه تبليغاتي در ميان افراد محبوبيت زيادي دارد. اگر تصميم داريد براي تقويت نام تجاري خود به كاركنان شركت هديه‌اي بدهيد يا هنگام ملاقات با مشتريان يا مشتريان بالقوه، تامين‌كنندگان و ساير افرادي كه در رابطه با كسب‌وكارتان با آنها در ارتباط هستيد محصولي با نام برندتان تقديم كنيد، به آنها دفتر يادداشت بدهيد.

دفتر يادداشت تبليغاتي هميشه همراه افراد است و نام برند شما را براي آنها يادآوري مي‌كند. انجمن تبليغ كالا در بريتانيا (BPMA) معتقد است هديه تبليغاتي بايد داراي سه مولفه مهم شخصي، قابل استفاده و باكيفيت باشد. دفتر يادداشت همه اين مولفه‌ها را دارد و شما با چاپ لوگوي برندتان در آن كسب‌وكارتان را به مخاطبان يادآوري مي‌كنيد. معمولا افراد اين دفتر يادداشت‌ها را همواره همراه خود دارند و اين باعث مي‌شود مدت زمان طولاني‌تري نام برند شما در معرض ديدشان باشد.

دفتر يادداشت‌هاي تبليغاتي انواع مختلفي دارند و در اندازه‌هاي متفاوت و با جلدهاي سخت و نرم توليد مي‌شوند. قيمت مناسب اين محصولات تقاضا براي آنها را زياد كرده است. اما انتخاب نوع دفتر يادداشت به نوع كسب‌وكار شما بستگي دارد. به گروه مخاطبان فكر كنيد كه در روز چه فعاليت‌هايي انجام مي‌دهند و كدام دفتر يادداشت براي آنها مناسب است.

نوع محيطي كه افراد در آن كار مي‌كنند و حتي شغلي كه دارند و ميزان نياز به نوشتن در موقعيت شغلي مولفه‌هايي است كه بايد به آنها توجه كنيد. افراد در جلسات آموزشي، جلسات اداري، سخنراني‌ها، همايش‌ها و حتي هنگام تماس‌هاي تلفني نياز دارند مطالبي را يادداشت كنند. بنابراين قطعا از دريافت دفتر يادداشت استقبال مي‌كنند. انتخاب هوشمندانه شما به مخاطبان نشان مي‌دهد كه براي آنها ارزش قائل هستيد و هديه‌اي مناسب و كابردي برايشان در نظر گرفته‌ايد.

با هم انواع دفتر يادداشت را مرور مي‌كنيم تا شما بتوانيد بهترين تصميم را بگيريد. دفترهاي يادداشت بر اساس نوع جلد، كاغذ، اندازه، نوع و جهت صحافي دسته‌بندي مي‌شوند. جلد دفتر مي‌تواند مقوايي، پلاستيكي، گالينگور، سلفون، پارچه‌اي و چرمي باشد. رنگ جلد عامل مهمي در ظاهر آن است و بايد با توجه به مخاطبان انتخاب شود. اگر قرار است اين دفترهاي يادداشت در اختيار جوانان و خانم‌ها قرار گيرد بهتر است از رنگ‌هاي شاد و روشن بهره بگيريد. براي محيط‌هاي اداري رسمي رنگ‌هاي تيره‌تر و ظاهر ساده‌تر مناسب‌تر است.

ابعاد دفتر يادداشت معمولا در اندازه‌هاي 12 × 23 سانتي‌متر، 12 × 18 سانتي‌متر، 8 × 12 سانتي‌متر، 10 × 15 سانتي‌متر و 7 × 10 سانتي‌متر انتخاب مي‌شود. قطع 10 × 15 سانتي‌متر پرطرفدارترين و كابردي‌ترين اندازه دفتر يادداشت تبليغاتي به شمار مي‌آيد. صحافي دفترها به صورت چسبي، دوخت، فنري و سيمي انجام مي‌شود و جهت صحافي به دو صورت عمودي و افقي صورت مي‌گيرد.

شما مي‌توانيد انواع دفتر يادداشت را با بهترين طرح‌ها، رنگ‌بندي، نوع صحافي، تعداد برگ‌ها و... سفارش دهيد و نام، لوگو و حتي شعار كسب‌وكارتان را در آن چاپ كنيد. نام برند شما به سه روش چاپ ليزري، سيلك و داغكوب بر روي دفتر يادداشت تبليغاتي حك مي‌شود.

دفترچه يادداشت چرمي در مقايسه با دفترهايي با جلد مقوايي يا پلاستيكي قيمت بيشتري دارد اما براي گروه خاص مخاطبان شما همچون مشتريان وفادار يا افرادي كه در زمينه كسب‌وكارتان با آنها در مراوده هستيد انتخاب مناسبي هستند. براي بعضي از اين دفترها به منظور كارآيي بيشتر در قسمت داخلي جلد، جيبي در نظر گرفته شده كه خودكار و كارت‌هاي بانكي را مي‌توان در داخل آن قرار داد. با اين دفترهاي يادداشت معمولا خودكار تبليغاتي هم ارائه مي‌شود.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۹:۳۸ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 4
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی