هداياي تبليغاتي
انواع هداياي تبليغاتي

موسسات آموزشي با انتخاب محصولات تبليغاتي كاربردي و ارائه خدمات آموزشي با كيفيت بالا يك تصوير مطلوب از برند را ايجاد مي‌كنند. اما موسسات به استراتژي‌هاي بازاريابي نيز بايد اهميت دهند تا توجه مشتريان بالقوه‌اي مانند دانش آموزان، دانشجويان، اساتيد كالج را در رويدادهاي ورزشي، سمينارها و ديگر محيط‌ها را به خود جلب كنند.
با توجه به قدرت محصولات تبليغاتي به عنوان هداياي تاثيرگذار، بازاريابان از اين كالاها براي ترويج كسب‌وكارها از جمله موسسات آموزشي استفاده مي‌كنند.

اهميت محصولات تبليغاتي اكنون به خوبي توسط دنياي كسب‌وكار شناخته شده است. بسياري از آمار نشان داده‌اند كه چگونه صاحبان تجارت در طول ساليان از هداياي تبليغاتي سود برده‌اند. در سال ۲۰۱۱، تبليغ كنندگان هزينه زيادي را صرف خريد انواع محصولات تبليغاتي كرده‌اند.
مهم‌ترين مورد براي فعاليت‌هاي تبليغاتي موسسات آموزشي، نوشت افزاري مانند مداد و خودكار بود. اين آيتم‌ها بهترين مورد تبليغاتي براي مراكز آموزشي هستند. لوازم دفتري، كيف، كلاسور و پاك‌كن نيز به عنوان هديه تبليغاتي محبوب مورد توجه قرار مي‌گيرند.

تاثيرات آيتم‌هاي تبليغاتي

اخيرا، انجمن محصولات تبليغاتي بين‌المللي PPAI، يك بررسي انجام داد و با برخي از آمار با ارزش شروع شد كه اهميت محصولات تبليغاتي براي شناسايي برند مراكز آموزشي را به طرز خوبي برقرار كرد. طبق اين مطالعه، بيشتر دريافت كنندگان محصولات تبليغاتي، نام شركت را به خاطر مي‌آورند، در حالي كه تنها نيمي از پاسخ دهندگان مي‌توانند نام برندي را كه در يك نشريه تبليغات چاپ شده بود را به ياد آورند.

ارزش كاربردي بودن يك تبليغ براي موفقيت يك كسب‌وكار بسيار اهميت دارد. اين نظرسنجي نشان داد كه افراد زيادي بعد از دريافت يك هديه تبليغاتي از يك مركز آموزشي به كسب‌وكار تبليغ كننده مراجعه كرده‌اند.

برقراري ارتباط كلامي با مشتري در زمان ارائه محصولات تبليغاتي در يك نمايشگاه يا رويداد باعث ايجاد احساس بهتري در مشتري خواهد شد و احتمال مراجعه افراد را به مراكز آموزشي بيشتر خواهد كرد.

اين‌ها و بسياري از آمار ديگر نيز براي بخش‌هاي مختلف آموزش و پرورش نيز قابل استفاده هستند. طبق آمار، شهروندان ۱۵ تا ۲۹ درصد از زندگي خود را در مدارس و موسسات آموزش عالي سپري مي‌كنند.
با در نظر گرفتن آمار بالا، موسسه آموزشي يا كسب‌وكار شما مي‌تواند به سرعت يك مجموعه از مشتريان وفادار بسازد. با استفاده از محصولات تبليغاتي كاربردي و با دوام به مدت زيادي برند خود را در معرض ديد افراد هدف خود قرار دهيد و در طول زمان احساس خوبي را از مركز آموزشي خود براي افراد ايجاد كنيد.

با اين حال، از ارائه و توزيع آيتم‌هاي تبليغاتي ساده و بي كيفيت اجتناب كنيد چون مردم ديگر هيچ هيجاني را براي دريافت اين هدايا نشان نمي‌دهند و ممكن است باعث شود مردم تصور كنند، خدمات شما هم مانند هديه تبليغاتي شما بي‌كيفيت هستند و به شما مراجعه نخواهند كرد. در عوض، موسسه آموزشي شما بايد به دقت مواردي كه مفيد، منحصربفرد و تاثيرگذار هستند را انتخاب كند.

در اينجا فهرستي از محصولات تبليغاتي مناسب براي موسسات آموزشي آورده شده است

۱. كاغذهاي يادداشت چسبان رنگي

كاغذهاي يادداشت رنگي طرح‌دار با امكان چسباندن، كالاهاي فريبنده‌اي هستند كه براي دانش آموزان مدارس بسيار كاربردي هستند. دانش آموزان مي‌توانند مطالبي را كه با عجله يادداشت مي‌كنند را بر روي آنها بنويسند و آنها را بر روي ميز خود بچسبانند. براي سازماندهي يادداشت‌ها، يكي از ابزار مفيد و كاربردي، كاغذ يادداشت‌هاي چسبان هستند و اگر نام برند شما بر روي آن باشد، بسيار مورد توجه قرار مي‌گيرد.

۲. مداد پاكن با نام برند و طرح لوگو

 

شما مي‌توانيد براي جلب توجه افراد به كسب‌وكار خود، به موسسات و مراكز دانش آموزي، مداد پاك‌كن را به عنوان محصولات تبليغاتي خلاق ارائه دهيد. شما مي‌توانيد اين محصولات تبليغاتي را حتي به اعضاي هيات علمي هم توزيع كنيد.

دقت كنيد كه رنگ‌هاي مداد پاك‌كن‌ها جذاب باشند. فراموش نكنيد كه لوگو و نام برند خود را روي اين آيتم‌هاي هديه قرار دهيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۳۷:۲۲ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]

در اين روزها كسب و كارهاي بيشتر و بيشتري به ارائه محصولات تبليغاتي روي آورده‌اند تا به تقويت فعاليت‌هاي بازاريابي خود كمك كنند. تلاش‌هاي درست در ارتباط با تبليغات مي‌تواند منجر به افزايش عمده ترافيك وبسايت ، شناسايي برند و ارتباط با مخاطبان هدف شود.
با اين حال، يك چيز كه بسياري از بازاريابان متوجه نمي‌شوند اين است كه يك جزء تاثيرگذار در كمپين تبليغاتي وجود دارد كه مي‌تواند با تبليغات تركيب شود تا موفقيت آن را دو برابر كند و همچنين نتايجي كه به دست مي‌آورند را درخشان‌تر كند و آن جزء محصولات تبليغاتي است.

هداياي تبليغاتي و تبليغ در رسانه‌هاي اجتماعي، روش‌هاي موثري براي رسيدن به مشتريان جديد و آينده فراهم مي‌كنند و برند شما را به مخاطبان جديد و گسترده‌تر معرفي كرده و باعث رونق كسب‌ و كار شما خواهند شد. از طرف ديگر، زماني كه آنها براي كار با يكديگر ساخته مي‌شوند، مي‌توانيد به موفقيت بالايي دست پيدا كنيد.

در اينجا برخي از روش‌هايي كه محصولات تبليغاتي مي‌توانند گسترش نام برند شما را افزايش دهند، آورده شده است.

تشويق به اشتراك گذاري در فضاي مجازي و افزايش دنبال كنندگان

زماني كه اطلاعات جديدي را در وب سايت‌ها پست مي‌كنيد، هدف اصلي شما جلب توجه و ترغيب كاربران به اشتراك گذاشتن اطلاعات شما با ديگران است. برخي از كسب‌ و كارها مي‌دانند كه كمي اين كار سخت است، به خصوص اگر صنعت خاص آنها دقيقا يك كار هيجان انگيز نباشد.

اين جايي است كه محصولات تبليغاتي مي‌توانند به تغيير بازي شما كمك كنند. به اشتراك گذاشتن يك پست، علاقه به يك صفحه و يا حتي ارائه يك نام و نشاني پست الكترونيكي به معناي يك تبليغ بسيار كوچك براي خريد در ازاي يك هديه مجاني است، و كاربران آن را انجام خواهند داد.

علاوه بر اين، آنها ديگران را تشويق خواهند كرد كه اين كار را انجام دهند. اگر يك كاربر بتواند يك تي‌شرت مجاني را براي اشتراك گذاشتن يك صفحه و يا پر كردن فرم يك خبرنامه ايميل به دست آورد، احتمال اين وجود دارد كه او دوستان خود را هم تشويق كند تا از اين معامله شيرين بهره‌مند شوند.

محصولات تبليغاتي براي قدرداني از مشتريان وفادار

شما ممكن است از محصولات تبليغاتي به عنوان پاداش براي مشتريان فعال و وفادار استفاده كنيد، اما مي‌توانيد از طريق وبسايت خود براي انجام اين كار در محيطي استفاده كنيد كه براي آنها راحت‌تر باشد و تجربه لذت بخشي را كه اين اقدام ايجاد مي‌كند را به اشتراك بگذارند.

ارائه محصولات تبليغاتي به مشتريان، به احتمال زياد باعث مي‌شود كه آنها بيشتر از برند شما حمايت كنند، به خصوص در رسانه‌هاي اجتماعي. از محصولات تبليغاتي به عنوان تشكر براي دنبال كننده‌هاي جديد و فعال استفاده كنيد و به خصوص براي كساني كه بازخورد مثبتي در مورد كسب‌وكار شما به اشتراك مي‌گذارند. به آنها نشان دهيد كه واقعا از كار و پشتيباني آنها خوشحال هستيد و آنها هم تلافي خواهند كرد.

بازاريابي دهان به دهان

شما از مشتريان خود مي‌خواهيد درباره برند شما صحبت كنند و گاهي اوقات كمي بيشتر از محصولات يا خدمات برتر شما خواهد گفت. يك فكر خوب استفاده از محصولات تبليغاتي مفيد است در صورت نزديك بودن به علاقه عموم مردم، مي‌تواند به شما كمك كند مكالماتي را در مورد برند شما آغاز كنند و باعث خواهد شد نام كسب‌وكار شما گسترش پيدا كند.

آيا شما براي شروع فعاليت تبليغاتي براي كسب‌وكار خود آماده هستيد؟ در اينجا چند روش ساده وجود دارد كه شما مي‌توانيد با انجام آنها و انتخاب محصولات تبليغاتي مفيد و پر كاربرد، به كسب‌وكار خود رونق دهيد.

به مشتريان خود محصولات تبليغاتي هديه دهيد تا از خريد آنها قدرداني كرده باشيد. همچنين شما مي‌توانيد در نمايشگاه‌هاي تجاري شركت كنيد و با ارائه محصولات تبليغاتي مفيد و پر كاربرد به افراد، آنها را ترغيب به استفاده از خدمات و يا خريد محصولات خود كنيد.

افراد را تشويق كنيد كه عكس‌هايي را كه با استفاده از محصولات تبليغاتي شما گرفته‌اند، به وبسايت شما ارسال كنند تا بتوانيد آنها را به اشتراك بگذاريد. اين كار افراد را تشويق به مشاركت خواهد كرد و همچنين اعتبار برند شما را بيشتر خواهد كرد.
من يك آژانس مسافرتي را به ياد مي‌آورم كه محصولات تبليغاتي را با نام آژانس و لوگوي چاپ شده بر روي آنها براي هر كسي كه سفري را رزرو كرده بود، هديه مي‌داد. مسافران سپس يك عكس از محصولات تبليغاتي خود در مكان‌هاي مختلف تعطيلات به وبسايت شركت ارسال كرده و به اشتراك گذاشتند.
من فكر مي‌كنم كه همه ما مي‌توانيم با اطمينان فرض كنيم كه موفقيت اين بازاريابي با هزينه كم چقدر خواهد بود.

محصولات خود را با كد QR، آدرس وبسايت و يا شبكه‌هاي اجتماعي چاپ كنيد تا به ايجاد ارتباط كاربران به وب سايت‌تان و يا شبكه‌هاي اجتماعي مختلف شركت كمك كنيد. در زمان ارائه نمونه‌هايي از محصولات تبليغاتي سفارشي، داشتن نام برند و لوگوي چاپي كه مستقيما روي آن اطلاعات شركت نوشته شده، براي كاربران آسان خواهد بود تا در زمان نياز با شركت شما ارتباط برقرار كنند.

از محصولات تبليغاتي كم هزينه براي كمپين‌هاي بازاريابي خود استفاده كرده و در مورد انتخاب برخي از آيتم‌هاي پركاربرد و بادوام براي بازاريابي شركت خود با كارشناسان با تجربه مشورت كنيد. اين كار به ادامه فعاليت‌هاي جديد كمك خواهد كرد. محصولات تبليغاتي داراي توانايي ايجاد فرصت جذب مشتريان جديد و چشم اندازهاي متفاوت هستند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۰۲:۲۹ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]

رسيدن به استراتژي‌هاي بازاريابي موثر براي كسب و كار شما هرگز آسان‌ ترين كار براي انجام دادن نيست. با ظهور اينترنت و بازاريابي ديجيتال، برخي افراد سعي خواهند كرد شما را متقاعد كنند كه هر روش تبليغاتي ديگري اتلاف وقت است.
آنها استدلال خواهند كرد كه بازاريابي آنلاين تنها راه گسترش نام برند در مورد محصولات و خدمات يك فرد است، اما اين طور نيست.

هنوز هم روش‌هاي تبليغاتي آفلاين بسياري وجود دارند كه آزمون زمان را تحمل كرده‌اند و هنوز هم تا به امروز موثر هستند. چه شما شركت خود را در يك روزنامه محلي، مجله و يا در يك ورزشگاه تبليغ كنيد، يا اين كه هداياي مفيدي مانند خودكار تبليغاتي را پخش كنيد كه هم مشتري از آن بتواند استفاده كند و هم شما بازگشت سرمايه خوبي در كسب و كار خود داشته باشيد.

قدرت محصولات تبليغاتي در اثر روان‌شناسي كه بر گيرنده دارد، قرار دارد. زماني كه فرد يك هديه مجاني دريافت مي‌كند، او تمايل خواهد داشت كه در عوض چيزي بدهد. بنابراين، زماني كه مشتريان احتمالي شما هديه‌اي از طرف شما دريافت مي‌كنند، مطمئن باشيد كه آنها مي‌خواهند تلافي كنند.

خودكار تبليغاتي چگونه بر گسترش كسب و كار شما تاثير مي‌گذارد؟

به آنها به عنوان يك جايگزين كارت ويزيت فكر كنيد، اما با يك روش جالب‌تر و خلاقانه براي نشان دادن اطلاعات تماس شما.

به علاوه، زماني كه شما مي‌خواهيد به يك موفقيت كاري دست پيدا كنيد، خودكار تبليغاتي با قيمتي نسبتا ارزان گزينه مناسبي خواهد بود. مشتريان كسب و كار شما هميشه از يك سخاوت كوچك قدرداني مي‌كنند.
آنها هم چيزهاي كاربردي را دوست دارند، پس چرا در هنگام ترويج برند، شما چيز مفيدي به آنها نمي‌دهيد؟ آگاهي افراد از نشان تجاري ديگر رقباي شما قطعا به شانس شما براي همكاري آنها با شما در آينده آسيب نمي‌رساند.

با تمركز بر استفاده از خودكار تبليغاتي براي بالا بردن آگاهي در مورد برند تجاري شما، ما سه روش براي كسب منافع عالي از طريق ارائه اين محصولات ارزشمند را تجربه خواهيم كرد.

همه هديه را دوست دارند، درست است؟

آخرين باري كه به دنبال خودكار روي ميزتان بوديد را به ياد داريد؟ به احتمال زياد، تا به امروز چندين بار براي شما اتفاق افتاده است! بنابراين داشتن تعداد زيادي از آنها هميشه يك ايده خوب بوده و مردم دوست دارند تعداد بيشتري خودكار داشته باشند.

داشتن خودكار تبليغاتي با يك لوگوي چاپ شده بر روي آن يك ايده عالي است، زيرا به نظر مي‌رسد كه همه هميشه به دلايلي دوست دارند آنها را داشته باشند. اگر آنها به طور منظم از خودكار تبليغاتي شما استفاده كنند، شركت شما در صف مقدم ذهن آنها قرار خواهد گرفت.

به علاوه، وقتي كه در نهايت به قرض گرفته مي‌شوند، شخص بعدي اطلاعات شركت شما را خواهد ديد، درباره كسب و كار شما ياد مي‌گيرد و در صورت نياز به خدمات و محصولات، به شركت شما مراجعه خواهد كرد. كسي چه مي‌داند؟ آنها ممكن است به مشتري بعدي شما تبديل شوند.

يك فرصت تبليغاتي مقرون به صرفه و موثر با خودكار تبليغاتي

راه‌هاي زيادي براي تبليغ كسب و كار وجود دارند و هر كدام هزينه مخصوص به خود را دارند. استفاده از خودكار تبليغاتي يكي از موارد تبليغاتي كم هزينه خواهد بود. شما مي‌توانيد صدها يا حتي هزاران عدد از آنها را با قيمت پايين بخريد و آنها را به همه برسانيد، اين موارد در بين افراد مختلف كاربرد زيادي دارند و مورد توجه قرار مي‌گيرند. هرگز نمي‌دانيد كه چه كسي ممكن است به محصولات و يا خدمات شما نياز داشته باشد.

آيا شما مي‌توانيد تمام روز را در خيابان بايستيد و اين خودكار تبليغاتي را به افرادي كه در خيابان راه مي‌روند، بدهيد؟ نه، اين كار هدر دادن وقت است. به دنبال گردهمايي‌هاي اجتماعي بگرديد.

به عنوان مثال، اگر شما يك رستوران محلي داشته باشيد و به دنبال آن هستيد كه افراد از كسب و كار شما مطلع شوند، اگر رويدادي بزرگ مثل يك نمايشگاه محلي يا چيزي مشابه در شرف وقوع است، خودكار تبليغاتي خود را در بين جمعيت شركت كننده در نمايشگاه پخش كنيد. همه ما از موارد رايگان قدرداني مي‌كنيم و اين روشي عالي براي معرفي رستوران شما به آنها است.

شما مي‌توانيد با روش‌هاي خلاقانه ديگري براي ايجاد تبليغات موثر محلي اقدام كنيد. هدف اصلي اين است كه خودكار تبليغاتي خود را به دستان مخاطب هدف خود برسانيد.

از گستره وسيعي از سبك‌هاي خودكار تبليغاتي استفاده كنيد

چيز بزرگي كه در مورد خودكار تبليغاتي وجود دارد اين است كه آنها در انواع مختلفي از سبك‌ها و مدل‌ها در دسترس هستند. بنابراين مي‌توانيد گزينه‌هاي متعددي را انتخاب كنيد و از آنجا كه بسيار مقرون به صرفه هستند، مي‌توانيد سبك‌هاي مختلف را بخريد و انواع مختلفي را در كمپين خود عرضه كنيد.

طولي نمي‌كشد كه بسياري از اين هداياي مفيد را تحويل خواهيد داد كه قطعا به ترويج كسب و كار شما كمك خواهد كرد. به رسميت شناختن برند و آگاهي از آن و ماندگار كردن كسب و كار خود در ذهن مشتريان با استفاده از يك هديه نسبتا ارزان ميسر خواهد بود.

نتيجه‌ گيري

خودكارهاي تبليغاتي سبك‌هاي زيادي دارند، بنابراين مورد توجه طيف وسيعي از مردم قرار مي‌گيرند. آنها به عنوان تبليغاتي عالي، براي همه كسب و كارها عمل مي‌كنند. به علاوه، آنها را مي‌توانيد با هزينه كم تهيه كنيد و از طرف ديگر مردم هديه‌هاي رايگان را دوست دارند و از گرفتن آن خوشحال خواهند شد. تركيبي از اين مزايا خودكار تبليغاتي را به يك فرصت تبليغاتي قدرتمند تبديل مي‌كند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۹:۰۰ ] [ نرگس رحيمي ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 8
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی